Telenor vélemények
Értékelés: 2.65 - 512 vélemény

Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%269 darabdb
19.33%52 darabdb
8.92%24 darabdb
13.01%35 darabdb
13.75%37 darabdb
44.98%121 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.15 - 512 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.88 - 502 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Telenorról

319 vélemény 32 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 27 28 29 30 31 32

tanar
T 2017.03.30. 06:42

Mit szeretsz a Telenorban?
-

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
-

Hálózat
Ügyintézés

Nagyi
2017.03.30. 06:42

Mit szeretsz a Telenorban?
Igazából csak elfogadom. Akárhova megyek át, mindenhol van a tarifacsomagbam ami nem megfelelő.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézés capnivaló, soha nem lehet a panasszal fordulni olyan személyhez, aki érti is a dolgát. Az ügyfélszolgálaton olyan embewrek dolgoznak, akik csak ugatják a dolgot.

Hálózat
Ügyintézés

Vazulka
T 2017.03.30. 06:19

Mit szeretsz a Telenorban?
Hogy tudok telefonálni

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem becsülik meg a régi előfizetőket, nagyon drága az előfizetési díjak, 20 év után ha lejár a szerződésem elhagyom a társaságot

Hálózat
Ügyintézés

József
T 2017.03.30. 05:53

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfelet fejőstehénnek nézik. Lopnak, csalnak hazudnak. Az ügyfelet hülyének tartják, és úgy is kezelik. Ezen kellene változtatni.

Hálózat
Ügyintézés

László
T 2017.03.30. 02:02

Mit szeretsz a Telenorban?
Azt talán, hogy van telefonos hálózat, ha még internetes nincs is.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
1: Az internetes lefedettség lehet, hogy kitűnő a nagyvárosokban, de vidéken ez nagyon hézagos. 2: Garanciális javításra vittem be a telefonomat. Kereken egy óra várakozás után közölte a hölgy, hogy adatkábel és töltő nélkül nem javítják a telefont. Ami persze nem volt nálam így csaknem egy év elteltével. Azt persze nem zavarja a Telenort, hogy a jótállási feltételek között nem szerepel ilyen kitétel. 3: Egy aláírt szerződés után megterhelték a számlámat néhány ezer forinttal, internethozzáférés címszóval. Egy hónap, tucatnyi hívás, és a fogyasztóvédelem kellett, hogy felfogják, hogy a szerződésben nem szerepel ilyen. Ez a három pont éppen elég, hogy minél messzebb elkerüljem ezt az ügyfélbarátmentes szolgáltatót.

Hálózat
Ügyintézés

Somogyi Mátyás
T 2017.03.29. 22:43

Mit szeretsz a Telenorban?
My menü az nagyon jó árakat biztosít kártyásoknak, csak sokszor túl nagy egységekben árulják a kedvezményeket.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
4G az katasztrófa sok helyen ki kell kapcsolnom, hogy ne keresse folyamatosan a hálózatot, és ne merüljön le a telefonom 3-4 óra alatt emiatt. A legedettség sem az igazi mert sokszor hálózat sincs!

Hálózat
Ügyintézés

János
T 2017.03.29. 22:28

Mit szeretsz a Telenorban?
Sikerült megutáltatniuk magukat (pedig jó régóta bíztam bennük).

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem korrekt cég. Tarifaváltás január 18. Visszamondási lehetőség 2 hét. Aktiválás február 07. Visszamondás február 13 (már régebben hívtam Őket, de azt "nem találják" a rendszerben, holott az is telefonon volt, tehát rögzítették). Teljes elutasítás, udvarias, semmitmondó üzenet. TV-t veszel neten, kiszállítás 1 hét múlva. Honnan érvényes a garancia? Csalnak azért a két évért. Mihelyt lejár, úgy otthagyom Őket, hogy füstöl. Azt hiszik egyeduralkodók? Mellesleg az ügyintézés 2x félóra várakoztatás volt telefonon.

Hálózat
Ügyintézés

Tibor vagyok
T 2017.03.29. 20:21

Mit szeretsz a Telenorban?
2004 óta vagyok Telenor-os,a telefonos ügyfélszolgálat és a boltokban található ügyfél-szolgálatokkal meg vagyok elégedve.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Normális,alakítható tarifacsomagokat kellene kitalálni.Nem tetszik a jelenlegi és ezért megyünk el az egész családdal a Telenortól

Hálózat
Ügyintézés

Egy új előfizető
T 2017.03.29. 19:38

Mit szeretsz a Telenorban?
Még tesztelem.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A szerződéskötéskor befizetett előleget nem a következő számlában számolják el, hanem ki tudja, mikor. 2016. novemberben kötöttem a szerződést és az ott befizetett összeget azóta sem írták jóvá. (Ma március 29-e van.) Ezen mindenképpen változtatni kell.

Hálózat
Ügyintézés

B.F-né
T 2017.03.29. 18:28

Mit szeretsz a Telenorban?
Nem szeretem, de ez van.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Probléma kezelés 0. A 4G kevés! Térerő több helyen pocsék! Drágák a díjcsomagok.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek