Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 269 darabdb |
19.33% | 52 darabdb | |
8.92% | 24 darabdb | |
13.01% | 35 darabdb | |
13.75% | 37 darabdb | |
44.98% | 121 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 3.15 - 512 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.88 - 502 vélemény |
121 vélemény 13 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 8 9 10 11 12 13
Mit szeretsz a Telenorban?
semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
csalódtam bennük, alig várom, hogy leteljen a hűség.............tudatlan, flegma ügyintézők
Mit szeretsz a Telenorban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Még fél év és megszabadulok tőlük. 2 év hűségidőt sose kössetek velük.
Mit szeretsz a Telenorban?
hogy lecserélem
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Akármelyik irányba átléptem a határt a térerőm azonnal nulla lett. Erről többször panaszkodtam benn az ügyfélszolgálatnál és kaptam új telefont, új kártyát és ígéreteket, de soha nem változott. Egyszer nem tudtam használni a készülékem külföldön. Azóta el is költözött a cég Szombathelyről, szóval utaznom kéne ha bármit el akarok intézni.
Mit szeretsz a Telenorban?
Sajnos már SEMMIT!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szinte mindenen! De főleg az ügyintézésen.
Mit szeretsz a Telenorban?
azt, hogy minden agyoniskolázott cig**nyt felvesznek ügyintézőnek
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Hát nagyon nem tetszett, mikor szó nélkül, mindenféle figyelmeztetés nélkül letiltották az előfizetéses számomat egyik napról a másikra, mindenféle figyelmeztetés nélkül. egy SMS-t voltak képesek küldeni. Mikor személyesen bementem érdeklődni, hogy miért tették nem tudtak válasszal szolgálni. A számot már nem lehetett visszaállítani, pedig évek óta ugyanaz volt a telefon számom. A munkahelyemen mondhatom nem örültek, hogy nem tudnak utolérni, ezért minél hamarabb kellett egy új SIM kártya. Nem volt nálam az adókártyám, ezért kénytelen voltam feltöltőkártyásat vásárolni. A napokban szerettem volna feltölteni az Alleeban, de egyszerűen nem jutottam sorra. Sorszámot kaptam (452-es) nem hívtak oda a pulthoz, hanem a 453-mas következett, majd még 5 embert hívtak utánam, akik mind az érkezésem után jöttek be az üzletbe. Negyed órát vártam, majd összegyűrtem a kapott papírt és kidobtam a sim kártyámat a legközelebbi kukába. ennyit értek meg egy rakás sz**rt
Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit!! Nagyon tudom erősíteni, pl Béla M ,István és még sok hozzá szólónak véleményét !! Én is bementem a csőbe édesanyám 150 km lakik 82 éves nincs net és nincs olyan újságos ahol tudná fizetni 8 ezer helyett már 12 ezer ft fizet. és a tájékoztatás 0! Sorolhatnám de felesleges kész ÁTVERÉS az ügyfél addig jó amíg a szerződést aláírta és soha viszont látásra!!!Na és a családi csomagról már nem is beszélnék , részletes számlát kértem és olyan számok szerepeltek ami a családi csomagunkban amihez semmi közünk nincs !! Ez hogyan lehetséges??. Nagyon érdekes történetek vannak. Soha többé nem szeretnék velük üzletelni de még kénytelen vagyok a szerződés miatt SAJNOS.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Telenorban?
Azt szerettem benne a legjobban, hogy többször is félretájékoztattak, és ők maguk sincsenek tisztában a saját szolgáltatásaikkal. A nem jelent többletköltséget, nálunk azt jelenti h rengeteget fogsz fizetni. Egy éven belül közel duplája lett a telefonszámla, bár senki nem beszélt többet. A nem változik a szolgáltatás díja pedig azt, h "kurvasok" lesz 2 hónap múlva. Ingyenes díjcsomagváltás, pedig nem ingyenes, a megrendelt szolgálgatások bekapcsolása ingyenes szintén bár azokat be nem kapcsolták, és nem is lehet az újabb tarifacsomagban, persze elmondják 5x h hogyne lehetne, de legalább fizetsz szolgáltatás meg sajnos nincs. Én azt szeretem a telenorban, hogy ELJÖTTEM TŐLÜK.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Hülyének nézik az embert,összevissza hadoválnak, mellébeszélnek, a hálózatuk hol jó hol nem, a kedves ügyintézőkkel a töke tele van az embernek nagy részük hülye mint a s***g, és csak ígérget meg beszél baromságokat. A reklámozott drágább készülékek nagy része nemhogy polcról de az országban is alig kaphatóak szolgáltatónál, nevetségesek. Jó pár évig voltam előfizetőjük, azon változtatnék, hogy működni sem engedném őket ebben a formában.
Mit szeretsz a Telenorban?
A térerővel viszonylag ritkán van gondom.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Már a 3.hónapja van 12 ezer fölött a számlám, előtte kijöttem havi 6000 - 6500 Ft-ból (kicsivel az alapdíj felett). Kerestem őket, hogy milyen lehetőségem van csökkenteni a számlát. Javasoltak egy nagyobb tarifacsomagot, amit természetesen csak a szerződő módosíthat (édesanyám, aki tőlem 130 km-re lakik), de mire eljött hozzánk, hogy együtt bemenjünk módosítani, lejárt az ajánlat, és már nem tudtak olcsóbb megoldást. Arról nem is beszélve, hogy nagyobb tarifacsomagra váltás esetén is újra indul a 2 év hűségidő (a jelenlegi 10 hónap múlva jár le), nem úgy mint más helyen, ahol csak a kisebb csomagra váltásnál kezdődik újra (vagy még akkor sem!). Ha viszont felmondanám a szerződést, kötbért kellene fizessek. Tehát vagy áttérek a szöveges üzenetekre (Viber, WhatsUp), vagy kénytelen vagyok még majdnem egy évig 12 - 14 ezer forintokat kifizetni. Olyanok, mint a legtöbb biztosító: Addig szeretjük az ügyfelet, ameddig a szerződést alá nem írja.
Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította
Mit szeretsz a Telenorban?
SEMMIT
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
ÜGYINTÉZÉS helyett inkább üzletelháritás folyik,az agyonreklámozott MyMinute csomagra a sok félrevezető "tájékoztatás " miatt szinte lehetetlen a csomagváltás.
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.