UPC Mobil vélemények
Értékelés: 1.76 - 277 vélemény

Írj véleményt a UPC-ról! Nézd meg mit mondanak az emberek a UPC-ról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%185 darabdb
9.19%17 darabdb
4.32%8 darabdb
3.78%7 darabdb
7.57%14 darabdb
75.14%139 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.05 - 253 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.03 - 261 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a UPC-ról

197 vélemény 20 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Zsolt
U 2018.07.03. 00:39

Mit szeretsz a UPC-ben?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Pár hónapja köttettük be, de 2. Kapott gellert ... a myprime 0 sose jó, a tv adás szaggat a net jel elmegy. Az ügyfélszolgáltató/müszaki részleg kirendelt egy technikust aki lassan 1 hónapja érkezik ..... azt hiszem a hűség lejárta után megválok ettöl a szolgáltatótol, régen jó volt, de egy ideje elkezdett hanyag lenni....

Hálózat
Ügyintézés

#stopUPC
U 2018.06.16. 03:03

Mit szeretsz a UPC-ben?
Semmit...egy hatalmas rák ez szolgáltató, környékén más lehetőség nincs!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mivel éjszaka vagyok aktív és a munkám folyamatos internet kapcsolatot igènyel jó lenne ha nem 2000ms-es valászido-t kapnek(ez a jo eset,rosszban timeout...)jelenleg a mobil szolgáltató netjet használom ami wifin képes 10ms-t produkálni....vicc ez az egész,remélem csődbe mennek és aki ezert a trágya netèrt felelős lógni fog!!!!

Hálózat
Ügyintézés

gyupc
2018.06.15. 10:41

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

Dr. Balogné
T 2018.06.11. 18:40

Mit szeretsz a UPC-ben?
Gyors az internet

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Rugalmasabb ügyintézés. Az ingyenes próbaidő legyen valóban ingyenes! /Fél napi csúszás (ünnep miatt) 48000ft./ Nem éri meg! Kétszer adtam esélyt a UPC-nek, mind a kétszer csalódnom kellett...

Hálózat
Ügyintézés

pepito
U 2018.06.11. 09:59

Mit szeretsz a UPC-ben?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
a szolgaltatas megszunik random, ugyfeszolgalat meg felora emelt dijas varakozas utani is szarik bele a hivasba. a honlapjuk katasztrofa semmire sem hasznalhato. legrosszabb customer experience ever, soha senki ne valassza!

Hálózat
Ügyintézés

S.Zsuzsanna VII. kerület
U 2018.06.05. 16:56

Mit szeretsz a UPC-ben?
Nincs más választási lehetőség.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A reklámjaikkal ellentétben a fogyasztó az első, című fejezetet kellene megtanulniuk. A tegnapi és mai ügyintézésük röviden: szerelőjük a házban a tegnapi napon kihúzta a kábelünket az elosztóból, azóta nincs semmink, bejelentésre válasz ma jönnek 08-tól12-ig. 12-ig senki nem jött, várakozás 13-ig, sehol senki, telefonra válasz, ja nem került el a technikushoz a hibabejelentés így nem jönnek, kérdés mikor hívtak volna, válasz majd valamikor, megoldásra javaslat: újra felveszik a bejelentést és majd másnap du. tudnak talán jönni. Kérdés, miért nem ma, a rendszerbe nem tudja beírni, és még hasonló fogyasztóbarát kifogás. Ők tolják el kétszer is a dolgot és semmi hajlandóság a mielőbbi megjavításra és természetesen én vagyok a zizzent fogyasztó havi 15 ezerért. Kértem, hogy hívjon vissza egy főnök, vagy kapcsoljanak egy főnököt, de semmi. és természetesen a hibát sem javították ki. Nem tudja, hogy hívják a vezetőt és azt sem hol van és nem is tudja kapcsolni.Irány a fogy.védelem.

Hálózat
Ügyintézés

Igen Igen
U 2018.06.04. 16:12

Mit szeretsz a UPC-ben?
-

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mindig elmegy az internet.

Hálózat
Ügyintézés

FOSUPC
2018.06.03. 17:17

Mit szeretsz a UPC-ben?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Hánynom kell a myupc portáltól. Szánalmas, hogy azok az emberek, akik az internetelérésért felelősek képtelenek összerakni egy működő felületet

Hálózat
Ügyintézés

blabla
2018.05.22. 19:41

Mit szeretsz a UPC-ben?
Csak az internetet.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyfélszolgálat elérhetetlen, csak akkor tudom velük felvenni a kapcsolatot, ha valamilyen ajánlat miatt ők hívnak. 3x járt nálam a technikus, mivel folyamatosan pixelesedett a kép. Legkorszerűbb kábeleket/eszközöket használom, az egész lakásban újra van húzva minden a tv is zsír új és a hiba persze nálam van. Az egész utcában ugyanezzel a problémával küzd szinte mindenki aki UPC-s. A jel folyamatosan gyenge a box egy túrót ér. Videotár a Horizon box-szal csak etherneten keresztül érhető el, ami csak akkor működik ha folyton újra van csatlakoztatva a kábel.... és még így is megszakad a film "technikai okok miatt". Erre a válasz az volt, hogy ismerik a problémát de a technika még gyerekcipőben jár. LOL A reklám szerint ők nem cska egy kábelt adnak...pedig kábelen kívül szinte semmit. 2018ban örülök, ha nézhető a tv.

Hálózat
Ügyintézés

Krisztina
U 2018.05.16. 10:16

Mit szeretsz a UPC-ben?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az Ügyfélszolgálatot nagyon nehezen lehet elérni. Rugalmatlanok, nem adják ki a technikus elérhetőségét, hogy direktben lehessen vele kommunikálni. Internet hibabejelentés esetén 2 nap múlva jönnek ki, csak 8-16 óra között tudnak érkezni, amikor a dolgozó ember nem tud otthon lenni. Beírták a munkalapra, hogy 8 órakor érkezzen a technikus, semmi hatása nem volt, órákkal később érkezett.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek