Vodafone vélemények
Értékelés: 2.06 - 971 vélemény

Írj véleményt a Vodafone-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Vodafone-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%583 darabdb
11.32%66 darabdb
6.17%36 darabdb
6%35 darabdb
9.61%56 darabdb
66.9%390 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.64 - 965 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.31 - 960 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Vodafone-ról

621 vélemény 63 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 17 18 19 20 21 ... 59 60 61 62 63

Roland
V 2021.11.20. 08:47

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Közel 20 év után már semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Amennyiben az átállás lényege az volt,hogy egy segítőkész szolgáltatóról álljunk át egy "sza...k rá nem érdekel" szolgáltatásra,úgy a művelet kifogástalanra sikerült.A Családomban 9 előfizetéses,és 2 feltöltős kártya volt.Mára 4 maradt. Azok is csak december közepéig.Irigylem a hozzászólókat,akiknek sikerült 30 perc várakozás után valakit elérni.Nekem sajnos többszöri próbálkozásra két hét után sem ment.Nekem teljesen mindegy,hogy melyik szol gáltatónak fizetem a havidíjat.

Hálózat
Ügyintézés

Péter
V 2021.11.18. 18:25

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Most már semmit. Amikor "beléptem a rendszerbe" volt Red-es választék, hozzá való red asszisztens, nem volt gond.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Bő egy éve, azzal indult, hogy app-ot cseréltek. A régi olyan volt, mint az álom. Két gombnyomással számlafizetés, egyszerű, könnyen kezelhető felület. Aztán váltottak. A következő alkalommal duplán vonta le a pénzt, amit persze nem utalnak vissza, hanem evonják majd a következő haviból. Na, a következő havinál ezt még egyszer eljátszották, azóta nem használom azt a fostartályt. Most sikerült 3 héten belül kétszer "havizárni" ( okt 25- nov 5, majd nov 15- nov 29) , úgy, hogy 29- én jár le a határidő, holott én 2 éve módosíttattam a számlazárást, hogy hó elején járjon le. Az ügyfélszolgálat egy rakás szar. Egy nagy nulla mindenki, aki ott dolgozik. 2 óra után bont a vonal: red asszisztens. Jövőre viszem mindkét előfizetésem ettől a full amatőr, pökhendi bagázstól.

Hálózat
Ügyintézés

Zsolt
2021.11.17. 12:45

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Hát, az átállás óta nem sokat....

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Dobnám az egészet a kukába, úgy, ahogy van. Céges előfizetéssel (van magán is) szívok, mint a torkos borz. Számlát nem lehet letölteni a rendszerből - csak halkan kérdem, nem törvényi kötelezettsége a sarki zöldségesnek is számlát adni, és küldeni? - állandóan hivogatni kell az ügyfélszolgálatot, az meg.... kritikán aluli. Totál csőd. Amint "nem leszek hűséges", viszem a céges flottát. Bárhova, ennél még a postagalmbok is jobbak. Egy magán számot már kimenekítettem onnan, azóta kicist helyreállt a vérnyomásom. Beszántani, felsózni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hálózat
Ügyintézés

Gábor
V 2021.11.15. 21:03

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Internet szolgáltatás nálam stabil, ár megfelelő.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ide azok írnak akiknek problémája van. Nekem is. Majd egy hónapja egyeztettem időpontot egy technikusi kiszállásra modemcsere miatt /rábeszéltek egy drágább, de gyorsabb internet csomagra, amit a jelenlegi nem tud kezelni/. A szerelő a megbeszélt intervallum előtt 2 órával jött, 1x csengetett egy rövidet, aztán távozott (kamerám van, ami csengetésre jelez, azt visszanéztem). Nem hívott fel, nem jött vissza, nem jelentkezett senki az ügyfélszolgálatról, hogy “Bocsánat, te hülye ügyfél, voltak ám nálad egy más időpontban, már ne várd a szerelőt, nem fog jönni”. Hívtam az ügyfélszolgálatot, lekezelően egy újabb 3 héttel későbbi délelőtti időpontot nyomtak hiába mondtam, hogy nem jó az nekem. Aztán mégis lett esti időpont, amit kínból elfogadtam. Most reménykedek, hogy akkor a SZERELŐ ÚR talán a megbeszélt időpontban érkezik és a drágábban előfizetett internethez lesz olyan modem is, ami tudja is kezelni azt. Addig marad a régi, gyenge teljesítménnyel, drága előfizetéssel.

