UPC Mobil vélemények
Értékelés: 1.76 - 277 vélemény

Írj véleményt a UPC-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a UPC-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%185 darabdb
9.19%17 darabdb
4.32%8 darabdb
3.78%7 darabdb
7.57%14 darabdb
75.14%139 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.05 - 253 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.03 - 261 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

1 csillagos értékelések a UPC-ról összes vélemény

139 vélemény 14 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13 14

Meti988
V 2018.08.01. 10:00

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

Johnny son
U 2018.07.29. 23:06

Mit szeretsz a UPC-ben?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A TV akadozik. Az internet folyamatosan akadozik vagy eltunik.

Hálózat
Ügyintézés

menekülj a upc töl
U 2018.07.25. 22:58

Mit szeretsz a UPC-ben?
Semit mert van netem de nincs ezt irom de vanak olyan oldalak amik betölthetetlenek számára Ezt leszámitva a sok csatorna meg ilyenek azok jók de a net jelenleg van csak nincs....

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
2 használhatatlan valamire kihoznak egy update -et azt nem tudja letölteni mert inkább feladja

Hálózat
Ügyintézés

Balázs
U 2018.07.25. 12:17

Mit szeretsz a UPC-ben?
Lassan már semmit sem! Látom nem csak nekem van internet problémám mind a Wifin mind a telefonomon!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Online játékok nál kidob a szerver mert korlátlan interneten eléri a 100KB/s csúcs sebességet... körülbelül 16 ismerősöm fogja otthagyni a UPC szolgáltatót....

Hálózat
Ügyintézés

Kisné Ági
T 2018.07.17. 06:29

Mit szeretsz a UPC-ben?
-

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyfélszolgálat, szerelők, ügyfélközpontúság, szolgáltatás, rugalmasság, segítőkészség NULLA. Nem ajánlom senkinek. Tegnap szolgáltatót váltottunk.

Hálózat
Ügyintézés

Tóth Sándorné
2018.07.07. 18:14

Mit szeretsz a UPC-ben?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfelszolgálatott nem lehet elérni sehogy. Honlap nem működik. Mobilinternetet nem lehet aktiválni. Siralmas!

Hálózat
Ügyintézés

#stopUPC
U 2018.06.16. 03:03

Mit szeretsz a UPC-ben?
Semmit...egy hatalmas rák ez szolgáltató, környékén más lehetőség nincs!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mivel éjszaka vagyok aktív és a munkám folyamatos internet kapcsolatot igènyel jó lenne ha nem 2000ms-es valászido-t kapnek(ez a jo eset,rosszban timeout...)jelenleg a mobil szolgáltató netjet használom ami wifin képes 10ms-t produkálni....vicc ez az egész,remélem csődbe mennek és aki ezert a trágya netèrt felelős lógni fog!!!!

Hálózat
Ügyintézés

Dr. Balogné
T 2018.06.11. 18:40

Mit szeretsz a UPC-ben?
Gyors az internet

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rugalmasabb ügyintézés. Az ingyenes próbaidő legyen valóban ingyenes! /Fél napi csúszás (ünnep miatt) 48000ft./ Nem éri meg! Kétszer adtam esélyt a UPC-nek, mind a kétszer csalódnom kellett...

Hálózat
Ügyintézés

pepito
U 2018.06.11. 09:59

Mit szeretsz a UPC-ben?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
a szolgaltatas megszunik random, ugyfeszolgalat meg felora emelt dijas varakozas utani is szarik bele a hivasba. a honlapjuk katasztrofa semmire sem hasznalhato. legrosszabb customer experience ever, soha senki ne valassza!

Hálózat
Ügyintézés

S.Zsuzsanna VII. kerület
U 2018.06.05. 16:56

Mit szeretsz a UPC-ben?
Nincs más választási lehetőség.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A reklámjaikkal ellentétben a fogyasztó az első, című fejezetet kellene megtanulniuk. A tegnapi és mai ügyintézésük röviden: szerelőjük a házban a tegnapi napon kihúzta a kábelünket az elosztóból, azóta nincs semmink, bejelentésre válasz ma jönnek 08-tól12-ig. 12-ig senki nem jött, várakozás 13-ig, sehol senki, telefonra válasz, ja nem került el a technikushoz a hibabejelentés így nem jönnek, kérdés mikor hívtak volna, válasz majd valamikor, megoldásra javaslat: újra felveszik a bejelentést és majd másnap du. tudnak talán jönni. Kérdés, miért nem ma, a rendszerbe nem tudja beírni, és még hasonló fogyasztóbarát kifogás. Ők tolják el kétszer is a dolgot és semmi hajlandóság a mielőbbi megjavításra és természetesen én vagyok a zizzent fogyasztó havi 15 ezerért. Kértem, hogy hívjon vissza egy főnök, vagy kapcsoljanak egy főnököt, de semmi. és természetesen a hibát sem javították ki. Nem tudja, hogy hívják a vezetőt és azt sem hol van és nem is tudja kapcsolni.Irány a fogy.védelem.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek