Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 269 darabdb |
19.33% | 52 darabdb | |
8.92% | 24 darabdb | |
13.01% | 35 darabdb | |
13.75% | 37 darabdb | |
44.98% | 121 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 3.15 - 512 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.88 - 502 vélemény |
35 vélemény 4 oldalon
Mit szeretsz a Telenorban?
a régi telefonszámomat
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nincs Samsung készülék. 2 félét mutattak, mikor mondtam, hogy jó lesz olyan, azt mondták, hogy nincs egyik se, és nem is rendelhető.
Mit szeretsz a Telenorban?
Pannon óta használom a 20-as számot. Mást nem ismerek. Sokáig meg voltam elégedve velük.. De..
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
.. De mostanában alig van hálózati lefedettségem a fővárosban! Nem mindegy, hogy a lakás melyik részében vagyok. Sőt, az utcán sem mindenhol van térerő.. KB már tudom, hogy munkahelyem és lakhelyem között hol nem érdemes elővenni a telefont. Mi történt?! Valami infót lehetne posztolni!
Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit, azt adja vagy kéne adniuk amiért fizet az ember, semmi extra.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Hálózat gyenge ahol én lakok, szinvonal messze elmarad mondjuk az angol EE-től, ügyintézés szintén nem az igazi. Internet nem működik, a válasz az, hogy az nem hiba ezért nem tudnak mit tenni, de azért fizesd ki az X ezrest a szolgáltatásért. Nem érezhető az, hogy az ügyfélért dolgoznak, sokkal inkább maguknak. Amint tehetem váltani fogok addig meg fizetem a 100%- os számlákat a 30%-os szolgáltatásért.
Mit szeretsz a Telenorban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Néhány helyen nincs térerő. Pl. Mór és Mecsér között. Ne adj isten balesetezik vagy lerobban valaki és Telenoros vagy aki először ér oda nem tud telefonálni. Javítani kellene a hibát.
Mit szeretsz a Telenorban?
A hálózatának jó a lefedettsége felénk.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tetszik, hogy nem foglalkoznak az ügyfeleikkel. Telefonos ügyfélszolgálat nálluk nem létezik. Csak gép veszi fel a telefont, ügyintézőt nem lehet kérni, helyette hirdetik ezerrel a MyTelenor webes felületüket, hogy ott intézzem ügyeimet. Azonban a weboldaluk használhatatlan (mondom ezt webfejlesztő programozóként), mivel akármit próbáltam rajta intézni állandóan hibaüzenetet kaptam, ezért kénytelen voltam bemenni személyesen a békéscsabai ügyfélszolgálatukra. Egy mobilinternet előfizetést akartam csupán rendelni nálluk, azonban sem telefonon, sem interneten, sőt még az ügyfélszolgálatukon személyesen sem tudtam elintézni amit szerettem volna. Az ügyintéző nem volt szakmailag felkészült, nem volt segítőkész, le akart rázni, hogy intézzem a MyTelenoron amit szeretnék. Nem az első negatív tapasztalatom a telenor ügyfélszolgálatával. Körülményesek, lassúak, egyáltalán nem ügyfélbarátok. Mindenkit lebeszélek a jövőben, hogy a Telenort válassza.
Mit szeretsz a Telenorban?
Kedvesek voltak az ügyintézők, átlátható a felületük, jó a telefonos app, jó az automata telefonközpont.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az egész szolgáltatásuk egy vicc. Nincs térerő, lassú a mobilnet. Most váltottam szolgáltatót a Telenor-hoz számhordozással, kétszer sikerült elírni az adataimat 3 különböző ügyintézőnél jártam, mire sikerült megcsinálni a hordozást. Amióta náluk van a számom, rendszeresen gyenge a térerő és eddig Budapest több pontján járva mindenhol nevetségesen lassú az internet, mintha 5 évet ugrottunk volna vissza az időben. Ha nem flottás csomagba hordozták volna a számom, már mondanám is fel a szerződést.
Mit szeretsz a Telenorban?
Valamikor jó volt hiszen jó gesztusokat tett a Telenor.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfélszolgálat egyes helyeken egyszerűen szánalmas.Segítség helyett azon az elven vannak,hogy ők úgy is megkapják a fizetésüket a kuncsaftok pénzéböl.Még azt is szóvá teszik,hogy ha nem tetszik akkor lehet szolgáltatót váltani.Hazugnak tekintik a kuncsaftot és arra utalnak,hogy,csak nekik lehet igazuk.Az ilyen Telenoros munkatársaktol megkellene válni,mert nem oda valok és rontják a Telenor hírnevét.Magam is gondolkodom rajta,hogy inkább más szolgáltatot veszek igénybe.
Mit szeretsz a Telenorban?
Semmi rendkívülit, de nem rosszabb mint a többi a telekommunikációs piacon.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A központi ügyfélszolgálat ha nehezen is érhető el néha, alapvetően tájékozott, segítőkész. De a helyi üzletekben, pl. Balatonfüreden, Veszprémben dilettáns, figyelmetlen, tájékozatlan, és egyáltalán nem segítőkész, azt leszámítva amit azonnal el lehet adni.
Mit szeretsz a Telenorban?
A telenor appot.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az egész úgy ... ahogy van, neha csak úgy nem tudok hívni senkit mert a hivasnal nem csong ki de üzenetet tudok küldeni.
Mit szeretsz a Telenorban?
Még mindig a legstabilabb szolgáltató a három nagy közül. Nem vagyok maradéktalanul elégedett az otthoni internet szolgáltatással, de a másik kettő labdába sem rúghat. Se a csomagjaikkal, se a minőségükkel.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Néha a mobilinternet botrányosan lassú. Ahol lakom, csak ez a nethozzáférési lehetőség van és évekig semmi problémám nem volt, azonban mostanában néha nagyon belassul: 3-4 mbit/sec, holott régen stabil 40+ volt, néha 100-at súrolva, na ilyen már rég nincs, mostanság a 20-nak már örülök. Elintézték annyival, hogy hát ilyenkor terhelt a hálózat. Leszarom, fejlesszék!
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.