Hálózat
Ügyintézés

Ivanhoo
V 2021.11.14. 18:15

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Most vasárnap este van. 3 nappal ezelőtt péntek délelőtt a tv szolgáltatás a Szolgáltató hibája okán összeomlott. Se kép, se hang.Nyomban és hosszasan hívtam a honlapon megadott telefonszámokat, de ahogy az várható volt, egyiket se vették fel. Kénytelen voltam elmenni az egyik bevásárlóközpont ügyfélszolgálatára, ahol a mai napra ígértek szerelőt 12.00.-16.00.óra között. Mi sem természetesebb annál hogy szerelő nem jött és nem is mentette ki magát. Ez hogy lehetséges ? Úgy, hogy megteheti, mert ő az úr. Szolgáltatás nincs, kiszolgáltatottság van.Az ügyfélszolgálat és a műszaki segítségnyújtás ha felveszi a telefont barátságos és együttműködő volt. Nem szakember lévén úgy gondolom, hogy a Vodafone Magyarország a televíziós műsorszolgáltatás tekintetében más hasonló szolgáltatóval ellentétben képtelen eleget tenni annak a műszaki - technológiai kihívásnak, melyet kommunikál és melynek teljesítésére vállalkozott.Az UPC-vel is voltak gondok, de ez mindennek az alja.

Hálózat
Ügyintézés

Smaragd-Zöld Kft.
V 2021.11.12. 13:41

Mit szeretsz a Vodafone-ban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Van egy probléma a legmagasabb tarifájú csomagban vagyok jelenleg vállalkozói előfizetéssel rendelkezem ,amikor alá lett írva a megàllapodás és a két év hűségnyilatkozat elfogadtam egy kritériumom volt már pedig az hogy korlátlan internetem legyen és korlátlanul beszélhessek erre mi várt engem Ausztriába ,hogy elfogyott az adat mennyiségem pedig egész Európára kihat ez a megállapodás próbálkozom felhívni a Vodafone szolgáltatót türelmesen illedelmesen kívánom azt hogy az ügyemet szakszerűen kezeljék több órán keresztül próbálkozom sajnos sikertelenül ,de netalántán én kések a számla befizetéssel fenyegetnek amit megértek ,de viszont a szolgáltatásukat meg tartják be felfogom mondani a számlámat mihelyst Magyarország területére vissza tudok menni munkámból adódóan ez nehéz sokat dolgozom itt vagyok kint internet nélkül Ausztriába megkérném ,hogy maguk is teljesítsék azt amit tőlem is elvárnak ,hogy gördülékenyebben mehessenek a dolgok hisz ez egy szolgáltatás nem vagyok elégedett

Hálózat
Ügyintézés

Ildikó
V 2021.11.10. 18:25

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézés és a rendszer egy kalap sz@r!!Először is, aki ott ül a plexi mögött értsen hozzá, ne hebegjen habogjon, illetve mindenre egy választ mondjon! A másik, hogy ,ha nem én vagyok a szerződő fél, de benne vagyok egy csomagban, had dönthessem már el én, hogy kilépek e… deee ilyet nem lehet, mert a rendszer nem képes rá! Wtf?? Lekorlàtozzák az embert, de nem baj, így minden csoportbeni tag eljön🤷🏻‍♀️ Hozzáállás az emberhez: 0 Szolgáltatás: 0

Hálózat
Ügyintézés

Dona Ildi
V 2021.11.07. 10:05

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
Semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A rendszer összeomlott júliusban, azóta ügyfélszolgálaton vagy online ügyek intézése lehetetlen! Nincs net, nincs mobil hálózat. Nincs telefonos ügyfélszolgálat! Ha kivarod a 40-50 percet akkor sem tudnak érdemben segíteni. Akit nem köt szerződés már rég szolgáltatót váltott, mi is alig várjuk hogy lejarjon a hűség! Szó szerint minősíthetetlen a szolgáltatás!

Hálózat
Ügyintézés

Gyurkovicsné Anikó
V 2021.11.06. 09:36

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
SEMMIT!!!!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Egyik pillanatról a másikra értesítés nélkül, letiltják a 82éves súlyos beteg Édesanyám telefonját, ugyanaznap az enyémet is, akinek pedig jelen helyzetben, folyamatosan elérhetőnek kellene lennem. / adategyeztetés, elmulasztása miatt/ Most szívesenírnám hogy akkor tiltsák le az orvosukét is amikor éppen egy családtagjuknak lenne szüksége sürgős segítségre. Szégyelljék magukat!

Hálózat
Ügyintézés

Csalodott vevő
V 2021.11.04. 20:51

Mit szeretsz a Vodafone-ban?
A media boxal bebizonyitották hogy a vevő nem számit azota van szolgáltatásom náluk miota magyarországra jöttek de most mindent felszámolok mert az ügyintézö még ki is röhögöt mikor reklamáltam nála.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Media box:ügyintézés:telefonos ügyfélszolgálat szolgáltatohoz méltatlan 20 ével ezelötti szolgáltatás is jobb volt

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek