Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 588 darabdb |
11.39% | 67 darabdb | |
6.12% | 36 darabdb | |
5.95% | 35 darabdb | |
9.52% | 56 darabdb | |
67.01% | 394 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.64 - 973 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.31 - 968 vélemény |
626 vélemény 63 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 59 60 61 62 63
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Hogy, mint egy tehetős, multinacionális cég, simán felvásárolhat egy addig javában jól működő, UPC kábeles hálózatot, a fogyasztók véleménye és véleménybe vétele nélkül. Simán elkezdheti átépíteni és kötögetni magának a hálózatot, miközben emberek millióit szopatja az akadozó nettel, amit feltehetőleg mások el is basztak a zseniális 20:1-hez arányú letöltés-feltöltés sebesség aránnyal, amit idehaza oly szeretünk. Szeretem, hogy a giganetből az utóbbi 3!! év alatt szépen visszacsöppenhettem a tárcsázós net "néha elmegy vagy jön adat" című változatára. A kedvencem, hogy a hűséges ügyfelek 20 év után is drágábban kaphatnak mindent, mint az, aki új ügyfél. Azért megvettem online a 2x gyorsabb, de olcsóbb netet..(ismerős?) őő agusztusban? vodafone.hu-n fizettem be, kb most novemberben, hogy észrevették, hogy amúgy még aznap kifizettem a saját! honlapjukon a díját... De mivel ma már fizethetsz a netért, hogy legyen neted, gondolom egy (ki)fizetés még nem garancia a kifizetett szolgáltatásra.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
JAJJ várjál, legjobban szerencsétlen szerelőt bírtam, aki (leszögezem, semmiről nem tehet, csak pénzt próbál keresni, egyértelműen nem Őt bántom, kiválóan elvégezte munkáját) elöljáróban 12 éve dolgozik egy helyen (UPC majd voda), tehát nem egy újonc... És megérkezik a saját autójával... Hát mert mi előnye lenne a dolgozónak, amikor egy nagyobb cég felvásárolja a kisebbet, mint ha nem a: leépítés ahonnan csak lehet, amit csak nyelnek. HOPSZ nincs többé céges autó, hozzál magadnak, ha akarsz tovább dolgozni... Kezdek is panaszkodni, hogy mondom akadozik a net, de az a legröhejesebb, hogy a szolgáltatóm saját honlapja!! a vodafone.hu jön be kb. a legszarabbul minden közül. Mire a szerelő: - JAH azt tudom, az mindenkinél szar most, azt ne nézd.... HOGY TESSÉK?! Jah hogy itt tartunk, hogy ez rendben van akkor, hogy egy szolgáltató saját szolgáltatása a saját szolgáltatásán keresztül a legszarabb... De ez nem tegnap volt, azóta nem javult a helyzet, és a legtöbben hozzászoktak szó nélkül...
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Most az nem tetszik,hogy megint nem sikerült az sim kártya adategyeztetés interneten keresztül mint tavaly.Elidegenités szükséges,mert miért???Nonszensz.Kamu.Megint a boltban várni ki tudja meddig.Hulladék vodafone!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Szopatsz?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Azt a rákos faszszopó faszcibáló köcsögkurva gerinctelen hazug cigány kurva anyátokat.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
A semminél van kevesebb?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Megszüntetném az egész céget úgy ahogy van és sóval hinteném be a helyét! Az új informatikai rendszerre kár volt egy fillért is költeni! Másik szolgálattónál 10 perc alatt volt eredményes az ügyintézés, a Vodafosnál 10 óra és még mindig nem tudták elintézni.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit, minden szolgáltatás egy büdös nagy 0.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szolgáltatót kell váltani az első adandó alkalommal. Nem ajánlom senkinek a Vodafone otthoni szolgáltatást.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
1.5 óra telefon tartás után sem veszik fel a telefont! Szeptemberben is illetve most októberben is 2x vonták le a havi díjat! Ami valjuk be nem kevés pénz és azt a választ kaptuk, hogy majd be törlesztik a következő számláknál! Hát nem! Más számlákat is ki kell fizetnünk és nincs felesleges 60e-rünk!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyfélközpontú hozzáállás, ami le van egyeztetve, előre megbeszélt, rendszerükbe bejegyzett időpontra történő Internet átköltöztetést képtelenek voltak megvalósítani és még értesítést sem kaptam, hogy miért nem történt ez meg. Felháborító és lekezelő hozzáállás, home officeban dolgozok, nem engedhetem meg magamnak, hogy majd 1,5 hét múlva talán lesznek olyan kedvesek és átkötik az Internetet. Társosztályra hivatkozva nem lehet elérni őket, de hogy egy értesítést sem kapok, hogy ne várjam őket, ez már abszurd. Fizessék ki a kieső béremet. Megengedhetetlennek tartom, hogy ilyen formában működjön egy ilyen nagy cég és ezt a magatartást közvetítse az ügyfelei felé, akiket nagyon meg szeretne tartani, vagy mégsem?! Panaszonat jegyzőkönyvbe vették, 30 napon belül kapok is választ. Igen, gondolom azt, hogy sajnáljuk, hogy ilyen kellemetlenség érte.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Szeretni mit lehet egy szemét hazug cégben?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ma csak kétszer ment el a net.Az a baj ,hogy esik az eső,vagy mi?Hulladék mint a új cég tulajok.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
-
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Régi, elavult alacsony elérésű szar hálózat
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Amit a hererákban. Soha senkinek semmilyen körülmények között nem ajánlom.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyfélszolgálat vicc kategória, hányingerkeltő "internet kapcsolat", gyakorlatilag 20 másodpercenként ledob.
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.