Telenor vélemények
Értékelés: 2.8 - 410 vélemény

Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%215 darabdb
21.86%47 darabdb
9.3%20 darabdb
14.42%31 darabdb
14.42%31 darabdb
40%86 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.37 - 409 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 3 - 402 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Telenorról

248 vélemény 25 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 6 ... 21 22 23 24 25

Borsos Zoltán
2019.08.08. 21:45

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az elektronikus ügyintézés egy NULLA. Az applikációba nem lehet belépni, ha csak sim kártyás internetem van(ergo nincs mobiltelefonom hozzá), ha csak ki nem veszem a wifis-routeres egységből és be nem teszem egy független mobilba a bejelentkezés erejéig.. A weboldalukról mobilom keresztül gyakorlatilag lehetetlen letölteni az számlakivonatot, mindez számítógépről nagy nehezen megvalósítható, a kiismerhetetlen, amatőr, abszolút nem felhasználóbarát honlapjukról. Itt is hónapok, talán évek óta bizonyos menüpontok "technikai hiba" címszóval használhatatlanok...nem 2 hete...egy éve legalább!!! Van megoldás...töröljük a regisztrációt majd újra végezzük el és "talán" jó lesz....csak nehogy a routerben/beltéri egységben levő sim kártyára kapjak sms a belépéshez ugye??!! Egyszóval gratulálok a Telenor csapatnak!

Hálózat
Ügyintézés

Nikolett
2019.08.08. 08:57

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit!!!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Alapvetően semmisem tettszik. Az internet ennyi pénzért lehetne gyorsabb. Plusz ha szeretnék valamiről információt kapni a robot nem feltétlenül tud nekem kielégítő választ adnj. Ezen kívül empátia és gerinc az nincs a szolgáltató üzemeltetőiben .Az év elején leégett egy ismerős háza, sajnos mindenük odalett köztük távirányítók elosztók stb . ezt jelezte a szolgáltató felé akik ennek ellenére 54 ezer forintot követelnek tőle az eszközök után.....én elhiszem, hogy üzlet meg stb de azért én ezt kicsit gusztustalannak érzem..

Hálózat
Ügyintézés

Kiss Gábor
T 2019.08.06. 11:52

Mit szeretsz a Telenorban?
semmi mert egy kalap szar

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
az egész

Hálózat
Ügyintézés

Gabor
T 2019.08.05. 09:06

Mit szeretsz a Telenorban?
Hogy retró módon csak kullog a piac után, nem kell aggódnom h meglepnek valami jó ajanlattal...az máshol már min. 1-2 éve fut ha ők bevezetik

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A telefonos ügyfélazolgálat tele van olyan emberekkel akik semmire se alkalmasak. Elüldözni jók csak ügyfelet nem bevonzani.

Hálózat
Ügyintézés

Zoltán
T 2019.06.30. 20:27

Mit szeretsz a Telenorban?
Azt, hogy az ügyfélszolgálaton nem kell sokat várni, hogy felvegyék a telefont. Valamint rendkívül korrektek és segítőkészek is.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lefedettségben fejlődhetne, van ahol nagyon gyenge és lassú...

Hálózat
Ügyintézés

Máté
T 2019.06.19. 23:53

Mit szeretsz a Telenorban?
Árak, szolgáltatás, ügyintézés. A Hello Kártyás csomagok iszonyat jók lettek ( és nem kötelező rá váltani, aki nem akar megmarad a 19 Ft-os csomagja)

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Semmin

Hálózat
Ügyintézés

undorító rákos telenor!!!!!!!!!!!!!!!
2019.06.18. 19:59

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

XXXXX YYYYY
T 2019.06.15. 20:01

Mit szeretsz a Telenorban?
Eddig stabil minőséget nyújtottak.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mostanában, ha ülök, átkapcsol EDGE-re a hálózat, ami nem penge. Javasolt felállni, ablakhoz menni. Én nem tudom, miért, remélem, csak karbantartás miatt esett a jelerősség. A másik, ami nem tetszett, hogy szerettem volna új mobilt, mert a meglévő haldoklani kezdett. Szépen bementem a mobilszalonba, ahol azt mondták, csak 2 év hűséggel. Mi van? Viszem a pénzt, és nem vehetek mobilt kártyás csomagban? Undorító, hogy rögtön két év hűséget akarnak valakire ráverni. Ez nagyon rossz fényt vetett rájuk. Főleg, mert így, az áhított mobilt kénytelen voltam webshopban megvenni, megbízható bolt, 90+% elégedettség, ár ugyanaz. Kifejezetten kértem, bontatlan csomagolású mobilt kérek, de csak egy "European SIM card only" feliratú hülyeséggel lett lezárva. (Mindenki, akinek esze van, menjen be a boltba, nézze meg, mit vesz, és nézze meg, mi mivel van lezárva a doboz!) Azaz, átvertek, köszönöm, Telenor, ti kényszerítettetek áthidaló megoldásra. A lehúzás veszteség, mindkettőnknek. Hogy megérte.

Hálózat
Ügyintézés

Patológián a helyetek!
2019.06.10. 19:45

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

szomorodjatok meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2019.05.26. 19:51

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek