Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 576 darabdb |
10.07% | 58 darabdb | |
5.38% | 31 darabdb | |
8.68% | 50 darabdb | |
12.5% | 72 darabdb | |
63.37% | 365 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.67 - 942 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.38 - 967 vélemény |
620 vélemény 62 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 56 57 58 59 60 61 62
Mit szeretsz a Telekomban?
Ez nem szeretem kérdése. Műszaki hátteret tekintve nagyon erős. Igyekszik is visszaélni vele.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfélkezelés botrányos. Ezen belül a szolgáltatói hibakezelés pedig NULLA!
Mit szeretsz a Telekomban?
Kifejezetten jó hogy kedvezményes csomagban vagyok és szinte 0 közeli telefon beszélgetésre is képesek 17 ezret meghaladó számlát küldeni.Nagyon szeretem még a figyelmeztető sms-eket (ami nekik ingyen van) és 750-ft ot tudnak számlázni érte.Ja szeretem (ezt a legjobban),hogy kétheti rendszerességgel képesek megváltoztatni az ászf-et (ez persze valamilyen formában mindig áremelést jelent).Nagyon jó még,hogy hűségidő lejárta előtt akartam átmenni más szolgáltatóhoz és -az addig náluk eltöltött időt,ami kb 20 év volt-úgy tudták honorálni,hogy megfenyegettek ha kilépek a szerződésből kb 160.000-ft követelnek rajtam elmaradt haszon jogcímén.Tehát nem előfizető és állampolgár vagyok,hanem egy hasznot generáló élőlény. Persze azt szeretem a legjobban,hogy nem élnek vissza a gazdasági erőfölényükkel.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tetszik hogy végeredményben arab tulajdonú a Telekom és mi mindannyian akik az élőfizetők vagyunk tömjük az Ő zsebüket.
Mit szeretsz a Telekomban?
Màr semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az egêsz.lehúzzàk az embert.ha lejâr a hűség lépek.
Mit szeretsz a Telekomban?
Igazából semmit. Ezért is jöttem el tőlük.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfél csak addig fontos,amíg megköti a szerződést. Fontosab az új ügyfél,mint aki hosszú évek óta náluk van. (volt). Perc alapú a számlázás,de az is átláthatatlan. Gyakran zaklattak SMS-ekkel,olykor fenyegetőkkel is. Inkorrekt cég,olyan időszakra is számláztak,amikor még nem szolgáltattak és amikor szóltam érte még nekik állt feljebb. Elég sokszor akadozott a rendszerük is és sokat kellett várni a telefonos ügyintézésre is.
Mit szeretsz a Telekomban?
Pontos, mindig elérhetőek
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Talán kicsit drágább mint kellene
Mit szeretsz a Telekomban?
Azt hogy a folyamatos ÁSZF-modosítások, burkolt áremelések által megkönnyítették a váltást Vodafone-ra illetve UPC-re
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyintézés lassúsága, hálózat instabilitása, az ügyintézők nagy része lekezelően, flegmán beszél. Otthoni szolgáltatás esetén tetű lassú net, kockásodó IPTV sercegő telefonvonal. És az ár/érték arány nagyon nem egyezik meg Lemondás után a leadott eszközök árát követelik! SENKI SE SZERZŐDJÖN VELÜK!
Mit szeretsz a Telekomban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nagyobb adatforgalom keret utáni sávszélességet minimum 128kb/s mert a 32kb/s egy kibaszott Google keresésre sem elég néha.
Mit szeretsz a Telekomban?
Boldoggá tesz ha SMS kapok arról, hogy az általános szerződési feltételek módosulni fognak.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tetszik,hogy olykor tíz, sőt gyakran még ennél több napig kell a fenti tartalmú SMS-re várni. Nem lehetne napi gyakorisággal változtatni az általános szerződési feltételeket? Olyan jó lenne!
Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit! Szar egy cég! Rohadt drága!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Kirúgnám az országból!
Mit szeretsz a Telekomban?
Lefedettség
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az árak.
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.