Vodafone vélemények
Értékelés: 2.37 - 717 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%419 darabdb
15.27%64 darabdb
8.11%34 darabdb
7.64%32 darabdb
10.98%46 darabdb
58%243 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.96 - 712 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.58 - 711 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Vodafone-ról

447 vélemény 45 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 41 42 43 44 45

Kiss Balázs
Tegnap, 20:09

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Azt, hogy másfél órát várakoztattnak telefonos, vagy személyes ügyintézéskor és erről elfelejtenek tájékoztatni. Imádom :)

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Minden. Váltani fogok, másnak is ezt javasolom!

Hálózat
Ügyintézés

Egy másik csalódott ügyfél
kedd, 17:37

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Már szinte semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ez tényleg elképesztő! Rendben van, hogy augusztusban nem számláztak, de az nem az én hibám! És hogy-hogy nem lehet megoldani egy informatikai átállást a 21. században számlatorlódás nélkül!!?? Legalább engednék el azt az egyhavi díjat, vagy legalább a felét, vagy ha nem engedik el, akkor lehessen részletfizetést kérni. Nem, a Voda azt választotta, hogy (eddig) hűséges ügyfeleiknek Mikulásra és Karácsony előtt duplán számláz!!! Fel sem merült bennem, hogy augusztusban tegyek félre valamikorra valamennyit, hogy majd ne legyen nekem gond az ő nyári informatikai bénázásuk!! A kockázatkezelésen egy óra 5 perc várakoztatás után a vonal túlsó végén Zs. finoman szólva sem szívélyesen tájékoztatott, hogy még csak részletfizetést sem kérhetek!! Az csak akkor jár, ha már korlátozták a szolgáltatást, és nem is állítják vissza, amíg le nem törlesztettem. Szerintem ez az eljárás semmiképpen sem jogszerű! És soha senki nem fogja számonkérni rajtuk!! Megtehetnek bármit!

Hálózat
Ügyintézés

Ferenc
V Múlt péntek, 10:05

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Szinte semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A vodafone tv pocsék. A upc megszűnése óta egy óriási visszaesés a minőségben. Telefonon gyakran be se tölti az alkalmazást.

Hálózat
Ügyintézés

Lukoczki Zoltán
V Múlt kedd, 13:05

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Semmi nem tetszik, Kizavarnám őket a országból. De ha részletezem: Aljas módon megszüntették azt UPC-s e-mail címeket és nem adtak helyette semmit A honlapjuk alig használható, tele van működési zavarokkal. Telefonon szinte elérhetetlenek, de kötelezően végig kell hallgatni 6 perc süketelést. Kevesebb időd megy el, ha inkább bemész az irodájukba és kivárod a sorod. A bejelentett hibákra nem mozdulnak, szeptember 15-én bejelentett hiba november 30-án még mindig hiba Egy másik, vezetékes telefont érintő hibára három hét múlva reagáltak A reakció az volt, hogy náluk minden rendben, keressem meg a hibát én. Ha reklamálsz, semmit nem akarnak tudni és véletenül sem kérnénk elnézést. Panaszra nem intézkednek, hanem kérdőívet küldenek.

Hálózat
Ügyintézés

csalodott ügyfél
2021.11.23. 13:15

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Tisztelt cím! Ma 11.23 án 90 percig NEM tudtam telefonon kapcsolatba lépni önökkel 1750 számon....!!!!!!! ezért személyesen kerestem fel a szolnoki PELIKÁN ÜZLETSORON A VODAFON KIRENDELTSÉGÉÉT! Rövid várakozás után rám is került a sor.... Egy nagyon fiatal modortalan hölgy volt a vodafon képviselöje.. Elmondtam neki a gondomat és a segitségét kértem....... Na amit cserébe kaptam....erősen gondolkozom hogy fel mondom a szerzödésemet önökkel A fiatal hölgy flegmasága Nem éreztem a segitő szándékot ahogy viselkedett a szaktudás hiánya ...stb...én éreztem magam kellemetlenül..... köszönöm h elmondhattam!!!!! tisztelettel Örvendi Tamás

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Péter
T 2021.11.22. 09:06

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
ügyintézés

Hálózat
Ügyintézés

Roland
V 2021.11.20. 08:47

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Közel 20 év után már semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Amennyiben az átállás lényege az volt,hogy egy segítőkész szolgáltatóról álljunk át egy "sza...k rá nem érdekel" szolgáltatásra,úgy a művelet kifogástalanra sikerült.A Családomban 9 előfizetéses,és 2 feltöltős kártya volt.Mára 4 maradt. Azok is csak december közepéig.Irigylem a hozzászólókat,akiknek sikerült 30 perc várakozás után valakit elérni.Nekem sajnos többszöri próbálkozásra két hét után sem ment.Nekem teljesen mindegy,hogy melyik szol gáltatónak fizetem a havidíjat.

Hálózat
Ügyintézés

Péter
V 2021.11.18. 18:25

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Most már semmit. Amikor "beléptem a rendszerbe" volt Red-es választék, hozzá való red asszisztens, nem volt gond.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Bő egy éve, azzal indult, hogy app-ot cseréltek. A régi olyan volt, mint az álom. Két gombnyomással számlafizetés, egyszerű, könnyen kezelhető felület. Aztán váltottak. A következő alkalommal duplán vonta le a pénzt, amit persze nem utalnak vissza, hanem evonják majd a következő haviból. Na, a következő havinál ezt még egyszer eljátszották, azóta nem használom azt a fostartályt. Most sikerült 3 héten belül kétszer "havizárni" ( okt 25- nov 5, majd nov 15- nov 29) , úgy, hogy 29- én jár le a határidő, holott én 2 éve módosíttattam a számlazárást, hogy hó elején járjon le. Az ügyfélszolgálat egy rakás szar. Egy nagy nulla mindenki, aki ott dolgozik. 2 óra után bont a vonal: red asszisztens. Jövőre viszem mindkét előfizetésem ettől a full amatőr, pökhendi bagázstól.

Hálózat
Ügyintézés

Zsolt
2021.11.17. 12:45

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Hát, az átállás óta nem sokat....

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Dobnám az egészet a kukába, úgy, ahogy van. Céges előfizetéssel (van magán is) szívok, mint a torkos borz. Számlát nem lehet letölteni a rendszerből - csak halkan kérdem, nem törvényi kötelezettsége a sarki zöldségesnek is számlát adni, és küldeni? - állandóan hivogatni kell az ügyfélszolgálatot, az meg.... kritikán aluli. Totál csőd. Amint "nem leszek hűséges", viszem a céges flottát. Bárhova, ennél még a postagalmbok is jobbak. Egy magán számot már kimenekítettem onnan, azóta kicist helyreállt a vérnyomásom. Beszántani, felsózni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hálózat
Ügyintézés

Gábor
V 2021.11.15. 21:03

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Internet szolgáltatás nálam stabil, ár megfelelő.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ide azok írnak akiknek problémája van. Nekem is. Majd egy hónapja egyeztettem időpontot egy technikusi kiszállásra modemcsere miatt /rábeszéltek egy drágább, de gyorsabb internet csomagra, amit a jelenlegi nem tud kezelni/. A szerelő a megbeszélt intervallum előtt 2 órával jött, 1x csengetett egy rövidet, aztán távozott (kamerám van, ami csengetésre jelez, azt visszanéztem). Nem hívott fel, nem jött vissza, nem jelentkezett senki az ügyfélszolgálatról, hogy “Bocsánat, te hülye ügyfél, voltak ám nálad egy más időpontban, már ne várd a szerelőt, nem fog jönni”. Hívtam az ügyfélszolgálatot, lekezelően egy újabb 3 héttel későbbi délelőtti időpontot nyomtak hiába mondtam, hogy nem jó az nekem. Aztán mégis lett esti időpont, amit kínból elfogadtam. Most reménykedek, hogy akkor a SZERELŐ ÚR talán a megbeszélt időpontban érkezik és a drágábban előfizetett internethez lesz olyan modem is, ami tudja is kezelni azt. Addig marad a régi, gyenge teljesítménnyel, drága előfizetéssel.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek