Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 588 darabdb |
11.39% | 67 darabdb | |
6.12% | 36 darabdb | |
5.95% | 35 darabdb | |
9.52% | 56 darabdb | |
67.01% | 394 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.64 - 973 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.31 - 968 vélemény |
626 vélemény 63 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 22 23 24 25 26 ... 59 60 61 62 63
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
tuti+ és ha már a szerelő kiment valahova, rendszerint normális - ha kérdezik
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
- Naponta van kiesés. (net, vonalas tel, tv - a mobil az megy /bár a mostani ajándék 5GB-tal volt, hogy "nem elérhető") - 5 nap folyamatos egész területre kiterjedő kiesés után mi jön? "kiküldtük a számlát" Teljesen bizonyos, hogy nem teljesítik a rendelkezésre állást csak ezt nem közlik. - a számla megjön x, befizetési határidő x+1 nap. Rendszeresen. - ügyintézők: kapcsolom a kollégát, én mással foglalkozok és lehet újra várni - szar, elavult rendszereik vannak. - Az ügyintéző szerint egyedi eset. "Az épületből én vagyok a 3ik cég, aki bejelenti" "Tényleg, a központ..." - nem tudom hogy jön ki az átlag 5 perc alatt ügyintézőhöz jutsz. Ilyen még nem történt. Mással sem. - a telefonos ügyintézés menürendszere: a gyakorikerdesek-en hamarabb megtalálod, mint a voda saját oldalán. - szolgáltatás ára érdekelne? Cipőméreted? (Ajtónként változik?) - az új vodás eszközök rosszabbak
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
10-esre értékelném a céget ha nem lenne ilyen rakás cicakaka az egész így csak egy szerényebb 1-est tudtam adni. Őszinte utálattal gondolok erre a cégre
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Egy 10 napos óriási retkes szőrös heregolyó is jobb és megbízhatóbb internet szolgáltatást lenne képes eszközölni mint a Vodafone cégcsoport. Nem volt más ilyen cég (esetleg a Megatherm) aminél fizikai fájdalmat éreztem volna ha kapcsolatba kell lépnem velük mert tudom, hogy hosszas könyörgés és cseszegetés után fog esetleg bármi történni, vagy jellemzően semmi. Csak azért őket használom mert nincs más, de mostmár eljutottam arra a szintre, hogy inkább parabola (nem Vodás) vagy mobilnetet (nem Vodás) veszek inkább. Az ügyfélszolgálat olyan, mintha 3 büdös aludt tejes zacskót próbálna meg az ember kalapként hordani a valagán - undorító, alkalmatlan, elszomorító és semmi értelme sincs. Sajnálom, hogy egy ilyen nagy cég ilyen minőséget képes csak produkálni és, hogy életben marad a piacon.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
SEMMIT! A UPC is gyenge volt, de ez a szolgáltatók alja!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
SEMMI! A létező összes szolgáltatás közül a legsz@rabb! Az összes vezetőt elküldeném! Hívásom "fontos" számukra (ekkora baromságot!)! Használhatatlan a honlapuk! Lelépek tőlük! Senki ne válassza ezt a szolgáltatót!!!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Már nincs mit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tudok belépni mióta fejlesztettek. Nem látom a számláim. Nem tudom befizetni. Gondolom a késedelmi kamattal és a plussz költségekkel megtalálnak. Miért kellett a használhatót kicserélni használhatatlan, idegesítő pocsék honlapra? Fejlesztőt és aki jóváhagyta ezt a sz..rt kirugni.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Az elérhető előfizetős csomagjaik miatt váltottam és kötöttem szerződést a Vodafone-nal egy éve. Az igényeimmel ennek a cégnek az ajánlata találkozott a legjobban, ezt a véleményemet mai napig tartom. A nemrégeni frissítésük előttig az applikációjuk is remekül működött, arra sem tudtam volna panaszt felhozni. A legnagyobb problémám, ami a Telekomnál többször is előfordult, hogy az applikáció úgy dönt, nem viszi végig a fizetésem és a banknál egy hétre lefagyasztják az összeget emiatt, itt a Vodafonnál soha nem történt meg.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Először is a weboldaluk kritikán aluli olyan szempontból, hogy rengeteg idő más weboldalakhoz képest a navigálás rajta. Folyton tölt, pörög a várakoztató egér-ikon. Szeretik általában azt mondani, hogy használjon az ember Chrome-böngészőt, de ne haragudjanak, tönkrevágni a Chrome-mal még nem szeretném a gépem. Az Opera is chromium alapú tudomásom szerint, tehát elvileg ugyanúgy kellene bírnia a strapát alpári paraszt véleményem szerint, meg egyébként 2021-ben hadd ne tegyük böngészőfüggővé a weboldal elérhetőségét. Másfelől Chrome-ban és Mozzillában is teszteltem, ugyanolyan éktelenül kényelmetlen a weblapjuk, tehát ez sem egy valid érv, hogy rossz böngészőt használ az ember. Másodsorban: az agyamba egyszerűen nem fér bele, miért kellett az applikációjukat megpiszkálni és ezzel használhatatlanná tenni cirka egy hónapra (még most sem jó, csak javuló tendenciát mutat). Volt egy működő, céljait ellátó, letisztázott app, erre jött valahonnan a zseniális felkiáltás a vezetőség részéről
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Talán az előfizetéses csomagokat,és,hogy általában az ügyintézők segítőkészek.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az új rendszer ,és ezzel az új üzletpolitika.Három előfizetésem is van náluk,eddig bármikor gond nélkül tudtam kihozni telefonkészüléket,már le is járt a hűségem.Most mégsem tudtam vásárolni, csak hogyha kifizetem a készülék árának a felét.Azt mondta az ügyintéző hogy új a rendszer és sok ilyen problémával találkozik sajnos. Nem tudom hogy ez milyen üzletpolitika de szerintem nagyon nem jó. Valószínűleg szolgáltatót fogok váltani. És az általuk kínált készüléket máshol megvásárolom hozzáteszem jóval olcsóbban.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit nem lehet intézni a frissítés óta
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
anyjuk picsáját
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nemrég volt egy hálózat "frissítés/karbantartás", és azóta még szarabb mint volt!!!!! Bezzeg e-mailt és sms-t tudnak küldeni, hogy feladták postán a számlát, de normális, stabil netet azt nem tudnak.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Lehetetlen online vagy telefonos ügyintézés
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyintézés
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
dögöljetek meg :)
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
mindenen
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.