Telenor vélemények
Értékelés: 2.77 - 425 vélemény

Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%225 darabdb
21.78%49 darabdb
9.33%21 darabdb
13.78%31 darabdb
14.22%32 darabdb
40.89%92 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.33 - 424 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.96 - 417 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Telenorról

260 vélemény 26 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 16 17 18 19 20 ... 22 23 24 25 26

H.H ILONA
T 2017.04.22. 19:31

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit!! Nagyon tudom erősíteni, pl Béla M ,István és még sok hozzá szólónak véleményét !! Én is bementem a csőbe édesanyám 150 km lakik 82 éves nincs net és nincs olyan újságos ahol tudná fizetni 8 ezer helyett már 12 ezer ft fizet. és a tájékoztatás 0! Sorolhatnám de felesleges kész ÁTVERÉS az ügyfél addig jó amíg a szerződést aláírta és soha viszont látásra!!!Na és a családi csomagról már nem is beszélnék , részletes számlát kértem és olyan számok szerepeltek ami a családi csomagunkban amihez semmi közünk nincs !! Ez hogyan lehetséges??. Nagyon érdekes történetek vannak. Soha többé nem szeretnék velük üzletelni de még kénytelen vagyok a szerződés miatt SAJNOS.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Gábor
2017.04.22. 11:57

Mit szeretsz a Telenorban?
Azt szerettem benne a legjobban, hogy többször is félretájékoztattak, és ők maguk sincsenek tisztában a saját szolgáltatásaikkal. A nem jelent többletköltséget, nálunk azt jelenti h rengeteget fogsz fizetni. Egy éven belül közel duplája lett a telefonszámla, bár senki nem beszélt többet. A nem változik a szolgáltatás díja pedig azt, h "kurvasok" lesz 2 hónap múlva. Ingyenes díjcsomagváltás, pedig nem ingyenes, a megrendelt szolgálgatások bekapcsolása ingyenes szintén bár azokat be nem kapcsolták, és nem is lehet az újabb tarifacsomagban, persze elmondják 5x h hogyne lehetne, de legalább fizetsz szolgáltatás meg sajnos nincs. Én azt szeretem a telenorban, hogy ELJÖTTEM TŐLÜK.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Hülyének nézik az embert,összevissza hadoválnak, mellébeszélnek, a hálózatuk hol jó hol nem, a kedves ügyintézőkkel a töke tele van az embernek nagy részük hülye mint a s***g, és csak ígérget meg beszél baromságokat. A reklámozott drágább készülékek nagy része nemhogy polcról de az országban is alig kaphatóak szolgáltatónál, nevetségesek. Jó pár évig voltam előfizetőjük, azon változtatnék, hogy működni sem engedném őket ebben a formában.

Hálózat
Ügyintézés

Angyal Gyula
T 2017.04.20. 21:14

Mit szeretsz a Telenorban?
Stabil hálózat.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Megyeszékhelyen csak egy képviselete van.Így lassú az ügyintézés.

Hálózat
Ügyintézés

István
T 2017.04.16. 15:06

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem tetszik, hogy csak olyan előfizetéses csomagot lehet választani, amit csak bankkártyával lehet kiegyenlíteni, postán nem fizetheted be, mert rád terhelnek +1000Ft-ot! Vagy keress egy újságárust,akinél befizetheted a számlád még időben, amiért nem számolnának fel + 1000 Ft-ot , de nekem mindig felszámolták. Jeleztem az ügyintézőnek miért is számolják fel nekem, mondták mert nem vagyok az e-comfort csomagban, de abban vagyok. És azóta is felszámolják. Ezt az undorító bandát!

Hálózat
Ügyintézés

BélaM
T 2017.04.12. 23:49

Mit szeretsz a Telenorban?
A térerővel viszonylag ritkán van gondom.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Már a 3.hónapja van 12 ezer fölött a számlám, előtte kijöttem havi 6000 - 6500 Ft-ból (kicsivel az alapdíj felett). Kerestem őket, hogy milyen lehetőségem van csökkenteni a számlát. Javasoltak egy nagyobb tarifacsomagot, amit természetesen csak a szerződő módosíthat (édesanyám, aki tőlem 130 km-re lakik), de mire eljött hozzánk, hogy együtt bemenjünk módosítani, lejárt az ajánlat, és már nem tudtak olcsóbb megoldást. Arról nem is beszélve, hogy nagyobb tarifacsomagra váltás esetén is újra indul a 2 év hűségidő (a jelenlegi 10 hónap múlva jár le), nem úgy mint más helyen, ahol csak a kisebb csomagra váltásnál kezdődik újra (vagy még akkor sem!). Ha viszont felmondanám a szerződést, kötbért kellene fizessek. Tehát vagy áttérek a szöveges üzenetekre (Viber, WhatsUp), vagy kénytelen vagyok még majdnem egy évig 12 - 14 ezer forintokat kifizetni. Olyanok, mint a legtöbb biztosító: Addig szeretjük az ügyfelet, ameddig a szerződést alá nem írja.

Hálózat
Ügyintézés

Dr. Hajnal Attila
U 2017.04.09. 16:51

Mit szeretsz a Telenorban?
semmit. A legkisebb,leggyengébb a lefedettsége.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Több munkaerő a kiszolgáló pultnál Az értékelésnél,ill annál ,hogy ki ma szolgáltatód? miért nem lehet két szolgáltatót megnevezni, két SIM kártyás a telefonom. Túl drágák a tarifák, ez minden szolgáltatóra vonatkozik. Nincs szükség vezérigazgatóra és igazgatókra, sokkal kisebb aparátussal is lehetne üzemeltetni

Hálózat
Ügyintézés

Ferenc
T 2017.04.07. 01:54

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

Gábriel Attila
T 2017.04.03. 14:00

Mit szeretsz a Telenorban?
SEMMIT

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
ÜGYINTÉZÉS helyett inkább üzletelháritás folyik,az agyonreklámozott MyMinute csomagra a sok félrevezető "tájékoztatás " miatt szinte lehetetlen a csomagváltás.

Hálózat
Ügyintézés

Etelka
T 2017.04.02. 23:10

Mit szeretsz a Telenorban?
Végig próbáltam az összes szolgáltatót, nagyon nehéz volt megszabadulni tőlük. Az áraikat, a kínálatukat folyton változtatták, a váltást szinte lehetetlenné tették. Soha többet nem leszek ügyfele egyiknek sem. A Telenorral eddig nincs probléma, bár flottában vagyok, nincsenek nagy igényeim. Egyetlen rossz tapasztalat volt, egy családtagom új készüléket vásárolt, és az ügyintéző javaslatára csomagot váltott, így olcsóbban lehetett megvenni a telefont. Arra viszont nem hívta fel a figyelmet, hogy az új csomagban drágább az internet. Ez nem vészes hiba, erre magától is rájön az ember. Mint tudjuk, nincs ingyen ebéd.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rendben van így.

Hálózat
Ügyintézés

zsebi
2017.04.02. 18:11

Mit szeretsz a Telenorban?
Egyszerűen semmit!!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Több éve előfizető vagy pl 10 éves előfizetéssel rendelkeztem készülék vásárlásra került a sor ,aki az utcáról beesik nagyobb kedvezménye van mint aki 10 éve fizet hűségesen???Akkor miért ajánlanám bár kinek ha ilyen moslék ez a cég a hűséges előfizetőivel?Ennyit ér a hűségem nekik ?Ezt a két éves szerződést nem érdemlik meg hogy bár ki is aláírjon nekik!!!

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek