Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 576 darabdb |
10.07% | 58 darabdb | |
5.38% | 31 darabdb | |
8.68% | 50 darabdb | |
12.5% | 72 darabdb | |
63.37% | 365 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.67 - 942 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.38 - 967 vélemény |
620 vélemény 62 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 57 58 59 60 61 62
Mit szeretsz a Telekomban?
4G bárhol
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Készülékek ára
Mit szeretsz a Telekomban?
Korrekt gyors ügyintézés,külön elbánás a platina szintű ügyfeleknek,jó lefedettség, a sport és a társadalmi segítség nyújtás mellett i elkötelezettség.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Telekomban?
Korrekt partner.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lefedettség és gyorsaság.
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit!! Hitvány egy cég!!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rettentő drága és még az ellenségemnek sem ajánlanám!! Vegyetek már példát,legalább külföldről!! Hadd halljam,mit szólsz a "LEBARA" tarifákhoz??? Itthon miért nem lehetséges?? az az árkategória???
Mit szeretsz a Telekomban?
A legnagyobb Magyarországon.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Túl nagy behemót, lassan és rosszul reagál a piacra. Borzasztó drága EU-s összehasonlításban...
Mit szeretsz a Telekomban?
A szolgáltatás jó!! Net szolgáltatás jó!!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézök lecserélése, illetve a képzésük.Az ügyintézés minden értékesítő helyen hagy még fejlödést, az alkalmazottaknál!! Ha vásárolsz te vagy az ISTEN, ha valami problémád van amiért egy kicsit kellene dolgozni, leráznak!!
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Garanciális szerviz Szinte mindenre azt a választ kapod, hogy rongálás te vagy a hibás garanciában nem javítják, de jópénzért elvállalják a javítást. Szervizből vissza érkezet telefonomat egy darab, azaz egy darab fogpiszkálóval megjavítottam azóta is használom !!!
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Alig várom hogy lejárjon a hűségidő. Utána váltok. Nagyon drága!
Mit szeretsz a Telekomban?
Korrekt, megbízható, tradicionális cég.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Telekomban?
Tulajdonképpen a Telekom által üzemeltetett BLUEMOBIL rendszert csípem, ami a LIDL "saját telekommunikációs márkája". Előnyök: 1. ügyfélszolgálaton terresztriális emberi lénnyel lehet kommunikálni, ostoba géphangok és robot-ügyintézési központok helyett, ezzel érdemben lehet gyorsan, rugalmasan ügyet intézni, félreértések nélkül; 2. nincs kifejezetten BLUEMOBIL ügyfélszolgálat, ezért minden ügyet telefonhívással szóban, vagy elektronikusan írásban lehet intézni, hangsúlyozom, még céges dokumentumokat is elfogadnak elektronikus úton benyújtva - ez egyáltalán nem jellemző más mobil rendszert üzemeltető szolgáltatókra, amelyekkel súlyos bürokratikus harcokat kell vívni egy-egy pitiáner ügy elintézéséhez (halálom, amikor egy szaros papír miatt "be kell fáradni személyesen" az ügyfélszolgálatra, ahol a kismillió suttyót kivárását követően az ügyintéző simán elzavar olyan piszlicsáré dolog miatt, amit mondjuk az ügyfélszolgálat egyéb munkatársa elfelejtett előzetesen közölni ...)
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A BLUEMOBIL úgy jó, ahogy van. Egyelőre nem változtatnék rajta, meg kell mondjam, hogy messze a legjobb telekommunikációs szolgáltató az összes között, ezt pedig az általam szerzett kismillió tapasztalatra lapozom, amit a többi "mobil szolgáltatóval" kapcoslatban szereztem az elmúlt évek során.
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.