Telenor vélemények
Értékelés: 2.65 - 512 vélemény

Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%269 darabdb
19.33%52 darabdb
8.92%24 darabdb
13.01%35 darabdb
13.75%37 darabdb
44.98%121 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 3.15 - 512 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.88 - 502 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

1 csillagos értékelések a Telenorról összes vélemény

121 vélemény 13 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13

Kezdettől Telenoros
T 2017.03.29. 17:12

Mit szeretsz a Telenorban?
nincs mit :(

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A 4G az csak 3G! Az ügyfélszolgálatuknál egy bő órát vártam, mire sorrakerültem. A számlázási rendszerük átláthatalan!

Hálózat
Ügyintézés

Tomato
V 2017.03.29. 16:28

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Egyoldalú szerződésmódosítások (!!!!!!) - azzal a szöveggel, hogy ez nekem lesz jó, helyette pedig plusz 5-10e Ft-okat fizettünk (5 számos csomagban). Mindenféle "kiegészítő díj"-ak felszámolása, amiről egyik ajánlatukban sem volt szó soha. Probléma kezelés katasztrófális, nem is lehet senkivel konkrét ügyben kommunikálni, csak majd 30 nap múlva küldenek egy sablon választ, hogy náluk minden ok. Menekültünk tőlük.

Hálózat
Ügyintézés

László
T 2017.03.29. 15:51

Mit szeretsz a Telenorban?
Már semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rugalmatlan bürökratikus útvesztő, túlszabályozottságában egyszerűen elvész, lényegtelenné válik az ügyfél. Csak fizessünk, a többi nem számít. Panaszkezelésük abból áll, hogy semmitmondó "válaszokkal" a saját maguk kreálta sablonoknak megfeleljenek. Díjcsomagjaik havidíját mindenáron, pénzsóváran próbálják egyre feljebb srófolni. A valós ügyféligények, korrekt szolgáltatói véna, hatékony problémamegoldás egy másik dimenzió számukra.

Hálózat
Ügyintézés

viktor
T 2017.03.29. 14:11

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit!!!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A 4g egy kalap fos... Csak visszafelé fejlődik minden...

Hálózat
Ügyintézés

László
2017.03.28. 16:46

Mit szeretsz a Telenorban?
Nem szeretem, de ez van.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Állandó zaklatás részükről, hiába nem engedélyezem, azt, hogy ne keressenek semmilyen üzleti dologgal tojnak rá.Térerő? Salgótarjánban van olyan hely ahol csak a Telenor nem működik. Mit lehet az ilyen cégen szeretni?

Hálózat
Ügyintézés

nokedli
2017.03.28. 16:41

Mit szeretsz a Telenorban?
semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Drága!!!!!! Ha véletlenül egyik hónapodban egy magasabb számlát csinálsz utána ugyan olyan mértékű számlák jönnek,hiába nem is használod!!!!

Hálózat
Ügyintézés

Báthory Zsolt
T 2017.03.28. 12:35

Mit szeretsz a Telenorban?
semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rendkívül drága, a havi net keretem hirtelen elfogy annak ellenére hogy munkahelyemen wifi van és itthon is... Érdekes módon amelyik előfizetésem hűsége lejárt ott a havi kiszámlázások kevesebbek , ellenben ahol még egy évem van ott irreálisan sok! Még régi előfizetéseim vannak (2db/ páromé egyik), múszály nekik a lassítot netet biztosítani, ez annyira zavarja őket hogy sokszor zaklatnak a bugyuta ajánlatokkal még ugy is hogy ügyfélszolgálaton külön kértem hogy NE! :( Sajnos annak ellenére hogy a hungária krt-on lakom csak t-com van, ezért a UPC mobilszolgáltatás sem elérhető számomra - illetve túl sokért - , tudomásom szerint elfogadható áron csak ott van korlátlan internet...

Hálózat
Ügyintézés

aty1234
T 2017.03.28. 11:53

Mit szeretsz a Telenorban?
Személyes ügyintézésnél folyamatosan a képembe hazudtak az ügyfélszolgálatosok, egyáltalán nem a probléma megoldáson dolgoztak, hanem a hazudozással újakat állítottak elő. Pl.: áremelésnél, egyoldalú szerződésmódosításnál nem teljesítették egyszer sem kötelezettségeiket. A sajtóból értesültem! Ennyit ér egy egy milliót befizető ügyfél? Nem fogok ügyvédhez járkálni és Békéltető Testülethez sem fordulok egy igazoltan rosszhiszemű eljárási gyakorlatot követő céggel szemben. Van egyszerűbb út: a szerződés felmondása.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
2015-16-ban már nem tudtam úgy ügyet intézni, hogy egyszer is igazat mondtak volna az unatkozó alkalmazottak. Mindegy volt, melyik üzletükbe mentem. A vége az lett, hogy 4 év után fel kellett mondanom az előfizetésem, mert csak árat emelni tudtak, a nyújtott szolgáltatás pedig semmire nem volt már elég. Pl. mire elég egy 4 évvel ezelőtti adatkeret? Pláne LTE hálózaton? És mi lett ugyanazon adatmennyiségen drágább? Ez egy vicc...

Hálózat
Ügyintézés

egy ügyfél
T 2017.03.27. 20:34

Mit szeretsz a Telenorban?
Semmi

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem ügyfélbarát,drága megpróbálja az ügyfeleket átvágni az ingyenesnek mondott szolgáltatásaival az akkor sem volt igaz amikor leírták .Az ügyfelek pénzére utaznak aki bedől azt jól lehúzzák.

Hálózat
Ügyintézés

K. András
V 2017.03.27. 18:34

Mit szeretsz a Telenorban?
Azt, hogy már nem vagyok az ügyfele.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyfélszolgálat soha nem válaszol a feltett kérdésre, csak mellébeszél. Számhordozásnál nem küldték el az utolsó számlát, hanem egyszer csak elkezdtek fenyegetőzni, hogy mi lesz, ha nem fizetek. Végül fizetni kényszerültem, úgy hogy számlát soha nem kaptam. Ügyfélmegtartásban is szarok. Kerüld el messzire!

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek