Telekom vélemények
Értékelés: 2.05 - 973 vélemény

Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%576 darabdb
10.07%58 darabdb
5.38%31 darabdb
8.68%50 darabdb
12.5%72 darabdb
63.37%365 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.67 - 942 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.38 - 967 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

2 csillagos értékelések a Telekomról összes vélemény

72 vélemény 8 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8

Karola
T 2019.09.26. 13:16

Mit szeretsz a Telekomban?
gyorsabb az internet

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintéző hülyének akart nézni,/ ez Nagykanizsán volt/ mivel mi új előfizetők szerettünk volna lenni , elénk tett három ajánlatot, ami jóval több, mint az interneten lévő telecom tarifák, l. Családi Tv csomag 12700 Ft/ ez egy röhej/, hozzá még internet stb. Ki az ahülye, aki egy sima Tv előfizetésért 12700 Ft-ot fizet? Ott is hagytuk hamar, az interneten rendeltük meg fele áron Tv és Net együtt. Felháboritónak tartom, hogy aki nem néz alaposan utána, azt nagyon átvágják, ha elhiszi, amit a hölgyike mond neki.

Hálózat
Ügyintézés

Bálint
2019.08.06. 12:20

Mit szeretsz a Telekomban?
semitt

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internet

Hálózat
Ügyintézés

Lili xyz
T 2019.07.22. 23:15

Mit szeretsz a Telekomban?
-

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

wasdf
T 2019.02.15. 20:23

Mit szeretsz a Telekomban?
Nem sok mindent, a hibaelhárítás gyorsaságán kívül...

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Kelet-Magyarországon (ahol még a gigabites csomagok is elérhetők) az ígért helyett jóval kevesebbel mindössze 30MB/s-al jön a letöltés a 150MB/s-es csomagban... Ráaldásul nagyon drága. Ügyintézés egy nagy 0, az ügyfélszolgálatosok nagyon lekezelőek és nem tudják mit csinálnak és a legjobb, hogy ahány ügyintéző annyi féle válasz.

Hálózat
Ügyintézés

czibulya lászló
T 2019.01.19. 14:11

Mit szeretsz a Telekomban?
űgyintézés gyorsaságát

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
rengeteg helyen a lefedetség hiánya .valós adatok közlése.az ugyintéző ne vágjon át hogy egy másik dijcsomagal jobban járok mert a jelenlegi megszünik olyan szolgáltatásért is fizetni kel amit soha nem használtam de a dijcsomagban benevan.

Hálózat
Ügyintézés

Orbán Olivér
T 2019.01.05. 20:20

Mit szeretsz a Telekomban?
néha ingyenes netet

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
automatikusan bekapcsolja a NapiNet szolgáltatást amit nem aktiváltam, kértem.

Hálózat
Ügyintézés

Slider
T 2018.11.22. 17:38

Mit szeretsz a Telekomban?
Alapvetően a szolgáltatások megbízhatók.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A weboldal teljes mértékben megbízhatatlan, így komolytalan az egész. Ezen változtatnék. És a Telekom is változtat azt észrevettem de mindig rosszul. Bármi is változik az mindig egy megbízhatatlan rednszert eredményez. Ennek mi értelme???

Hálózat
Ügyintézés

ferenc.szabados51@gmail.com
T 2018.11.07. 08:53

Mit szeretsz a Telekomban?
Semit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A ügyfelek és a szolgáltató kőzőti kapcsolaton

Hálózat
Ügyintézés

Kovács András
2018.08.27. 14:22

Mit szeretsz a Telekomban?
Még nem tudom.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nemrég rendeltem egy magenta csomagot és mondták hogy majd felhívnak a bekötéssel kapcsolatos egyeztetés céljából. Egyszer felhívtak, de épp akkor nem tudtam felvenni. Ezután már hiába próbáltam őket visszahívni több számon is, vagy az az üzenet fogad hogy ezen a számon nem lehet őket hívni, vagy egy robot veszi fel, aki csak azt kérdezi, hogy tud-e valamiben segíteni, igennel vagy nemmel válaszoljon és kész. Azóta is várom hogy hívjanak. Ha a bekötést, ami az ő számlájára hozza a pénzt, ilyen nehéz elintézni, akkor egy hibabejelentést milyen nehéz lesz elintézni?

Hálózat
Ügyintézés

Egy több mint 20 éve ügyfél
T 2018.06.14. 12:11

Mit szeretsz a Telekomban?
Eddig, a tv szolgáltatást tudták hozni, hellyel-közzel, jó minőségben. Remélem, ez, nem változik.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A mobiltelefon hálózat szolgáltatásuk egy nagy nulla. Egyre többen panaszkodnak hogy nem lehet engem elérni, és ezt mind úgy hogy, kezemben a telefon. Már úgy fél éve ez megy, a feleségemnek szintén. Hol van térerő, hol nincs. Inkább nincs. 1995-óta előfizetők vagyunk, a cégeimmel is, havi 120.ezer. Ezért? Minősíthetetlen szolgáltatás!!!! Több a kedvezménye egy új előfizetőnek mint aki több mint 20 éve náluk van. Ez aztan az üzletpolitika. Gratulálok! Így kell megbízható, jól fizető, ügyfeleket veszíteni. Ennyi volt, kénytelenek vagyunk megválni ettől a lezülött, telhetetlen, nem szolgáltatótól.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek