Vodafone vélemények
Értékelés: 2.06 - 970 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%582 darabdb
11.34%66 darabdb
6.19%36 darabdb
6.01%35 darabdb
9.62%56 darabdb
66.84%389 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.64 - 964 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.31 - 959 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

2 csillagos értékelések a Vodafone-ról összes vélemény

56 vélemény 6 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 6

Én Szóltam.
2021.05.01. 14:48

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Keresem, keresem de nem találom.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ez a Tv box a XXI. században egy vicc. Primitív menű rendszer egy igénytelen macerás távírányítóval. Kedvenc lehetőség nincs, a zárolt csatornákat is megjeleníti a müsorújságban. Perceket lehet tőlteni a menürendszerben mire az történik amit szertetnél. Próbálják javítgatni, de csak a megjelenést piszkálgatják, valószínű érdemi hasznos funkciót nem képes ez a szoftver fejlesztőgárda hozzá tenni. Kissebb betű, nagyobb betű, fény effektek, sajna csak erre képesek. Egy felhasználóbarát menü, átlátható, kevés gombnyomással képes kiszolgálni a különböző igényeket. Tegyenek bele egy kedvenc csatorna opciót úgy hogy a müsorújság is korlátozodjon a beállított csatornákra. Hang kimenet az még rá ér a következő évszázadban. A UPC után egy komoly visszalépés. Sok ebben a boxban a bosszúság, és én utálok bosszakondi. Ha a Vodafone nem lép valami ésszerűt, akkor majd én lépek.

Hálózat
Ügyintézés

Dave Dave
V 2021.04.16. 06:03

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Internet sebessége ritkán csökken vagy válik instabillá

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Tv szolgáltatás nagyon gyenge. TV box egy nagyon gyenge minőségű eszköz. Lassú, nehézkesen kezelhető, nincs rajta hang kimenet, nem lehet háttértárra rögzíteni csak online, így viszont az adások döntő többsége nem tekerheto. Menüje “buta”, rosszul használható. Tv szolgáltatás “élmény” 2/10

Hálózat
Ügyintézés

Akárki János
T 2021.04.06. 09:08

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Valójában nincs ügyfélszolgálatuk. A 1270-es senki sem veszi fel. Nem ismerünk email címet. Ha írni akarok nekik emailt, akkor egy webes űrlap jön (tegező stílusban), ahol minden személyes adatomat kikérdezik, bár elegendő lenne az ügyfélszám is. Az üzenetemről nem lehet másolatot kapni emialben. Ezután rejtett sázmon akarnak elérni, de az csak egy automata, ahol számokat kell nyomkodnom. Rákényszerítettek a UPC-ről a Vodára. Azóta, gyakorlatilag nem működik a tévébox: átlag 2 hetente újra kell inicializálni, tűzforró, alufóliát kellett alá tenni, hogy a bútorfurnért tönkre ne tegye. Olyan lassú, mint egy 1960-as évekbeli csöves tévé.

Hálózat
Ügyintézés

Havasi Tímea
V 2021.03.04. 08:27

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Azt, hogy volt két hétig........Ma reggel mondtuk vissza a szolgáltatást, nagy mérgünkben! Pontosan 14 napja költöztünk be az új otthonunkba, régi UPC előfizetőként nagy reményeket fűzve a Vodafona-hoz. Csalódás, nem kicsit! Az ügyfélkommunikáció, az ügyintézés gyorsasága, az ügyintézők megértő hozzáállása viszont abszolút pozitív!!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az internetszolgáltatás nagyon jó, viszont a TV maga a tragédia. Naponta többször akadozott a hang és lefagyott a kép, csak tegnap este 7, azaz hét alkalommal, a médiabox offline üzemmódba került. Egy nap kivételével ezt minden egyes napon eljátszotta az elmúlt két hétben. A beszerelésen túl kétszer voltak kint a Voda szakemberei, nem értik, már mindent kicseréltek, amit lehetett, volt szoftverfrissítés is. Sajnálatosan senkinek nem ajánlhatom. Minden jót azoknak, akik viszont elégedettek!

