Vodafone vélemények
Értékelés: 2.05 - 982 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%591 darabdb
11.34%67 darabdb
6.09%36 darabdb
5.92%35 darabdb
9.64%57 darabdb
67.01%396 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.64 - 976 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.3 - 971 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Vodafone-ról

629 vélemény 63 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 59 60 61 62 63

Ferenc
V 2024.03.23. 13:02

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit egy kalap szar soha nincs net mindig valami szar kozponti hiba van es elegem van belole hogy egy kalap szar

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
hogy legyen net es ne legyen ennyire egy fos

Hálózat
Ügyintézés

Tamás
V 2024.03.22. 09:16

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Otthoni munkavégzés miatt gigabites csomagra váltottam. (gondoltam a drágább csomagot normálisabban fogják szolgáltatni) Ígéretük szerint 700Mbps-t tudnak biztosítani. Ezzel szemben legtöbbször 100 alatt van (kábelen). Hogy min változtatnék?? Szolgáltassák azt amiért fizetek!!!!

Hálózat
Ügyintézés

Sándor
V 2024.03.13. 22:56

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Drága és borzalmas a szolgáltatás. Nincs nap, hogy ne menne el az internet. Amint lejár a hűségidőm szolgáltatót váltok.

Hálózat
Ügyintézés

Hát lassan bárki aki előfizetett.
V 2024.03.13. 22:55

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit. Azonnal lemondom, amint lejár a hűségidőm.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Használhatatlan az internetszolgáltatás. Mióta bekebelezték a UPC-t folyamatosak a kisebb-nagyobb netkimaradások. Nincs olyan este, hogy ne menne el legalább egyszer 1-2 másodpercre - ha nem teljesen- az internet. Jelenleg is 4G hotspotról írom a reviewt mert most is azt jelzi, hogy van hálózat de semmit se tudok betölteni. Egyre drágább és egyre rosszabb a minősége a szolgáltatásnak.

Hálózat
Ügyintézés

Lovász Ferenc
V 2024.03.10. 13:30

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Konkrétan reggel 6-tól este 10-ig használhatatlan az internetük, de még ezen az idő szakaszon kívül is eléggé gané. Átlag 0.4 mb/s-es letöltést mérek. Mindenkinek jobb lenne ha megszűnne a Vodafone

Hálózat
Ügyintézés

Korben Dallas
V 2024.02.28. 21:04

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Már semmit, konkrétan semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Arrogáns valójában agy nélküli "ügyintézők" 10-20 évvel ezelőtt egészen más emberek(tudással rendelkező és segitőkész!) dolgoztak. Család és ismeretségi kör a mai beszélgetés után folyamatosan mondja le a szolgáltatást, egy már meg is történt, aztán pár hónapon belül örökre elfelejtjük ezeket, hála az ilyen pubiknak. Semmi tisztelet nincs ezekben, simán lesz**ják hogy 24 éve a legrégebbi előfizetőik között vagyunk.pfejjj

Hálózat
Ügyintézés

Horváth Lászlóné
V 2024.02.25. 10:39

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ahány ügyintéző annyifélét mond. Össze-vissza beszélnek, halvány gőzük nincs mit csinálnak

Hálózat
Ügyintézés

János
V 2024.02.23. 22:13

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A normál mobilnet használhatatlan.Régebben még működött a külső munkahelyi parkolóban,a cég területén soha.Odáig "fejlődtek",hogy ma már,egy város közepén se működik.Mindenhol gyenge a jel.Ez nem szolgáltatás,hanem egy rakás szar.

Hálózat
Ügyintézés

Andrea
V 2024.02.19. 08:47

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Bocsánat... az előző hozzászólás pontosítása, nem februárban, hanem januárban (02-03 napjain)

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Andrea
V 2024.02.17. 07:05

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Február elején, amikor szolgáltatáskiesés volt számos helyen az országban, Debrecenben sem lehetett az otthoni tv szolgáltatás műsorvisszajátszó, és rögzített felvételek funkciót használni. Írtam panaszlevelet a Vodafone-nak, hiszen azt ígérték a januári számában 1000 Ft kedvezményt kapnak a károsultak. Ezt a választ kaptam: "Általánosságban kijelenthető, hogy jóváírást kizárólag a vezetékes bérelt hálózati Vodafone TV szolgáltatásban tapasztalható kimaradás miatt rögzítettünk az érintett előfizetéseknél." Hazudnak, mert a saját hálózatukon is fenn álltak a fenti problémák. Megpróbálják kimagyarázni magukat, hogy ne kelljen az összes Vodafone-osnak kedvezményt adni a januári számlából. Össze kellene fogni nekünk ügyfeleknek, mert egyenként le tudnak söpörni minket az asztalról. NEM TUDOM MILYEN HATÓSÁGNÁL LEHETNE AZONNALI, GYORS EREDMÉNYT ELÉRNI.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mindenen......

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek