Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 591 darabdb |
11.34% | 67 darabdb | |
6.09% | 36 darabdb | |
5.92% | 35 darabdb | |
9.64% | 57 darabdb | |
67.01% | 396 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.64 - 976 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.3 - 971 vélemény |
629 vélemény 63 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 13 14 15 16 17 ... 59 60 61 62 63
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A könyveléssel 6 hónapja csúsznak felháborító hogy sehol nem lehet panasz tenni!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internetes és telefonos ügyintézés egyaránt retek hulladék. A szolgáltatót változtatnám át másikra amelyik aztán ugyanekkora retek lesz valószínűleg.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Rettenetes! Teljes fejetlenség. Állandó túlszámlázás. Van, hogy egy hónapban 4 számlát számláznak. Hibát csak szóban ismerik el. Felelősséget nem vállalják.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Vezetékes net szakadozik, a mobil kevés helyen működik az országban, a lefedettség hiánya miatt. Jó lenne, ha számla jóváírás nem hetekig tartana. És ha véletlenül?? nem 2x annyi lenne az előfizetés, mint amennyit a használat indokol. Ha lenne valódi piacfelügyelet Magyarországon, akkor már rég becsődölt volna a sok büntetés miatt a cég.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Gyűlölöm! Lehet velük vitatkozni minden hónapban,nem képesek még a számlákat se összegezni.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Leváltanék mindenkit és elkezdenék normális szolgáltatást nyújtani.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit!!!!!!!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem könyvelik el a befizetett számlákat, Ügyintézés lassú elavult.mindenki meneküljön ettől a szolgáltatótól
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfélszolgálat nem elérhető. Legutóbb az egész nap ráment, mire lehetett valakivel beszélni. Most 3 órája próbálom elérni őket/ befizetni a számláimat. Hálistennek személyesen már nem lehet befizetni, a simple payes otp-s fizetési móddal meg nem tudom befizetni, mert nem kapom meg az azonosításhoz szükséges üzenetet. Egy nagy trágya az egész úgy, ahogy van, az OTP is! Goofy.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Felháborító a számlázásuk.Januári számlát nem könyvelték mivel önök szerint nincs befizetve,pedig többször is igazoltam.Az ügyintéző azt mondta fizessem be mégegyszer.(biztos hogy nem fogom)a februárit sem könyvelték.a kamat persze megy rá.Alig várjuk hogy lejárjon a szerződés
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
-
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfélszolgálatuk mind telefonon, mind személyesen katasztrófa. Egyszerű, számlázással kapcsolatos kérdéseimre nem kapok választ több mint másfél hete.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mindenen, drága, igénytelen, lassú, informatika rendszere borzalmas.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit. Hányadék az egész
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Azért mert a könyvelésük csúszik 3 hónappal, és nem könyvelik el az utalásaim, minden gondolat és szó nélkül korlátozzák a telefonhívásokat. Persze a részlegek közötti ujjal mutogat@s nagyon megy. Gusztustalan
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.