Telenor vélemények
Értékelés: 2.76 - 432 vélemény

Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%229 darabdb
21.4%49 darabdb
9.17%21 darabdb
13.97%32 darabdb
14.41%33 darabdb
41.05%94 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.32 - 430 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.95 - 424 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

3 csillagos értékelések a Telenorról összes vélemény

32 vélemény 4 oldalon

oldalak: 1 2 3 4

Angyal Gyula
T 2017.04.20. 21:14

Mit szeretsz a Telenorban?
Stabil hálózat.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Megyeszékhelyen csak egy képviselete van.Így lassú az ügyintézés.

Hálózat
Ügyintézés

Kelemen Nándor
T 2017.03.31. 10:37

Mit szeretsz a Telenorban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Sok helyen, (pl. Szeged Sziksósfüdő) nem elég a térerő. Nem tudnak elérni. A számlákon nem tudom követni azt, ami a szerződésben szerepel. Nehezen tudok eligazodni rajta. A telefonos ügyfélszolgálatnál az ügyfélszolgálati irodába irányítanak, onnan pedig visszaküldenek a telefonoshoz !Nem tudják elintézni a problémámat . Ez miatt például nem tudtam e.számlát nyitni.

Hálózat
Ügyintézés

Gipsz Jakab
T 2017.03.30. 17:11

Mit szeretsz a Telenorban?
Versenyképes áraik vannak.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Vidéki lefedettsége hiányos!/Kövegy/

Hálózat
Ügyintézés

Bobby
T 2017.03.30. 16:06

Mit szeretsz a Telenorban?
A többihez képest jó lefedettség

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Inkorrektek, szerződéskötésnél mondanak valamit és menj vissza este 6ra és akkor írd alá a szerződést mert sok idő elkészíteni (céges ügyfél sok számmal). Első számlánál meg jön a pofára esés. Több irányból reklamáció, természetesen egymásnak ellenmondó válaszokkal több embertől. 5 hónap alatt nem volt olyan számlánk amit nem kellet volna megreklamálni.

Hálózat
Ügyintézés

Céges felhasználó
T 2017.03.30. 12:41

Mit szeretsz a Telenorban?
Nagyjából nimcs mit..

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A térerő (Megyei jogú városban) katasztrófa.

Hálózat
Ügyintézés

Nagy Csaba
T 2017.03.30. 12:37

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
SMS küldés pénteken történt, és szerda reggel(!) kapták meg okafogyottan..... No comment

Hálózat
Ügyintézés

Kosák József
T 2017.03.30. 12:21

Mit szeretsz a Telenorban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ha előfizető akarok lenni, vagy venni akarok, netán magasabb tarifába szeretnék lépni, akkor azonnal szinte percek alatt el lehet intézni. De ha vissza akarok lépni alacsonyabb kategóriába, akkor minden féle nehézségeket támasztanak. Ha lejára hűségidőd. Nem szólnak előre, ha eltéveszted, és netán lejjebb akarsz lépni, akkor mondják, ja a hűségidőd lejárt... Ez a probléma mindenhol így van.

Hálózat
Ügyintézés

Androsits István
T 2017.03.30. 09:02

Mit szeretsz a Telenorban?
A névváltoztatás óta - nem gondolom, hogy azzal összefüggésben - rohamosan romlik az általános színvonal! Wzért lassan semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Visszaélve a gazdasági erőfőlényükkel, a sorozatos egyoldalú és rendkívül előnytelen szerződés-módosítások. Vissza kellene térni a tisztességes üzleti magatartáshoz! Csak azért maradtam mellettük, mert - valószínűleg a kartellezés eredményeként a többi sem jobb!

Hálózat
Ügyintézés

Nagyi
2017.03.30. 06:42

Mit szeretsz a Telenorban?
Igazából csak elfogadom. Akárhova megyek át, mindenhol van a tarifacsomagbam ami nem megfelelő.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézés capnivaló, soha nem lehet a panasszal fordulni olyan személyhez, aki érti is a dolgát. Az ügyfélszolgálaton olyan embewrek dolgoznak, akik csak ugatják a dolgot.

Hálózat
Ügyintézés

János
T 2017.03.29. 22:28

Mit szeretsz a Telenorban?
Sikerült megutáltatniuk magukat (pedig jó régóta bíztam bennük).

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem korrekt cég. Tarifaváltás január 18. Visszamondási lehetőség 2 hét. Aktiválás február 07. Visszamondás február 13 (már régebben hívtam Őket, de azt "nem találják" a rendszerben, holott az is telefonon volt, tehát rögzítették). Teljes elutasítás, udvarias, semmitmondó üzenet. TV-t veszel neten, kiszállítás 1 hét múlva. Honnan érvényes a garancia? Csalnak azért a két évért. Mihelyt lejár, úgy otthagyom Őket, hogy füstöl. Azt hiszik egyeduralkodók? Mellesleg az ügyintézés 2x félóra várakoztatás volt telefonon.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek