Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 269 darabdb |
19.33% | 52 darabdb | |
8.92% | 24 darabdb | |
13.01% | 35 darabdb | |
13.75% | 37 darabdb | |
44.98% | 121 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 3.15 - 512 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.88 - 502 vélemény |
35 vélemény 4 oldalon
Mit szeretsz a Telenorban?
Gyakorlatilag nincs szeretnivaló.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nincs olcsó főleg telefonálásra szolgáló díjcsomag.
Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Telenor Hipernet szolgáltatást rendeltem. Az extra keret terhére rendelt szolgáltatásokból csak az egyik lett aktiválva, pedig lassan két hete, hogy használom. Gyenge a lefedettség! Nagyon lassú a letöltési sebesség! Budapesten élek. A Telenor szolgáltatását is a budapesti lakóhelyemen használom. Èlni fogok a 30 napos visszavételi garanciával és soha senkinek nem fogom ajánlani a Telenort!
Mit szeretsz a Telenorban?
Nem csalnak a számlázással
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lefedetség, lefedettség, lefedettség. Olcsóbb net, és több net az előfízetőknek!
Mit szeretsz a Telenorban?
Stabil hálózat.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Megyeszékhelyen csak egy képviselete van.Így lassú az ügyintézés.
Mit szeretsz a Telenorban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Sok helyen, (pl. Szeged Sziksósfüdő) nem elég a térerő. Nem tudnak elérni. A számlákon nem tudom követni azt, ami a szerződésben szerepel. Nehezen tudok eligazodni rajta. A telefonos ügyfélszolgálatnál az ügyfélszolgálati irodába irányítanak, onnan pedig visszaküldenek a telefonoshoz !Nem tudják elintézni a problémámat . Ez miatt például nem tudtam e.számlát nyitni.
Mit szeretsz a Telenorban?
Versenyképes áraik vannak.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Vidéki lefedettsége hiányos!/Kövegy/
Mit szeretsz a Telenorban?
A többihez képest jó lefedettség
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Inkorrektek, szerződéskötésnél mondanak valamit és menj vissza este 6ra és akkor írd alá a szerződést mert sok idő elkészíteni (céges ügyfél sok számmal). Első számlánál meg jön a pofára esés. Több irányból reklamáció, természetesen egymásnak ellenmondó válaszokkal több embertől. 5 hónap alatt nem volt olyan számlánk amit nem kellet volna megreklamálni.
Mit szeretsz a Telenorban?
Nagyjából nimcs mit..
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A térerő (Megyei jogú városban) katasztrófa.
Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
SMS küldés pénteken történt, és szerda reggel(!) kapták meg okafogyottan..... No comment
Mit szeretsz a Telenorban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ha előfizető akarok lenni, vagy venni akarok, netán magasabb tarifába szeretnék lépni, akkor azonnal szinte percek alatt el lehet intézni. De ha vissza akarok lépni alacsonyabb kategóriába, akkor minden féle nehézségeket támasztanak. Ha lejára hűségidőd. Nem szólnak előre, ha eltéveszted, és netán lejjebb akarsz lépni, akkor mondják, ja a hűségidőd lejárt... Ez a probléma mindenhol így van.
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.