Hálózat
Ügyintézés

Balaton Szabolcs
V 2021.02.01. 07:30

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Már semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Balatonalmádi, Alsóörs, Felsőörs, Szentkirályszabadja körül nincs használható térerő.

Hálózat
Ügyintézés

N. Nóra
V 2021.01.16. 09:07

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Upc ügyfélként kerültem hozzájuk. Jobb a wi-fi hálózatuk, gyorsabb internethez jutottam.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézès katasztrófàlis. Hosszú sor, szóban nem pontosan az hangzott el, mint a több oldalas papíron volt. A szerelő udvariatlan, nem csinálta meg, amit megrendeltem. Panaszom utàn a telefonos egyeztetèsen megjelölt időpontra ( szabit vettem ki) nem jött a szerelő ès erről nem èrtesített senki!!!

Hálózat
Ügyintézés

Zsoller
V 2020.12.25. 11:01

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem működik a weboldaluk, nem lehet online fizetni, nulla az egész. Szolgáltatásnak nem nevezhető.

Hálózat
Ügyintézés

Attila
V 2020.12.20. 10:09

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Szélesség körű szolgáltatás.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nos az ügyintézők hozzáállása, nem éppen ember baráti. Kb.2,5 hónapja vásároltam előfizetéssel, egy LG k51s-készüléket. A kedves ügyintéző, ajánlotta hogy ez a készülék,full hd kijelzővel rendelkezik. Hát, nagyon nem!!! Sima LCD kijelző van gyárilag. Igaz, én voltam a marha, hogy nem néztem meg jobban a készülék specifikáció leírását. Viszont ki akartam volna próbálni hogy egyáltalán mit is tud a teló. Erre csupán azért nem kerülhetett sor, mert nem volt kiállítva teszt telefon a bemutató teremben. Ez már önmagában kész röhej! Már csak azt nem értem, hogy miért alkalmaznak olyan ügyintézőt, akinek halvány kék köpése sincs a mobiltelefonok terén.

Hálózat
Ügyintézés

csocsi63
V 2020.10.19. 19:06

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Ma már semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A kábel TV szolgáltatásuk az eredeti UPS szolgáltatással szemben kevesebb lett. Az ügyintézők elérhetősége szinte lehetetlen, 25-1óra 12 perc között, ha kitartó vagy, de érdemi segítség nincs. Meghallgatnak és sajnos nem tudnak segíteni. Legutóbb átkapcsolt a kollégájához, 58 perc után kinyomtam, mert idegesített a jelentkezési szignál ezredik hallgatása.

Hálózat
Ügyintézés

Tamás
V 2020.10.16. 15:41

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Bár jeleztem a cégnek, hogy rendszeresen olyan havi csekket kapok, amin a QR kódot semmilyen mobilos alkalmazás nem tudja beolvasni (minden más szolgáltató csekkjét igen!) eddig semmit nem tettek ennek kijavítására. A másik sokkal nagyobb gond, hogy az elmúlt években több alkalommal kerestek meg személyesen, vagy telefonon azzal a kérdéssel, hogy nem érdekel-e a digitális TV szolgáltatás. Persze én azt mondtam, hogy érdekel, de néhány napon belül sajnálattal közölték, hogy a címemen nem érhető el a digitális TV. Ezt eddig háromszor játszották el velem! Járt nálunk egy férfi nagy paksamétával a hóna alatt, aki szintén a digitális TV-t népszerűsítette és amikor azt találtam neki mondani, hogy tudtommal nálam nem elérhető a szolgáltatás, majdnem leharapta a fejemet, hogy hogyan állíthatok ilyent! Ugyan mondtam neki, hogy nem én állítom, hanem a szolgáltató, de nem tágított. Szerinte olyan nincs, hogy egy megyeszékhely egyik fő útja mentén nem érhtő el a szolgáltatás! Hát sajnos nem!

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek