Vodafone vélemények
Értékelés: 2.06 - 979 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%588 darabdb
11.39%67 darabdb
6.12%36 darabdb
5.95%35 darabdb
9.52%56 darabdb
67.01%394 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.64 - 973 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.31 - 968 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Vodafone-ról

626 vélemény 63 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 29 30 31 32 33 ... 59 60 61 62 63

Kutenics Gáborné
V 2021.02.13. 23:33

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Sajnos semmit! Váltani nem tudok, mert nincs használható szolgáltató a környéken. Csak TV, Net, és vezetékes telefont veszünk igénybe. A telefont is csak azért, mert valamivel kedvezőbb a csomag ára. Eddig UPC volt, most Vodafone. Ez még lejjebb van minőségben, szolgáltatásban mint a UPC.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tetszik az Ügyintézésük! A mérhetetlen információhiányos tájékoztatás. Az elérhetetlen szolgáltató semmibe veszi minket, nem tájékoztat megfelelően, ami a döntésünket segítené. Lassú az ügymenet és olyan személyekkel beszélek akiknek fogalma sincs a termékekről. Mind ezt igen vaskos fizetés fejében kapjuk. Változtatni kell a műszaki tartalmon! NEM felhasználó barát az új boxuk. Nem lehet személyre szabni. Ha nincs internet, nincs TV. Akkor nincs felvett műsor sem és műsorvisszanézés. Akadozik a szolgáltatása. A XXI. században vagyunk. Ez vicc. Annyira gyenge volt a Vodafone box, hogy vissza kértem a UPC boxát. Először 1.500 Ft akartak, de a végén kihozták díjmentesen két hét múlva. CSAK AZT FELEJTETTÉK EL KÖZÖLNI, hogy ezzel nincs műsor visszatekintés, és NEM lehet felvenni. Hát itt tartunk! EZ A VODAFONE. Váltanék ha lenne mire!

Hálózat
Ügyintézés

Vinmi
V 2021.02.12. 10:26

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tudom fogyasztóbarátnak nevezni a céget! Az ügyintézés katasztrofálisan lassú. Telefonon 25 perc alatt nem lehetett elérni ügyintézőt, e-mai-ral válasz négy nap óta még nem érkezett. Beltéri egységet cseréltek, /lecserélték az UPC álta telepített, kifogástalanul működött/ a "technikus" jelezte, hogy csak némely csatorna lesz fogható, 24 óra múlva fogható lesz valamennyi előfizetett csatorna. Már pár 24 órával túlhaladtuk az első 24 órát, de még mindíg csak pár csatorna nézhető. Elérni, sem telefonon, sem e mailban, mint írtam, senkit nem lehet. Visszasírom az UPC-t!

Hálózat
Ügyintézés

Baróci Tibor
V 2021.02.10. 17:31

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Nincs miért szeretnem , csak baj van velük. Gondot okoznak becsületembe gázolnak. Volt már 23000Ft , 17000Ft túlfizetésem ma éppen 11760Ft hátralékom van. A Soproni irodában nagyon segítőkészek, kedvesek panaszomat felvették de valahogyan ez tovább nem megy . Csak fenyegetőznek, undorító üzeneteket küldenek. Felháborító a ténykedésük modoruk agresszivításuk , aljasságuk minden határt meghalad.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az egész ügymeneten.Sok gondtalan év után kerültem váratlanul a UPC-től a Vodafonhoz. Odakerülésem óta folyamatos zaklatások voltak különböző időpontokban. Októberban egy héten 4-6 szor is hívtak és különböző általam teljesen érdektelen szolgáltatásokat akartak akaratosan rám kényszeríteni. December elején telefonüzenetet kaptam melyben közölték, hogy nekem kell még egy SIM kártya. Azt nem tudtam, hogy miért de a postás három nap múlva hozta.A következő nap a telefonom letiltott róla.E téren sajnos nem vagyok elég művelt ezért felkerestem a Vodafon üzletet Sopronban. Készséggel segítettek és behelyezték a kártyát Elmondták a PIK, PUK kódot és a számomra eddig titkos hívószámot. Az általuk megadott új számot eddig soha nem használtam mert egyszerűen nincs rá szükségem és azt sem tudom miként lehet. Januárra a helyzet úgy változott, hogy napró-napra más összegű tartozást írnak az én telefonomra Ők Kívülről úgy, hogy én nem is tudok róla.

Hálózat
Ügyintézés

Régi ügyfél
V 2021.02.08. 22:44

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Több mint 15éve vagyok ügyfelük.A szolgáltatással nincsenek gondjaim!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
De most vállalati ügyfélként is szerettem volna kipróbálni őket, egy bankkártya terminált igényelve. Dec.-be kezdtük az ügyintézést és ma ért véget! A terminálról senki semmit nem tud, se üf.szolg.,se kollégák! Alap információkat nem tudnak arról a termékről, amit értékesítenek! Ráadásul a készüléket, azért nem tudtuk elhozni, mert a meghirdetett 1Ft helyett 58.000Ft szerepelt a rendszerükbe, amit nem tudtak javítani! Előttem leszerepeltek! Tudás 0.!!!

Hálózat
Ügyintézés

Horvàthnè Engel Margit
2021.02.07. 22:02

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit 😡

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
upc -nèl voltam előtte.Egyszerűen felvételt nem lehet megnézni lefagy akadozik folyamatosan.Sokkal jobb volt jobban áttekinthetőbb volt a tv minden programja a upc nek.Ahoz szoktam 20 ève Vodafone egy elavult ócska rendszer UPC hez képest.

Hálózat
Ügyintézés

Domjánné
2021.02.06. 11:23

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit! Szeretném tudni, hogy milyen feltételekkel lehet kilépni, akkor ha két évre hűségnyilatkozatot írtam alá. Az akkori bizalmam a UPC-nek szólt, amely szolgáltatásaival elégedett voltam. A vodafon szolgáltatás minősége, az Internet , a chello kiiktatása csak bonyodalmat és anyagi károkat, zűrzavart okoz a kapcsolatrendszeremben. Jó lenne ha ezt a fogyasztóvédelem is elemezné, a Vodafon pedig eltekintene a hűség nyilatkozattól. Ilyen rossz minőségi szolgáltatáshoz nem lehet és nem is szabad hűségesnek lenni. !!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

rakat szar kurva anyad vodafone
V 2021.02.03. 11:55

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
szart sem

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
egy rakat szar dogoljetek meg a faszomba az elvileg 1GB-os net helyett alig van 100mbps de nem baj. Csak 30 masodpercenkent megy el az internet es ha eppen van akkor meg az 5000 pinget kozelitem. A UPC jo volt az egy szep nyari napon hirtelen elment es ilyen lassu szar lett helyette. Nagyon orulnek annak, ha visszakaphatnam a UPC-s internetemet. Par naponta nincs net, mivel ugy dontott az internet, hogy o ma nem akar dolgozni.

Hálózat
Ügyintézés

Balaton Szabolcs
V 2021.02.01. 07:30

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Már semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Balatonalmádi, Alsóörs, Felsőörs, Szentkirályszabadja körül nincs használható térerő.

Hálózat
Ügyintézés

Gábor, akivel a bolondját járatják
V 2021.01.26. 21:08

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
.... a végtelen cinikus hozzáállásukat

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Decemberi laptop rendelés menetközben "eltűnik" a rendszerükben. Januárban persze leszámlázzák, és még az sem zavarja őket, hogy meg sem próbálták kézbesíteni. A készülékvásárlás feltételéül szabott hűségidő-hosszabbítással pedig valószínű emelték a havidíjat. Valószínű, mert számlát a frissen egyeztetett e-mail címre sem küldenek. Minderre pedig az összes reakciójuk, hogy felteszik a kezüket és ajánlják: "Próbáljam meg újra" KATASZTRÓFA és BOTRÁNYOS az egész bagázs! EZ NEM SZOLGÁLTATÁS!!! Helyükben próbálnék * TISZTESSÉGES lenni (ha tudnak egyáltalán)... * korrigálni az elkövetett hibáikat * az ügyfelek reklamációit maximális segítőkészséggel kivizsgálni * és vállaltakat teljesíteni .... de úgy tűnik, ebben a KUPLERÁJban erre IS képtelenek

Hálózat
Ügyintézés

Zsuzsi
T 2021.01.19. 15:48

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
A mobilos feltöltőkártyám Vodafone-nál van, segítőkészek, ha hibáznak, igyekeznek kompenzálni. Néha vannak jó ajánlataik mobilnetre pl. Sajnos a vonalas szolgáltatásokra pont az ellenkezőjét tudom elmondani.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az otthoni szolg.-ok: rugalmatlanok, ha bármi gond van, ált. fél óra-órát kell tartani a vonalat, mire valaki felveszi, majd kiderül h ő nem is tud segíteni, de előtte a tegnapi ebédemet is kikérdezte. Továbbkapcsol, majd ezt még 3-5× eljátsszák, mire elegem lesz és hagyom az egészet. Esélytelen bármire jutni velük. UPC-s ügyfélként lettem otthoni szolg.on Vodás, de azóta minden otthonit megszűntettem. Náluk maradt pénzemet külön igényelni kell h adják vissza szerz. megszűnés után. Erre is 30 napot kell várni. Ha nem igényled, "lenyelik". Én már nem nyelek le semmit nekik.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek