Vodafone vélemények
Értékelés: 2.63 - 583 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%324 darabdb
19.75%64 darabdb
9.57%31 darabdb
9.57%31 darabdb
11.11%36 darabdb
50%162 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.19 - 580 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.83 - 580 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Vodafone-ról

350 vélemény 35 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 31 32 33 34 35

Pünkösdi Kató
T 2021.02.26. 22:52

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Türelem kell az automatához és egy keresztrejvény, így zöldágra tudunk vergődni egymással. Udvariasak a telefonban, de lehet azért, mert nem okozok nekik sok bajt.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Siralmas az új media boxuk. Nehezen érthető, leírás kellett hozzá... Egy felvett műsorban nem tudok keresni? Nem ugorhatom át a reklámokat? A reklám fizeti az áramomat, a tv-met? Felvétel közben szakadozik a kép, a hang, nem mindig, nem folyamatosan, de nem hetente 1x. Zsír új a tv és a box is. Vírusidőben erre van pénze a vodának, hogy lecserélje azt, ami működik? Egy álom volt a upc media boxa, megsimiztem előtte, mikor elvitték. Ha tudtam volna, zsepit is előveszek... Csalódtam a vodafone-ban, de hatalmasat. 90 napig felvétel? A upc-nél volt ves is, mert levédettem a rögzítést. Az ügyfélszolg zene idegesítő, remélem, senkinek nem lesz tőle baja.

Hálózat
Ügyintézés

Zsolt
2021.02.20. 19:20

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Borzalmas, ocska, akadozik, nincs térerő Balaton több településén.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Leváltanám a vezetőséget, kártérítés fizetnék az ügyfeleknek.

Hálózat
Ügyintézés

Csaba
V 2021.02.17. 09:48

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A szolgáltatás minősége kritikán aluli!!! Ügyfélkommunikáció nulla!

Hálózat
Ügyintézés

Tamás Terézia
V 2021.02.15. 19:52

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit az új box amit kaptam kritikán aluli UPC szolgáltatását még nyomokban sem közelíti meg nem ajánlom senkinek a régi upc boxot elvitték mondván hogy ezen márciustól nem lehet tv-t nézni. tanuljanak attól a szolgáltatótól amit megvettek . felháborodott vagyok.Fizetünk a nagy semmiért

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Kutenics Gáborné
V 2021.02.13. 23:33

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Sajnos semmit! Váltani nem tudok, mert nincs használható szolgáltató a környéken. Csak TV, Net, és vezetékes telefont veszünk igénybe. A telefont is csak azért, mert valamivel kedvezőbb a csomag ára. Eddig UPC volt, most Vodafone. Ez még lejjebb van minőségben, szolgáltatásban mint a UPC.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tetszik az Ügyintézésük! A mérhetetlen információhiányos tájékoztatás. Az elérhetetlen szolgáltató semmibe veszi minket, nem tájékoztat megfelelően, ami a döntésünket segítené. Lassú az ügymenet és olyan személyekkel beszélek akiknek fogalma sincs a termékekről. Mind ezt igen vaskos fizetés fejében kapjuk. Változtatni kell a műszaki tartalmon! NEM felhasználó barát az új boxuk. Nem lehet személyre szabni. Ha nincs internet, nincs TV. Akkor nincs felvett műsor sem és műsorvisszanézés. Akadozik a szolgáltatása. A XXI. században vagyunk. Ez vicc. Annyira gyenge volt a Vodafone box, hogy vissza kértem a UPC boxát. Először 1.500 Ft akartak, de a végén kihozták díjmentesen két hét múlva. CSAK AZT FELEJTETTÉK EL KÖZÖLNI, hogy ezzel nincs műsor visszatekintés, és NEM lehet felvenni. Hát itt tartunk! EZ A VODAFONE. Váltanék ha lenne mire!

