Vodafone vélemények
Értékelés: 2.06 - 979 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%588 darabdb
11.39%67 darabdb
6.12%36 darabdb
5.95%35 darabdb
9.52%56 darabdb
67.01%394 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.64 - 973 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.31 - 968 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

1 csillagos értékelések a Vodafone-ról összes vélemény

394 vélemény 40 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 14 15 16 17 18 ... 36 37 38 39 40

István
V 2021.12.12. 16:39

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A szolgáltatás minőségén, és főleg az ügyintézésükön, az minősíthetetlen!

Hálózat
Ügyintézés

Kiss Balázs
2021.12.08. 20:09

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Azt, hogy másfél órát várakoztattnak telefonos, vagy személyes ügyintézéskor és erről elfelejtenek tájékoztatni. Imádom :)

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Minden. Váltani fogok, másnak is ezt javasolom!

Hálózat
Ügyintézés

Ferenc
V 2021.12.03. 10:05

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Szinte semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A vodafone tv pocsék. A upc megszűnése óta egy óriási visszaesés a minőségben. Telefonon gyakran be se tölti az alkalmazást.

Hálózat
Ügyintézés

Lukoczki Zoltán
V 2021.11.30. 13:05

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Semmi nem tetszik, Kizavarnám őket a országból. De ha részletezem: Aljas módon megszüntették azt UPC-s e-mail címeket és nem adtak helyette semmit A honlapjuk alig használható, tele van működési zavarokkal. Telefonon szinte elérhetetlenek, de kötelezően végig kell hallgatni 6 perc süketelést. Kevesebb időd megy el, ha inkább bemész az irodájukba és kivárod a sorod. A bejelentett hibákra nem mozdulnak, szeptember 15-én bejelentett hiba november 30-án még mindig hiba Egy másik, vezetékes telefont érintő hibára három hét múlva reagáltak A reakció az volt, hogy náluk minden rendben, keressem meg a hibát én. Ha reklamálsz, semmit nem akarnak tudni és véletenül sem kérnénk elnézést. Panaszra nem intézkednek, hanem kérdőívet küldenek.

Hálózat
Ügyintézés

csalodott ügyfél
2021.11.23. 13:15

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Tisztelt cím! Ma 11.23 án 90 percig NEM tudtam telefonon kapcsolatba lépni önökkel 1750 számon....!!!!!!! ezért személyesen kerestem fel a szolnoki PELIKÁN ÜZLETSORON A VODAFON KIRENDELTSÉGÉÉT! Rövid várakozás után rám is került a sor.... Egy nagyon fiatal modortalan hölgy volt a vodafon képviselöje.. Elmondtam neki a gondomat és a segitségét kértem....... Na amit cserébe kaptam....erősen gondolkozom hogy fel mondom a szerzödésemet önökkel A fiatal hölgy flegmasága Nem éreztem a segitő szándékot ahogy viselkedett a szaktudás hiánya ...stb...én éreztem magam kellemetlenül..... köszönöm h elmondhattam!!!!! tisztelettel Örvendi Tamás

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Péter
T 2021.11.22. 09:06

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
ügyintézés

Hálózat
Ügyintézés

Roland
V 2021.11.20. 08:47

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Közel 20 év után már semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Amennyiben az átállás lényege az volt,hogy egy segítőkész szolgáltatóról álljunk át egy "sza...k rá nem érdekel" szolgáltatásra,úgy a művelet kifogástalanra sikerült.A Családomban 9 előfizetéses,és 2 feltöltős kártya volt.Mára 4 maradt. Azok is csak december közepéig.Irigylem a hozzászólókat,akiknek sikerült 30 perc várakozás után valakit elérni.Nekem sajnos többszöri próbálkozásra két hét után sem ment.Nekem teljesen mindegy,hogy melyik szol gáltatónak fizetem a havidíjat.

Hálózat
Ügyintézés

Péter
V 2021.11.18. 18:25

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Most már semmit. Amikor "beléptem a rendszerbe" volt Red-es választék, hozzá való red asszisztens, nem volt gond.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Bő egy éve, azzal indult, hogy app-ot cseréltek. A régi olyan volt, mint az álom. Két gombnyomással számlafizetés, egyszerű, könnyen kezelhető felület. Aztán váltottak. A következő alkalommal duplán vonta le a pénzt, amit persze nem utalnak vissza, hanem evonják majd a következő haviból. Na, a következő havinál ezt még egyszer eljátszották, azóta nem használom azt a fostartályt. Most sikerült 3 héten belül kétszer "havizárni" ( okt 25- nov 5, majd nov 15- nov 29) , úgy, hogy 29- én jár le a határidő, holott én 2 éve módosíttattam a számlazárást, hogy hó elején járjon le. Az ügyfélszolgálat egy rakás szar. Egy nagy nulla mindenki, aki ott dolgozik. 2 óra után bont a vonal: red asszisztens. Jövőre viszem mindkét előfizetésem ettől a full amatőr, pökhendi bagázstól.

Hálózat
Ügyintézés

Zsolt
2021.11.17. 12:45

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Hát, az átállás óta nem sokat....

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Dobnám az egészet a kukába, úgy, ahogy van. Céges előfizetéssel (van magán is) szívok, mint a torkos borz. Számlát nem lehet letölteni a rendszerből - csak halkan kérdem, nem törvényi kötelezettsége a sarki zöldségesnek is számlát adni, és küldeni? - állandóan hivogatni kell az ügyfélszolgálatot, az meg.... kritikán aluli. Totál csőd. Amint "nem leszek hűséges", viszem a céges flottát. Bárhova, ennél még a postagalmbok is jobbak. Egy magán számot már kimenekítettem onnan, azóta kicist helyreállt a vérnyomásom. Beszántani, felsózni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hálózat
Ügyintézés

Ivanhoo
V 2021.11.14. 18:15

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Most vasárnap este van. 3 nappal ezelőtt péntek délelőtt a tv szolgáltatás a Szolgáltató hibája okán összeomlott. Se kép, se hang.Nyomban és hosszasan hívtam a honlapon megadott telefonszámokat, de ahogy az várható volt, egyiket se vették fel. Kénytelen voltam elmenni az egyik bevásárlóközpont ügyfélszolgálatára, ahol a mai napra ígértek szerelőt 12.00.-16.00.óra között. Mi sem természetesebb annál hogy szerelő nem jött és nem is mentette ki magát. Ez hogy lehetséges ? Úgy, hogy megteheti, mert ő az úr. Szolgáltatás nincs, kiszolgáltatottság van.Az ügyfélszolgálat és a műszaki segítségnyújtás ha felveszi a telefont barátságos és együttműködő volt. Nem szakember lévén úgy gondolom, hogy a Vodafone Magyarország a televíziós műsorszolgáltatás tekintetében más hasonló szolgáltatóval ellentétben képtelen eleget tenni annak a műszaki - technológiai kihívásnak, melyet kommunikál és melynek teljesítésére vállalkozott.Az UPC-vel is voltak gondok, de ez mindennek az alja.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek