Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 591 darabdb |
11.34% | 67 darabdb | |
6.09% | 36 darabdb | |
5.92% | 35 darabdb | |
9.64% | 57 darabdb | |
67.01% | 396 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.64 - 976 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.3 - 971 vélemény |
629 vélemény 63 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 36 37 38 39 40 ... 59 60 61 62 63
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Nincsenek jo tapasztalatim:( Ma 6 oran keresztul nem volt internet, es nem megbizhatoak.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Masik szolgaltatora valtanek:)
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit, szar az ügyintézés felhívni nem lehet, emailre nem válaszolnak, csak max 30 napon belül.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
semmi sem tetszik
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit, az egész egy rakat fos. Elmegy a net, nem működik, meghal, lehal, instabil.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mindenen az egész egy szar
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lassú ügyintézés, átbasszák az embert mert nem megfelelően tájékoztatják! Alig várom hogy lejárjon a hűségidő.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit. A pontozás alapján nálam -5. UPC ügyfél voltam.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rossz a telefonos ügyfélszolgálat. Nem tudnak 5 percen belül ügyintézőt kapcsolni. Nem ismerik a saját szerződési feltételeiket. Nem találják a bejegyzéseket a saját rendszerükben. Nem tudnak és nem is akarnak hibát kijavítani 72 órán belül. Az ÁSZF semmire sem kötelezi őket. A kimaradt 28 napi szolgáltatás miatt okozott kárt nem akarják megtéríteni, mert ez szerintük csak elmaradt haszon. (tönkre ment a telefon, naponta velük kellett beszélgetnem, várakoznom, leveleznem, ami napi 1-2 óra időt vett el. A home office munkát nem tudtuk megfelelően végezni, stb). AZ UPC ügyfelek telefonon nem azonosíthatóak, a rendszerük nem ismeri a UPC szerződés számot, ezért nem is lehet egyből UPC ügyfelest kérni, az átkapcsolás újabb hosszú percek. Nem tudják, akarják ellenőrizni, hogy a hiba javítás miért tart ilyen sokáig. Nem hallgatják vissza a beszélgetéseket. Téves tájékoztatást adnak a berendezések visszaszolgáltatásával kapcsolatban. A számlázási rendszerük rossz. A kötbér jár, de már kevés.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Lassacskán semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Tegnapelőtt vettem egy feltöltő sim kártyát.Eredeti,bontatlan csomagolásban. Simán regisztráltam. Mivel mára sem indult el rajta a szolgáltatás,hívtam a 1270-et. Kiderült,a simhez adott szám örökre le van tiltva,visszaállítani sem lehet. Azt javasolta az ügyfeles,vegyek másikat.(🤬) Egyre ócskább ez a szolgáltató!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Tönkreb@szták az addig teljesen jól működő UPC-t. Akadozik és alapból is lassabb az internetszolgáltatás. Horizon Go-n szinte élő műsort nem is lehet nézni, az elmúlt napokban meg már a visszanézhető műsorok (amiket lazán pufferelhetne) is akadnak, meg-megszakadnak. Gyalázat, és ezért kérnek el ugyan annyi pénzt... Ebből kilincs lesz így.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
UPC-s voltam, amit most megvett a Vodafos. Amióta ők vannak esténként akadozik az internet. A tanfolyamok amikre Zoomon járok, ledobálnak. Borzalmas lett az egész szolgáltatás. És mind emellett nem érdeklik őket az ügyfelek. Facebookon mindenki panaszkodik a net és a TV miatt, főleg a UPC-sek akiknek szuper szolgálatásuk volt a Vodafos, meg csak nyomják a gépszöveget h sajnálják, és hívjuk az ügyfélszolgálatot, az meg nem veszi fel, de nem csak nekem tele van a facebook vele, hogy 20 perce hallgatják az idióta zenéjüket és nincs emberük, hogy felvegye a telefont. Ja és múlthónapban még árat is emeltek, mert letelt egy év amióta a UPC-t választottam. Legalább lenne a szolgáltatás olyan, mint volt, de ez egy borzalom. Én a belvárosból írom ezt, de szüleimnél is vidéken ugyan ez a gond.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Minden szar, de tényleg. - Csináljátok meg a netet - Vegyetek fel több ügyfélszolgálatost, ne reklámokra költsetek milliárdokat, idióták. - Vicc, hogy az emailre 30 napot írtok válaszadásnak.... Legyen megint UPC GYÜLÖLÖM A VODAFONET, szégyen ez nem szolgáltatás.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lassú ügyfélkezelés.Lassú ügyintézés.Káosz az egész cég.Felvásárolta a UPC-t,de ez túl nagy falat lett.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit. UPC-s voltam, gyors ügyintézés, megbízható net VOLT
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Elérhetetlen ügyfélszolgálat, áttekinthetetlen honlap. Erőszakos marketing! Amíg nem adom meg pontoan a címemet, nem ad ki ajánlatot,
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.