Hálózat
Ügyintézés

Vinmi
V 2021.02.12. 10:26

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tudom fogyasztóbarátnak nevezni a céget! Az ügyintézés katasztrofálisan lassú. Telefonon 25 perc alatt nem lehetett elérni ügyintézőt, e-mai-ral válasz négy nap óta még nem érkezett. Beltéri egységet cseréltek, /lecserélték az UPC álta telepített, kifogástalanul működött/ a "technikus" jelezte, hogy csak némely csatorna lesz fogható, 24 óra múlva fogható lesz valamennyi előfizetett csatorna. Már pár 24 órával túlhaladtuk az első 24 órát, de még mindíg csak pár csatorna nézhető. Elérni, sem telefonon, sem e mailban, mint írtam, senkit nem lehet. Visszasírom az UPC-t!

Hálózat
Ügyintézés

Baróci Tibor
V 2021.02.10. 17:31

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Nincs miért szeretnem , csak baj van velük. Gondot okoznak becsületembe gázolnak. Volt már 23000Ft , 17000Ft túlfizetésem ma éppen 11760Ft hátralékom van. A Soproni irodában nagyon segítőkészek, kedvesek panaszomat felvették de valahogyan ez tovább nem megy . Csak fenyegetőznek, undorító üzeneteket küldenek. Felháborító a ténykedésük modoruk agresszivításuk , aljasságuk minden határt meghalad.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az egész ügymeneten.Sok gondtalan év után kerültem váratlanul a UPC-től a Vodafonhoz. Odakerülésem óta folyamatos zaklatások voltak különböző időpontokban. Októberban egy héten 4-6 szor is hívtak és különböző általam teljesen érdektelen szolgáltatásokat akartak akaratosan rám kényszeríteni. December elején telefonüzenetet kaptam melyben közölték, hogy nekem kell még egy SIM kártya. Azt nem tudtam, hogy miért de a postás három nap múlva hozta.A következő nap a telefonom letiltott róla.E téren sajnos nem vagyok elég művelt ezért felkerestem a Vodafon üzletet Sopronban. Készséggel segítettek és behelyezték a kártyát Elmondták a PIK, PUK kódot és a számomra eddig titkos hívószámot. Az általuk megadott új számot eddig soha nem használtam mert egyszerűen nincs rá szükségem és azt sem tudom miként lehet. Januárra a helyzet úgy változott, hogy napró-napra más összegű tartozást írnak az én telefonomra Ők Kívülről úgy, hogy én nem is tudok róla.

Hálózat
Ügyintézés

Régi ügyfél
V 2021.02.08. 22:44

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Több mint 15éve vagyok ügyfelük.A szolgáltatással nincsenek gondjaim!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
De most vállalati ügyfélként is szerettem volna kipróbálni őket, egy bankkártya terminált igényelve. Dec.-be kezdtük az ügyintézést és ma ért véget! A terminálról senki semmit nem tud, se üf.szolg.,se kollégák! Alap információkat nem tudnak arról a termékről, amit értékesítenek! Ráadásul a készüléket, azért nem tudtuk elhozni, mert a meghirdetett 1Ft helyett 58.000Ft szerepelt a rendszerükbe, amit nem tudtak javítani! Előttem leszerepeltek! Tudás 0.!!!

Hálózat
Ügyintézés

Horvàthnè Engel Margit
2021.02.07. 22:02

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit 😡

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
upc -nèl voltam előtte.Egyszerűen felvételt nem lehet megnézni lefagy akadozik folyamatosan.Sokkal jobb volt jobban áttekinthetőbb volt a tv minden programja a upc nek.Ahoz szoktam 20 ève Vodafone egy elavult ócska rendszer UPC hez képest.

Hálózat
Ügyintézés

Domjánné
2021.02.06. 11:23

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit! Szeretném tudni, hogy milyen feltételekkel lehet kilépni, akkor ha két évre hűségnyilatkozatot írtam alá. Az akkori bizalmam a UPC-nek szólt, amely szolgáltatásaival elégedett voltam. A vodafon szolgáltatás minősége, az Internet , a chello kiiktatása csak bonyodalmat és anyagi károkat, zűrzavart okoz a kapcsolatrendszeremben. Jó lenne ha ezt a fogyasztóvédelem is elemezné, a Vodafon pedig eltekintene a hűség nyilatkozattól. Ilyen rossz minőségi szolgáltatáshoz nem lehet és nem is szabad hűségesnek lenni. !!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek