Vodafone vélemények
Értékelés: 2.63 - 583 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%324 darabdb
19.75%64 darabdb
9.57%31 darabdb
9.57%31 darabdb
11.11%36 darabdb
50%162 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.19 - 580 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.83 - 580 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

3 csillagos értékelések a Vodafone-ról összes vélemény

31 vélemény 4 oldalon

oldalak: 1 2 3 4

vzsolt
V Múlt hétfő, 20:44

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Eddig az internettel nagy baj nem volt, stabil.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A TV szolgáltatás rossz, az új mediabox vacak, a menű lassú, bonyolult.

Hálózat
Ügyintézés

Zsuzsi
T 2021.01.19. 15:48

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
A mobilos feltöltőkártyám Vodafone-nál van, segítőkészek, ha hibáznak, igyekeznek kompenzálni. Néha vannak jó ajánlataik mobilnetre pl. Sajnos a vonalas szolgáltatásokra pont az ellenkezőjét tudom elmondani.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az otthoni szolg.-ok: rugalmatlanok, ha bármi gond van, ált. fél óra-órát kell tartani a vonalat, mire valaki felveszi, majd kiderül h ő nem is tud segíteni, de előtte a tegnapi ebédemet is kikérdezte. Továbbkapcsol, majd ezt még 3-5× eljátsszák, mire elegem lesz és hagyom az egészet. Esélytelen bármire jutni velük. UPC-s ügyfélként lettem otthoni szolg.on Vodás, de azóta minden otthonit megszűntettem. Náluk maradt pénzemet külön igényelni kell h adják vissza szerz. megszűnés után. Erre is 30 napot kell várni. Ha nem igényled, "lenyelik". Én már nem nyelek le semmit nekik.

Hálózat
Ügyintézés

nikolasz
U 2020.11.26. 13:55

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
hogy jó még működőképes

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
nem támogatja az új tv-ket,média kard kártyahasználatát

Hálózat
Ügyintézés

Kis Annamária
U 2020.11.07. 10:30

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rendszeres a napokig tartó szolgáltatáskimaradás. Ez a home office idején egy súlyos hiba.

Hálózat
Ügyintézés

Menyus
V 2020.10.25. 21:15

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
A tv jó, műsor újság tetszik, visszanéző működik, távirányító jó

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Tv app hol megy hol nem megy, van hogy lehet csatlakoztatni a modemhez, van hogy nem...1:20... Az internet akadozik, megáll, újraindul, egy-egy oldal percekbe telik míg betöltődik...az 1000-es VODA meg se közelíti a UPC 500-as hálózatát...

Hálózat
Ügyintézés

G. Zsolt
V 2020.10.09. 21:35

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Az ő hálózatuk a legramatyabb, már 5 éve szenvedek velük.2G akadozik a beszélgetés beltéren voLTE nincs pedig a készülékem tudja lejár a hüsége már lépek is ezért nem fizetek .vidéken katasztrófa a hálózat, nem ajánlom senkinek.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
HÁLÓZATI LEFEDETSÉGEN KÚRVA GYENGE.

Hálózat
Ügyintézés

Krisz
V 2020.10.04. 18:58

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Még rosszabb mint a UPC volt! egyfolytában akad az internet... nem garantálják azt a sebességet amire az előfizetés szól. Minimum 25 perc mire valaki felveszi a telefont és azon kívül hogy elnézést kérnek semmiben nem tudnak segíteni! Minden héten van egy hosszú beszélgetésünk de én sem értem minek, soha nem változik semmi... Senkinek nem ajánlom!

Hálózat
Ügyintézés

Ladofer
V 2020.08.29. 22:54

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Konkrétan nem is tudom, valamiért 10 éve együtt...

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Évente változó -mindig drágább- tarifacsomagok. Pest közelben még 4G hálózaton működik a mobilnet, vidéken sok helyütt 3G. A UPC megvétele sokat rontott a megítélésen! Az ügyfélszolgálat gyakorlatilag elérhetetlen! (Anno vissza is hívtak, akkor még fontos volt az ügyfél)

Hálózat
Ügyintézés

Csalódott ügyfél
V 2020.07.27. 09:43

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A telefonomon a hívás várakoztatást nem tudom beállítani, a Vodafone üzletben mondták hívjam az ügy- félszolgálatot, amit ma megtettem 15 perc alatt nem sikerült eljutnom az ügyintézőhöz. Nem értem miért kell külön beállítani, miért nem lehet automatikus ez a szolgáltatás.

Hálózat
Ügyintézés

F Adrian
V 2020.07.19. 22:24

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Csak a színét. Az szép piros.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Havi kb. 70.000,- es céges számláink vannak Náluk. 2 ügyfél kódunk volt, az egyik megszűnt a másikra pedig nem vezettek át automatikusan 8.000,- Ft mobilnet tartozást, amit korábban valamiért mindig kp. kellett fizetni, majd az utolsó elmaradt, amiről nem is informáltak, vagy csak esetleg egyszer. Tehát ok. tartoztunk. Viszont fizetési felszólítót nem küldtek, egy ügyintézőjük sem hívott. (Pedig megvan Náluk a mobilszámom... :) ), viszont végrehajtásra adták, úgy hogy nem tudtam róla. Végül még a vámhivatal is tudta, hogy a cég ellen végrehajtás volt, és emiatt több ügymenetünk kb. 1 évig többször akadozott, mert bizonygatni kellett, hogy nincs eljárás alatt a cég. 8.000,- Ft miatt... Amikor reklamáltam, felelős vezető elérhetőségét nem adták meg. Elég inkorrekt a budapesti vezetőség, de biztosan így működik nekik. A térerő Zalában nagyon sok helyen kifogásolható.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek