Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 589 darabdb |
11.38% | 67 darabdb | |
6.11% | 36 darabdb | |
5.94% | 35 darabdb | |
9.68% | 57 darabdb | |
66.89% | 394 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.64 - 974 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.31 - 969 vélemény |
394 vélemény 40 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 36 37 38 39 40
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Szopatsz?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Azt a rákos faszszopó faszcibáló köcsögkurva gerinctelen hazug cigány kurva anyátokat.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
A semminél van kevesebb?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Megszüntetném az egész céget úgy ahogy van és sóval hinteném be a helyét! Az új informatikai rendszerre kár volt egy fillért is költeni! Másik szolgálattónál 10 perc alatt volt eredményes az ügyintézés, a Vodafosnál 10 óra és még mindig nem tudták elintézni.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit, minden szolgáltatás egy büdös nagy 0.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szolgáltatót kell váltani az első adandó alkalommal. Nem ajánlom senkinek a Vodafone otthoni szolgáltatást.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
1.5 óra telefon tartás után sem veszik fel a telefont! Szeptemberben is illetve most októberben is 2x vonták le a havi díjat! Ami valjuk be nem kevés pénz és azt a választ kaptuk, hogy majd be törlesztik a következő számláknál! Hát nem! Más számlákat is ki kell fizetnünk és nincs felesleges 60e-rünk!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyfélközpontú hozzáállás, ami le van egyeztetve, előre megbeszélt, rendszerükbe bejegyzett időpontra történő Internet átköltöztetést képtelenek voltak megvalósítani és még értesítést sem kaptam, hogy miért nem történt ez meg. Felháborító és lekezelő hozzáállás, home officeban dolgozok, nem engedhetem meg magamnak, hogy majd 1,5 hét múlva talán lesznek olyan kedvesek és átkötik az Internetet. Társosztályra hivatkozva nem lehet elérni őket, de hogy egy értesítést sem kapok, hogy ne várjam őket, ez már abszurd. Fizessék ki a kieső béremet. Megengedhetetlennek tartom, hogy ilyen formában működjön egy ilyen nagy cég és ezt a magatartást közvetítse az ügyfelei felé, akiket nagyon meg szeretne tartani, vagy mégsem?! Panaszonat jegyzőkönyvbe vették, 30 napon belül kapok is választ. Igen, gondolom azt, hogy sajnáljuk, hogy ilyen kellemetlenség érte.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Szeretni mit lehet egy szemét hazug cégben?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ma csak kétszer ment el a net.Az a baj ,hogy esik az eső,vagy mi?Hulladék mint a új cég tulajok.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
-
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Régi, elavult alacsony elérésű szar hálózat
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Amit a hererákban. Soha senkinek semmilyen körülmények között nem ajánlom.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyfélszolgálat vicc kategória, hányingerkeltő "internet kapcsolat", gyakorlatilag 20 másodpercenként ledob.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
A felmondást
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Takarodjon el a magyar piacról. Minősíthetetlen szolgáltató. Semmi se működik soha. Egyszerůen siralmas...
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Hogy egy rakás szar
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.