UPC Mobil vélemények
Értékelés: 1.76 - 277 vélemény

Írj véleményt a UPC-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a UPC-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%185 darabdb
9.19%17 darabdb
4.32%8 darabdb
3.78%7 darabdb
7.57%14 darabdb
75.14%139 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.05 - 253 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.03 - 261 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a UPC-ról

197 vélemény 20 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 14 15 16 17 18 19 20

áélkxdhjhgtfjgfb áélkxdjfvélokyxyhxh
2018.01.18. 17:05

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

wasd najdns
2018.01.18. 00:39

Mit szeretsz a UPC-ben?
Azt hogy mindig van internet. NEM

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Miert megy el folyton az internet? Miert nem lehet ezzel kezdeni valami?

Hálózat
Ügyintézés

papppapa
U 2018.01.06. 20:38

Mit szeretsz a UPC-ben?
Én csak azért vagyok UPC-s mert nincs más hasonló paraméterű vezetékes szolgáltató ahol lakom , viszont a UPC mobil olcsó főleg a korlátlan net elérést biztosító .

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szónélkül megszüntették az egyetlen értelmes szolgáltatásukat a UPC-phone-t .Ez köcsög húzás volt részükről . A mobilnet szánalmas mert csak 3G vagy még az sem .Nem lehet vásárolni parkolást a mobil előfizetés terhére .stb.stb.stb

Hálózat
Ügyintézés

Kovács Géza
2017.12.27. 21:06

Mit szeretsz a UPC-ben?
Nincs jobb.....

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Fizetek egy rakás pénzt és ugyanazt nézhetem a nap bármely szakában mert a HBO ez megy egy film hatszor leadva és semmi uj filmek mind amit már husszor láttam akkor minek fizetek????

Hálózat
Ügyintézés

Hulladék UPC
U 2017.11.19. 11:56

Mit szeretsz a UPC-ben?
Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az, hogy egy hulladék. Megbízhatatlan.

Hálózat
Ügyintézés

Soha többé UPC
U 2017.11.17. 08:56

Mit szeretsz a UPC-ben?
Még mindig semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Felhívom a figyelmét azoknak, akik UPC mellett kívánnak dönteni, hogy egyszeri 3.000 Ft elmaradásom miatt, amelyet már több, mint 2 hete rendeztem (plusz a jelenlegin kívül még egy hónapot előre kifizettem) két hét alatt sem voltak képesek feldolgozni a befizetéseket, úgy sem, hogy azok másolatát e-mailben megküldtem részükre. Annak ellenére, hogy több hete túlfizetésem van feléjük, a korlátozást azóta is folyamatosan fenntartják - csatornát nem lehet váltani, stb. Óva intek mindenkit a UPC-től.

Hálózat
Ügyintézés

Dunaharaszti UPC
U 2017.11.11. 21:22

Mit szeretsz a UPC-ben?
Most már el kell gondolkoznom ezen a kérdésen

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az invitel, ami telefonvezetéken jött be a házba mérföldekkel jobb szolgáltató volt. A csoda connect boksz rendszerint hiba üzenetet ír ki, hogy probléma van a hálózatomban, a szerelő annyit mondott, hogy ez ilyen. A HD adások gyakran akadoznak, a műsorvisszanéző funkció vagy működik vagy nem, de mint elmondták ezért nem számítanak fel díjat. Még jó, hogy a 9000 számlán felül nincsenek további költségeim.

Hálózat
Ügyintézés

B.Laci
U 2017.11.06. 10:22

Mit szeretsz a UPC-ben?
Közel egy éve hibátlanul működik. A net gyors, a tv rendben van. Az elején volt apró hiba, gyorsan, korrekt módon megoldásra került.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Semmi.

Hálózat
Ügyintézés

Pásztor Istvánné
U 2017.11.01. 18:30

Mit szeretsz a UPC-ben?
Azt szeretem bennük, hogy megbízhatóak és az ügyfélszolgálat nagyon udvarias.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Telefonos ügyintézésnél, ha kérdéseket szeretnék feltenni, nagyon nehéz személyesen beszélni a kezelőkkel. Jó lenne egy olyan gomb, ami személyes beszélgetést ajánlana fel a menüpontokban.

Hálózat
Ügyintézés

Soha többé upc
U 2017.11.01. 09:28

Mit szeretsz a UPC-ben?
Mi a fenét lehetne szeretni bennük? Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nem engedném meg magamnak azt a bunkóságot, hogy este19-20 óra között hívogassam az ügyfelet évek óta tartó előfizetés mellett egyszeri piti 3.000 Ft-os kintlévőség miatt. Ehelyett nagyobb gondot fordíthatnának arra, hogy a számla után ne az ügyfélnek kelljen szaladgálni. Azt sem értem, hogyan várhatják el kötelező jelleggel az előfizető személyes adatainak bediktálását telefonba egy arctalan idegennek? A tartozás kifizetése és a következő hónap díjának előre fizetése után - és azt honlapjukon jelezve, csekkmásolatokat átküldve, valamint egy imbecillisnek tűnő hölgy részére szóban elmondva a befizetés megtörténtét - a szolgáltatás korlátozásával éd behajtással (HŰHA!!!) fenyegetik az embert, majd a rá következő napon a szolgáltatást korlátozzák. Hát ez eléggé tisztességtelen hozzáállásnak tűnik. A róluk írt panaszokat más fórumokban is olvasva, nem értem, hogy nem alakult még pertársaság ellenük. SENKINEK NEM AJÁNLOM ŐKET, MIELŐBB SZOLGÁLTATÓT VÁLTOK.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek