Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 591 darabdb |
11.34% | 67 darabdb | |
6.09% | 36 darabdb | |
5.92% | 35 darabdb | |
9.64% | 57 darabdb | |
67.01% | 396 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.64 - 976 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.3 - 971 vélemény |
396 vélemény 40 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Egyedül a JóDolgok-at.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Alapvetően a díjakkal is baj van. Amikor valakit felszeretnék hívni, de az illető nem veszi fel, már akkor is levonják a pénzt. És miért csak akkor lehet visszahívást küldeni, amikor már nincs egyenleg a kártyán? Némelyik esetben jól jönne. Vagy nézzük az internetet és a "kiszolgálást": volt már olyan is, hogy megrendeltem a mobilinternetet, és nem jutott el hozzám, próbáltam az ügyfélszolgálatot elérni, de lehetetlen volt.. Visszatérve a visszahívásra, milyen dolog az, hogy csak saját hálózaton belül lehet kezdeményezni? Nevetséges... Olvastam arról is, hogy milyen internetopciók elérhetőek, és azt csak abban az esetben ajánlanám, amikor nagyon kell az a kis adat, mivel drága és nem észszerű, ahogy ki lett találva, minimum két opciónak ott kellene lennie az 1GB és 5GB-os lehetőségek között, legyen 2;3 vagy 2;4, de ne 1;5 és pont. Egyelőre csak ennyi jutott eszembe.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Személyesen szerződést bontók és fura mód nem került be a központba újból be mehettem én mikor ők hibáznak és nem történt semmilyen jóvá írás mikor egy havi díjat jóvá kellett volna írni meg 30 ezreket fizetek pedig nem telefonálok sehova max 20 ezret kéne egy tetves csaló cég az egész ahogy le jár a szarka hűség idő ott hagyom őket
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Undorító, gusztustalan dögkeselyűk!!! Fizetem havonta a biztosítást, bejelentettem az ügyfélszolgálaton, hogy leejtettem a telefonomat és betört a sarka. Nagyon készségesen felajánlották, hogy megcsináltathatom, 25 ezer!!! Forint önerő ellenében. Amikor rádumálják az Embert, elfelejtik ezt az apró részletecskét megemlíteni, mert ugye amikor 600-an állnak mögöttem, várva, hogy végezzek már, arra nincs idő, hogy a 25 oldalas szerződést elolvassam. Ez egy szaros telefon, nem autó!!! Az ügyintézővel megbeszélünk valamit, 2 hét múlva letagadja! Csak azt sajnálom, hogy akkor nem írtam fel a beszélgetés rögzítés számát... Soha senkinek nem fogom ajánlani!
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ugyintezes katasztrofa. Egy szamhordozasos kartyahoz a rendszer nem enged mms jelszot igenyelni, mert nem ismeri fel a szamot. Feltoltokartyaskent meg sem jeleniti. Alapveto hibak, alap rendszer problemakkal.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
max a tarifacsomagom
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
kirugnám az összes informatikust,az összes panaszügyintézőt,olyanok mint a POSTA,a MÁV. kÖZVETLEN KONTAKT A VEZÉRIGYZGATÓVAL
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit. Ajánlani senkinek sem.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Telefon rendelése online (rejtett információk csak a rendelés után emailben)go elöfizetésel két évre átvételkor fizetendő összeg három ezer forint!!! Erre másnap jön az email hogy a három ezren kívül még plusz kilencezer átvételkor!! Ez most mi??!!?? Hitelképpeség vizsgálat?ki,kik,miért, kit kérdeztek meg vagy mi alapján egyáltalán.Hát egy hatalmas taps!!Átbaszni mindenkit az megy!! Értékelés egy hatalmas NULLA
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit. Minősíthetetlenül rossz net, állandóan szakadozó telefon vonal, többszöri hibajelzés ellenére változatlanul gyenge szolgáltatás. Rémesen gyenge színvonal. Legszívesebben nullát adnék. Alig vártam, hogy megszabaduljak. Függetlenítés során szaküzletben: "Nekünk nem kötelességünk, hogy segítsünk." A függetlenítésről szóló levelük nem egyértelmű, ugyanakkor még a Vodafone ügyintézők sem értenek egyet abban, hogy kell érteni, különbözőképpen értelmezik azt, de az ügyféltől elvárják, hogy hibátlanul, elsőre, segítségül nélkül függetlenítsen, ellenkező esetben pénzért végzik el a szervízben.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Semmi. Mindenen. Alapvetően az ügyintézőknek meg kellene tanítani, hogy szolgáltatás végeznek és nem szívességet nyújtanak az ügyfélnek. Legalábbis az Allee Vodafone színvonala mélyrepülésben van.
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
A dij csomagomat,max
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Hònapok òta képtelenek megoldani hogy legalàbb !! naprakészen làssam a lebeszélhetésem egyenlegét.Milyen iformatikusok dolgoznak a cégnél???Szànalmas!Egy van,a sürü elnézéskérés,hònapok ota?Hosszabbítsak?
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit!!!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Elöfizetésnél befizeti az ügyfél az első havidíjat. De ezt megteszi rendesen még a 24hónapos szerződése minden hónapjában😀😀😀Az ügyintézés addig gyors,amíg a legdrágább díjcsomagban vagy😀😀😀 A telefonok,tablettek szrok!Lomtalanításnál jobbat dobnak ki!!! Ha kifizetek 15ezret 24 hónapon keresztül nektek,azért ne egy fostalicska szr készüléket adjatok,amire havi törlesztőt is kértek😀😀😀 A térerőtök elég gyenguszka,úgy nem dobok hátast tőle!!! A Francia SFR-el meg tárgyaljatok,mert egy nagy kalap szr térerőt illetőleg!!! Szóval összességben egy piros nagy NULLA😀😀😀
Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem lehet felhívni a szolgáltatót.
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.