Vodafone vélemények
Értékelés: 2.06 - 979 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%588 darabdb
11.39%67 darabdb
6.12%36 darabdb
5.95%35 darabdb
9.52%56 darabdb
67.01%394 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.64 - 973 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.31 - 968 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Vodafone-ról

626 vélemény 63 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 30 31 32 33 34 ... 59 60 61 62 63

Alja Voda
2021.01.18. 12:21

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Hogy még mindig léteznek,és még nem takarodtak el egész Magyarország területéről ez az aljas társaság.

Hálózat
Ügyintézés

Zakor Mihály
2021.01.17. 10:15

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Legalja szolgáltató,legalja szolgáltatással,legalja vezetőséggel. Ingyen sem kéne a szolgáltatásuk!

Hálózat
Ügyintézés

N. Nóra
V 2021.01.16. 09:07

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Upc ügyfélként kerültem hozzájuk. Jobb a wi-fi hálózatuk, gyorsabb internethez jutottam.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézès katasztrófàlis. Hosszú sor, szóban nem pontosan az hangzott el, mint a több oldalas papíron volt. A szerelő udvariatlan, nem csinálta meg, amit megrendeltem. Panaszom utàn a telefonos egyeztetèsen megjelölt időpontra ( szabit vettem ki) nem jött a szerelő ès erről nem èrtesített senki!!!

Hálózat
Ügyintézés

Zsolt
V 2021.01.08. 13:50

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Sose lehet őket elérni telefonon, akár ki is kapcsolhatnák a 1270-es hívószámot. Mindig túlterheltek a vonalak, útválasztók labirintusába vezet be a hülye automata, még egyszer nem fordult elő, hogy elsőre a megfelelő ügyintézővel beszélhettem volna.

Hálózat
Ügyintézés

Madák Attila
V 2021.01.06. 17:37

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Több mint egy éve vagyok előfizetéses. Rendesen fizetem, csak sim kártyát vettem. Írta lejár az egy év hosszabítsam meg és jelezte a kedvezményes telefonvásárlási lehetőséget. Nekem nem fontos jó készülékem van de kíváncsiság ól elinditittam egy vásárlást. A 180000 Ft készülékre 160000ft akart előlegnek. Majd hogy a 3.hónaptól kezdi beszámolni.Na most a Voda bank vagy mobilszolgáltató. A felhívása hogy vegyél pl. 0ft kezdő el egy kissé félrevezető. Ha rendesen fizetem egy éve, akkor milyen alapon működik a hitelelbírálat. Semmi gond vele ez van és kész. De akkor ne vezessen félre.

Hálózat
Ügyintézés

Elégedetlen
V 2021.01.03. 19:01

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit. Egy tragedia az egész!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
500-as net elöfizetéssel 5 mbps-en mwgy a net. Csodálatos! Senki ne fizessen elő erre a szarra!

Hálózat
Ügyintézés

Zsoller
V 2020.12.25. 11:01

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem működik a weboldaluk, nem lehet online fizetni, nulla az egész. Szolgáltatásnak nem nevezhető.

Hálózat
Ügyintézés

Attila
V 2020.12.20. 10:09

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Szélesség körű szolgáltatás.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nos az ügyintézők hozzáállása, nem éppen ember baráti. Kb.2,5 hónapja vásároltam előfizetéssel, egy LG k51s-készüléket. A kedves ügyintéző, ajánlotta hogy ez a készülék,full hd kijelzővel rendelkezik. Hát, nagyon nem!!! Sima LCD kijelző van gyárilag. Igaz, én voltam a marha, hogy nem néztem meg jobban a készülék specifikáció leírását. Viszont ki akartam volna próbálni hogy egyáltalán mit is tud a teló. Erre csupán azért nem kerülhetett sor, mert nem volt kiállítva teszt telefon a bemutató teremben. Ez már önmagában kész röhej! Már csak azt nem értem, hogy miért alkalmaznak olyan ügyintézőt, akinek halvány kék köpése sincs a mobiltelefonok terén.

Hálózat
Ügyintézés

Gábor
V 2020.12.17. 07:08

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit... Egy méretes szar! Az ügyintézésük kritikán aluli mintha ők tartanának el engem és nem fordítva.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Megrendeltünk egy új szolgáltatást - hangsúlyozom ÚJ (telefonon leegyeztetve) - erre kijött valami kis barom aki közölte hogy bocs de neki nem mondták hogy új vonalat kell behúzni meg azt egyébként se ő csinálja majd mint valami sértett királylány távozott. No akkor telefon a vodának hogy nem erről volt szó. Erre a kis köcsög ügyintéző mit reagált: 30 napjuk van válaszolni. Na bazz... így menne ki hozzá a mentő szerinted mit szólna a barom? Amióta átvették az upcot azóta exponenciálisan csökken a színvonal pedig az upc se volt a top de ezek... Egy baromira "elégedett" ügyfél aki jobb híjján kénytelen ezekkel a barmokkal szerződni

Hálózat
Ügyintézés

Patrik
V 2020.12.15. 17:54

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Hogy hű a nevéhez: ugyanolyan szar, mint amilyen mindig is volt.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem vagyok az újítások ellen, volt bennem némi bizakodás a UPC "váltása" után, de óriási a csalódás. A médiaboxuk lassúsága és körülményessége mellett még buta is. Nem lehet vele venni, visszatekerni az adásokat, míg korábban ezek alap szolgáltatások voltak. Nevetséges. És erre a trágyára tervezik lecserélni a korábbi modelleket. Csak gratulálni tudok! Az internetet meg hagyjuk... Hol jó, hol nem jó. Nem tudom, hogy lehetne ezt überelni, remélem nem jut eszükbe újabb "innovatív" ötlet, mert én már előre félek tőle...

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek