Telekom vélemények
Értékelés: 2.17 - 814 vélemény

Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%468 darabdb
11.54%54 darabdb
6.41%30 darabdb
9.62%45 darabdb
12.61%59 darabdb
59.83%280 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.82 - 795 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.47 - 812 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

3 csillagos értékelések a Telekomról összes vélemény

45 vélemény 5 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5

Sanyi
T 2021.03.17. 14:15

Mit szeretsz a Telekomban?
Stabil, megbízható a szolgáltatás!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A piaci árnál drágábbak a készülékek, és nem megfelelő a választék! Az elérhetőség botrányos! Ahogy lesz jobb, lépek!

Hálózat
Ügyintézés

Fritz-i
T 2020.11.10. 12:52

Mit szeretsz a Telekomban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Vácon az ügyintézők stílusa,- egyáltalán nem segítőkészek. Elvárás a vevővel szemben, hogy úgy értsen a telefonokhoz, mint ők.

Hálózat
Ügyintézés

Lpter
T 2020.07.06. 21:05

Mit szeretsz a Telekomban?
Most semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Megrendeltem a magenta 1et vokt már mobil előfizetésem arra vállaltam (volna)még 2 évet, rendeletem hozzá netet , tvelőfizetést, vettem hozzá tvt. Vártam több mint egy hetet mire kijött ma egy ember, keresgélte a házba a tcom dobozát vagy mit , ahonnan bevezette volna elvileg a lakásba a kábelt, de nem találta... Azt mondta sorry de nem kivitelezhető technikailag hogy bekösse a lakásba a megrendelt szolgáltatást... Annyit mondott bocs. Azon kivül se tvt nem hozott és csak egy boxot holott kettôt kértem. Nevetséges volt az egész hozzá állása! Telefonon kérdezték hogy megpróbáljuk e még egyszer?! Köszi erre nincs időm, marad a voda!

Hálózat
Ügyintézés

Attila
T 2020.06.08. 16:40

Mit szeretsz a Telekomban?
A környéken nincs más szolgáltató. Remélem a digi eljut idáig.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Vanda káros, levele. Huszonöt kilómétert kellene utaznom a legközelebbi ügyfélszolgálatig, a legkisebb módosításért, olyanokért, amelyeket régebben telefonon el lehetett intézni. A telekom nem fizeti meg a költségeimet (gondolom). Hatalmas robot az egész cég, nincsenek mögötte emberek. Drága és rugalmatlan.

Hálózat
Ügyintézés

Kardos Lajos
T 2020.05.28. 10:13

Mit szeretsz a Telekomban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az nem tetszi,hogy a megadott elérhetősgi ügyfélszolgálati telefonszámok nem jók ! A megadott Kaposvári telefonszámokon semmit nem lehet intézni. Egyetlen telefon szám sem működik ! Sajnos ! Ha új telfonszámuk van akkor miért nem frissitik !

Hálózat
Ügyintézés

Arang
T 2020.02.09. 12:44

Mit szeretsz a Telekomban?
Hát... a TV és a telefon szolgáltatással meg vagyok elégedve de ez már nem mondható el az internetről.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internet NAGYON - NAGYON sokszor megakad. Voltak kinn de minek. Aznap működött de másnaptól megint ugyan az a probléma. Most már azon a ponton vagyok, hogy megszüntetem velük az internetet és visszamegyek az előző szolgáltatóhoz.

Hálózat
Ügyintézés

Tusák Zsolt
T 2020.02.01. 18:11

Mit szeretsz a Telekomban?
Hívom 0612657788 as számot, ahol egy fiatalember emelgeti a hangját. Apja lehetnék. Szerintem a szolgálzatász ők nyújtják, nem én. Ilyenek nagyon tettszenek!! MNB

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ilyen frankó munkaerő mellett nem gondolom, hogy szárnyalni fog továbbra is a szolgáltató. A beszélgetés 2020.02.01. 18 órakor történt. Fel vettem. Remélem eljut a főnökeidhez. Tusák Zsolt vagyok. Várom a meg keresést.

Hálózat
Ügyintézés

Csaba
T 2019.10.21. 10:14

Mit szeretsz a Telekomban?
A lefedettséget.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfélszolgálat hozzáállása, hat év alatt, háromszor találkoztam olyan ügyfélszolgálat munkatárssal, amikor azt éreztem, hogy segít megoldani az ügyet, általában , unottak , érdektelenek, más, online szerettem volna hűségidő hosszabbítással tv. készüléket venni, szept 29-én adtam le az igényemet, ma kerestek telefonon okt.21-én mivel nem vettem fel küldtek egy sms-t hogy már kétszer kerestek, nyomát nem találom az első hívásnak. A legrosszabb talán ,ha az ügyfél azt érzi szívességet tesznek vele, a szolgáltatók, és még fizetünk is érte, még megvárom a hűség időm leteltét és fájó szívvel búcsut intek a Telekomnak!

Hálózat
Ügyintézés

Évike
T 2018.12.04. 09:55

Mit szeretsz a Telekomban?
A szolgáltatások minősége jó.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézés borzasztó, egy dolgot legalább két, de gyakran háromszori telefonhivással tudom elintézni, ráadásul sokszor két ügyintéző teljesen mást mond. Vanda idegesítő, csak viszi az időt és persze a pénzt. Miért nem lehet rögtön számot választani mint régen?

Hálózat
Ügyintézés

vanda miatt lépett
U 2018.11.07. 21:52

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek