Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 269 darabdb |
19.33% | 52 darabdb | |
8.92% | 24 darabdb | |
13.01% | 35 darabdb | |
13.75% | 37 darabdb | |
44.98% | 121 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 3.15 - 512 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.88 - 502 vélemény |
35 vélemény 4 oldalon
Mit szeretsz a Telenorban?
A névváltoztatás óta - nem gondolom, hogy azzal összefüggésben - rohamosan romlik az általános színvonal! Wzért lassan semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Visszaélve a gazdasági erőfőlényükkel, a sorozatos egyoldalú és rendkívül előnytelen szerződés-módosítások. Vissza kellene térni a tisztességes üzleti magatartáshoz! Csak azért maradtam mellettük, mert - valószínűleg a kartellezés eredményeként a többi sem jobb!
Mit szeretsz a Telenorban?
Igazából csak elfogadom. Akárhova megyek át, mindenhol van a tarifacsomagbam ami nem megfelelő.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézés capnivaló, soha nem lehet a panasszal fordulni olyan személyhez, aki érti is a dolgát. Az ügyfélszolgálaton olyan embewrek dolgoznak, akik csak ugatják a dolgot.
Mit szeretsz a Telenorban?
Sikerült megutáltatniuk magukat (pedig jó régóta bíztam bennük).
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem korrekt cég. Tarifaváltás január 18. Visszamondási lehetőség 2 hét. Aktiválás február 07. Visszamondás február 13 (már régebben hívtam Őket, de azt "nem találják" a rendszerben, holott az is telefonon volt, tehát rögzítették). Teljes elutasítás, udvarias, semmitmondó üzenet. TV-t veszel neten, kiszállítás 1 hét múlva. Honnan érvényes a garancia? Csalnak azért a két évért. Mihelyt lejár, úgy otthagyom Őket, hogy füstöl. Azt hiszik egyeduralkodók? Mellesleg az ügyintézés 2x félóra várakoztatás volt telefonon.
Mit szeretsz a Telenorban?
2004 óta vagyok Telenor-os,a telefonos ügyfélszolgálat és a boltokban található ügyfél-szolgálatokkal meg vagyok elégedve.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Normális,alakítható tarifacsomagokat kellene kitalálni.Nem tetszik a jelenlegi és ezért megyünk el az egész családdal a Telenortól
Mit szeretsz a Telenorban?
Még tesztelem.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A szerződéskötéskor befizetett előleget nem a következő számlában számolják el, hanem ki tudja, mikor. 2016. novemberben kötöttem a szerződést és az ott befizetett összeget azóta sem írták jóvá. (Ma március 29-e van.) Ezen mindenképpen változtatni kell.
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.