Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 576 darabdb |
10.07% | 58 darabdb | |
5.38% | 31 darabdb | |
8.68% | 50 darabdb | |
12.5% | 72 darabdb | |
63.37% | 365 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.67 - 942 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.38 - 967 vélemény |
50 vélemény 5 oldalon
Mit szeretsz a Telekomban?
Hát... a TV és a telefon szolgáltatással meg vagyok elégedve de ez már nem mondható el az internetről.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internet NAGYON - NAGYON sokszor megakad. Voltak kinn de minek. Aznap működött de másnaptól megint ugyan az a probléma. Most már azon a ponton vagyok, hogy megszüntetem velük az internetet és visszamegyek az előző szolgáltatóhoz.
Mit szeretsz a Telekomban?
Hívom 0612657788 as számot, ahol egy fiatalember emelgeti a hangját. Apja lehetnék. Szerintem a szolgálzatász ők nyújtják, nem én. Ilyenek nagyon tettszenek!! MNB
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ilyen frankó munkaerő mellett nem gondolom, hogy szárnyalni fog továbbra is a szolgáltató. A beszélgetés 2020.02.01. 18 órakor történt. Fel vettem. Remélem eljut a főnökeidhez. Tusák Zsolt vagyok. Várom a meg keresést.
Mit szeretsz a Telekomban?
A lefedettséget.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfélszolgálat hozzáállása, hat év alatt, háromszor találkoztam olyan ügyfélszolgálat munkatárssal, amikor azt éreztem, hogy segít megoldani az ügyet, általában , unottak , érdektelenek, más, online szerettem volna hűségidő hosszabbítással tv. készüléket venni, szept 29-én adtam le az igényemet, ma kerestek telefonon okt.21-én mivel nem vettem fel küldtek egy sms-t hogy már kétszer kerestek, nyomát nem találom az első hívásnak. A legrosszabb talán ,ha az ügyfél azt érzi szívességet tesznek vele, a szolgáltatók, és még fizetünk is érte, még megvárom a hűség időm leteltét és fájó szívvel búcsut intek a Telekomnak!
Mit szeretsz a Telekomban?
A szolgáltatások minősége jó.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézés borzasztó, egy dolgot legalább két, de gyakran háromszori telefonhivással tudom elintézni, ráadásul sokszor két ügyintéző teljesen mást mond. Vanda idegesítő, csak viszi az időt és persze a pénzt. Miért nem lehet rögtön számot választani mint régen?
Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította
Mit szeretsz a Telekomban?
Jó a hálózata, gyors az internet.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Drága szolgáltatás
Mit szeretsz a Telekomban?
Az utóbbi egy-két évben semmi.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfél szolgálatok hozzáállását az ügyfelekkel szemben.
Mit szeretsz a Telekomban?
Könnyen be lehet fizetni a számlát a postán
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Csakhogy nem értem mi a lófaszért fizetünk havonta horribilis összegeket, mikor gyakorlatilag 2-10 percenként megdöglik a net. Aztán meg várjunk 14 napot mire hajlandóak lesznek megemelni a seggüket és eljönni megnézni mi van. Hagyjatok már
Mit szeretsz a Telekomban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az uzeltekben (arena plaza) rettento sokat kell varakozni, a pultok nagy resze ures, abbol is egy vagy max ketto foglalkozik az ugyfelekkel, az is raerosen, a tobbi ( azaz a maraadek egy) csak ul es a gepet nyomkodja. Sokan nem is varjak meg a veget, ahogy en sem.
Mit szeretsz a Telekomban?
Már semmit,mióta kétszer is letiltották a sim kártyámat pedig pénz is volt rajta és megvolt az adategyeztetés is!!!!! Befejeztem!!!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem keresnek mielőtt cselekednek.
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.