Telekom vélemények
Értékelés: 2.05 - 970 vélemény

Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%574 darabdb
9.93%57 darabdb
5.4%31 darabdb
8.54%49 darabdb
12.54%72 darabdb
63.59%365 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.67 - 939 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.38 - 964 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

2 csillagos értékelések a Telekomról összes vélemény

72 vélemény 8 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8

Szomorú Szamuráj
T 2017.06.10. 07:33

Mit szeretsz a Telekomban?
Azt,hogy lejár a hűségem és végre megszüntetem!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az üzletpolitikán változtatnék és az alkalmazottak szakmai felkészültségén.

Hálózat
Ügyintézés

Illyés István
T 2017.06.05. 11:25

Mit szeretsz a Telekomban?
Sajnos meg egy ideig muszájvagyok mivel a hűség idő szeretett teljesé teszi!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Húsz éve vagyok előfizető mindig a jobb olcsóbb szolgáltatást vártam de itt nem veszik figyelembe hogy pontosan fizetek stb.Az ugyfelszolgalat katasztrófa.

Hálózat
Ügyintézés

Tomibá
T 2017.06.02. 08:42

Mit szeretsz a Telekomban?
Szeretni a barátnőmet szoktam ,a Telekom pénzért szolgáltatást nyújt ,és ha probléma mentes ,akkor örül az ember ,ha meg nem akkor bosszankodik.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
1998-óta vagyok náluk, és ugy 2010-ig megvoltam elégedve velük,törödtek a régi ügyfelekkel is ,gyors ügyintézés volt ,és ha megakartam szüntetni egy mobilszámot ,felajánlottak egy középkategoriás telefont pár száz forintért,hogy tarcsam meg a számom.Ma sajnos ezzel nem találkozok.A pontokat nem törölték ,mint most 24 hónap után, hanem lehetett gyűlyteni, nagyon megválzozott minden,a régi fizetős ügyfelek akik soha nem tartoztak,semilyen kedvezményben nem részesülnek ,pl ha 15-20 éve telekomos és soha nem volt tartozása ,lehetne felajnlani ,olcsobb csomagot ,vagy telefont,ösztönözve az új ügyfeleket is ,arra hogy ha hűséges vagy ,befizeted a számlákat ,egy idő után viszonozzuk. A hűséges fizetős ügyfél a legjobb ügyfél?vagy talán mégsem?

Hálózat
Ügyintézés

Mónika
T 2017.06.02. 00:44

Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Éjszaka 23:30-00:30ig lehetetlen elérni az ügyfélszolgálatot, hogy plusz külföldi internet csomagot rendeljünk. Tehát ha külföldön ragadsz és az éjszaka közepén plusz netre lenne szükséged, nem számíthatsz az ügyfélszolgálatra, ha elküldesz egy kiegészítő csomag igénylő smst, válaszként azt kapod, hogy töltsd le az applikációt, és mégis hogy a bárcabitorló a...tokba töltsem le ha nincs netem??? Ja és amúgy a honlapon azt tanácsolják, hogy igényeld utazás előtt. Hát köszi -eleve roaming csomaggal indultam-, szóval magamra vessek, ha menetközben kint fogy el, mert akkor lehetetlen bármiféle segitséget kérnem a központól?? Köszönjük Telekom

Hálózat
Ügyintézés

Sztyopa
T 2017.05.04. 20:19

Mit szeretsz a Telekomban?
Nem szeretem, de a három belföldi közül stabil.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nagyon-nagyon drága tarifákkal dolgoznak a többi európai országhoz képest. Szuper extra profitot tesznek zsebre. Változtatás: max 34cent/perc díjak másodperces alapon.

Hálózat
Ügyintézés

Zsolt
T 2017.04.21. 14:17

Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Azt,hogy 2 hete nem érem el őket az ingyenes ügyfél számon..se az 1430-on se az 1777-en .......nincs olyan lehetőség,hogy ügyintéző kapcsolása.....másfél órát hallgattam majd minden másnap hátha találok olyan menüpontot ahol azt mondja a gép,hogy ügyintéző kapcsolása........

Hálózat
Ügyintézés

Zsolti doki
T 2017.04.12. 07:58

Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit kurva draga ..az anya vállalat sokkal olcsobb..

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Olcsobb dijakat,tekefonokat

Hálózat
Ügyintézés

Takács Gábor
T 2017.04.09. 20:24

Mit szeretsz a Telekomban?
A műszaki háttér jó

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az új tarifacsomagok nekem nem jönnek be. Internet lassítás nincs. Böngésző és email opció szintén nincs. Csak annyi netet kapsz amennyi a csomagodban van. Utána vásárolj. Lehúzás

Hálózat
Ügyintézés

Betti
T 2017.04.06. 20:31

Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Több, mint 20 éve vagyok az ügyfelük, de ebből semmi hasznom nincs, mert mindig az új ügyfelek kapnak kedvezményeket. Évek óta nem veszek náluk készüléket, mert csak akkor olcsóbb, ha drága csomag van mellé és hosszú hűségidő. Ennek ellenére tavaly majdnem elcsábultam, online akartam venni egy kedvezményes áron meghirdetett mobilt, de a rendszer nem engedte végig a vásárlási folyamatot. Ezt jeleztem telefonon, így megpróbálták ők megrendelni, de 2 napig az sem ment. Végül, amikor sikerrel jártak, felhívott egy hölgy, eldarálta a vásárlási adatokat, megkérdezte, hogy véglegesítheti-e a rendelést. Megdöbbenve hallgattam, hogy már szó sem volt az akciós árról, több ezer forinttal magasabb árat kínált fel. Amikor emiatt reklamáltam, közölte, hogy most már ez az ár. Mérgemben még aznap megvettem a készüléket - kártyafüggetlenül - egy másik üzletben. Az otthoni TV, internet szolgáltatásuk minősége 17.000 ft-ért olyan megbízhatatlan mintha egy tanyán lennénk, pedig Budapesten lakom.

Hálózat
Ügyintézés

Anita Visovszky
T 2017.04.03. 18:30

Mit szeretsz a Telekomban?
A családom telekomos.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A feltöltőkártyás csomagok drágák

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek