Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 589 darabdb |
11.38% | 67 darabdb | |
6.11% | 36 darabdb | |
5.94% | 35 darabdb | |
9.68% | 57 darabdb | |
66.89% | 394 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.64 - 974 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.31 - 969 vélemény |
394 vélemény 40 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 36 37 38 39 40
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
-
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Inkompetencia, pofátlanság, legális út a pénzlopásra, visszaélésre. A szolgáltatók szemete. Két éve sikeresen leadott modemet találomra kiszámláztak, majd végrehajtásra tereltek bárminemű értesítés nélkül.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Már semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
December közepe óta szarkodik a net. 3x volt eddig kint a "tecnikai munkatárs", de azóta is szinte használhatatlan. Soha többé Vodafone!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szar a net!!!!!!!!!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.Nagy rakás szar.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Felrobbantanám az egészet, 1 hete van bekötve ez a gyász és már probléma van.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Remélem mihamarabb megszüntetik és örökre betiltják! Szolgáltatás minősége harmatos lepkefing!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Voda FOS!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
SEMMIT
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
MERT SZAR SZAR SZAR SZAR SZAR
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Szolgáltatás lemondása után szinte lehetetlen megszabadulni tőle.A bérelt termékek visszavételét letagadják, követelik annak az ellenértékét. 12 percen belül nem kapcsol az ügyfélszolgálat,és ha sikerül is elérni őket, minden alkalommal mást mondanak.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Amikor a telefonos ügyintézők az "add tovább, mert szamár leszel" játékot játszák. Közben 10 percekre mellé teszik a telefont, mintha intézkednének. Egyébként semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyintézés gyakorlatilag nem történik. A technikus nem végzi el a munkát. A mai nap pl. azt hazudta, hogy többször keresett, de nem voltunk otthon. Ez felháborító, különösen, hogy ezt elfogadják és befejezettnek tekintik a munkát. Min változtatnék? A szolgáltatón.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Hogy, mint egy tehetős, multinacionális cég, simán felvásárolhat egy addig javában jól működő, UPC kábeles hálózatot, a fogyasztók véleménye és véleménybe vétele nélkül. Simán elkezdheti átépíteni és kötögetni magának a hálózatot, miközben emberek millióit szopatja az akadozó nettel, amit feltehetőleg mások el is basztak a zseniális 20:1-hez arányú letöltés-feltöltés sebesség aránnyal, amit idehaza oly szeretünk. Szeretem, hogy a giganetből az utóbbi 3!! év alatt szépen visszacsöppenhettem a tárcsázós net "néha elmegy vagy jön adat" című változatára. A kedvencem, hogy a hűséges ügyfelek 20 év után is drágábban kaphatnak mindent, mint az, aki új ügyfél. Azért megvettem online a 2x gyorsabb, de olcsóbb netet..(ismerős?) őő agusztusban? vodafone.hu-n fizettem be, kb most novemberben, hogy észrevették, hogy amúgy még aznap kifizettem a saját! honlapjukon a díját... De mivel ma már fizethetsz a netért, hogy legyen neted, gondolom egy (ki)fizetés még nem garancia a kifizetett szolgáltatásra.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
JAJJ várjál, legjobban szerencsétlen szerelőt bírtam, aki (leszögezem, semmiről nem tehet, csak pénzt próbál keresni, egyértelműen nem Őt bántom, kiválóan elvégezte munkáját) elöljáróban 12 éve dolgozik egy helyen (UPC majd voda), tehát nem egy újonc... És megérkezik a saját autójával... Hát mert mi előnye lenne a dolgozónak, amikor egy nagyobb cég felvásárolja a kisebbet, mint ha nem a: leépítés ahonnan csak lehet, amit csak nyelnek. HOPSZ nincs többé céges autó, hozzál magadnak, ha akarsz tovább dolgozni... Kezdek is panaszkodni, hogy mondom akadozik a net, de az a legröhejesebb, hogy a szolgáltatóm saját honlapja!! a vodafone.hu jön be kb. a legszarabbul minden közül. Mire a szerelő: - JAH azt tudom, az mindenkinél szar most, azt ne nézd.... HOGY TESSÉK?! Jah hogy itt tartunk, hogy ez rendben van akkor, hogy egy szolgáltató saját szolgáltatása a saját szolgáltatásán keresztül a legszarabb... De ez nem tegnap volt, azóta nem javult a helyzet, és a legtöbben hozzászoktak szó nélkül...
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Most az nem tetszik,hogy megint nem sikerült az sim kártya adategyeztetés interneten keresztül mint tavaly.Elidegenités szükséges,mert miért???Nonszensz.Kamu.Megint a boltban várni ki tudja meddig.Hulladék vodafone!
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.