Írj véleményt a Telenorról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telenorról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 269 darabdb |
19.33% | 52 darabdb | |
8.92% | 24 darabdb | |
13.01% | 35 darabdb | |
13.75% | 37 darabdb | |
44.98% | 121 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 3.15 - 512 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.88 - 502 vélemény |
121 vélemény 13 oldalon
oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Mit szeretsz a Telenorban?
Szererni ebbe mit lehet a világ leg undoritòbb netje ami létezik egy hordozható wifink van 25 Gb os netünk van 4g -S elvileg de még 1 G -n sem megy az embereket ezzel a szutyokkal lehuzák még a reklám is meg akad még akkor is ha van rajta keret undormány ez az egész !!! Be perelném aki ezt ki talalta fuuuuuj át kéne hajtani egy vonattal jobban fujjj !!!! Ezzel ellentétben a telefonos szolgáltatások viszonylag jó :*
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szererni ebbe mit lehet a világ leg undoritòbb netje ami létezik egy hordozható wifink van 25 Gb os netünk van 4g -S elvileg de még 1 G -n sem megy az embereket ezzel a szutyokkal lehuzák még a reklám is meg akad még akkor is ha van rajta keret undormány ez az egész !!! Be perelném aki ezt ki talalta fuuuuuj át kéne hajtani egy vonattal jobban fujjj !!!! Hogy ne legyen enyire tetű laasú !!!!!
Mit szeretsz a Telenorban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A régi ügyfeleket megbecsülném és nem húznék le róluk minden bőrt! A mai világban nem éri meg előfizetésnek lennie, áfa és társai! A net korlátlan biztos jó de persze válts tarifát de ha hűségidős vagy meg ne tedd mert még többet kell fizetni, sajnos én már eljutottam arra a szintre h júniusban lejár a 2 éves hűségidőm és le is mondom! Lehúznak, szomorú vagyok hiszen 8 éve vagyok náluk, de biztosan kimerem mondani h soha többet Telenor!
Mit szeretsz a Telenorban?
semmi
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nincs telefon csomag, mindent csak kapcsolt sallangokkal árulnak. Ravasz kiskapus díjszabások. A honlapjuk ügyintézésre használhatatlan reklám felület, hiperaktív informatikusok logikátlan produkciója, kétszer nem sikerül belépni ugyanúgy. A személyes ügyintézés lekezelő haverkodás, eredménytelenül.
Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Sza. a hálozat, főleg ha már korlátoztak. Hiába korlátlan a böngészés, felejtsd el, nem fog menni. Szakadozik, túlterhelt és ritkán kapsz választ bármilyen kérdésedre, panaszodra, csak a ködösítés és az elterelés megy, főleg ha nem Budapest környékén laksz. A verseny nulla a szolgáltatok között. Ugyanaz mint a bankrendszer, gyanusan úgyanazokat az ajánlatokat kapod, minden szolgáltatótól . Nem érdemes hűségesnek lenni, másik szolgáltatónál többet kapsz a hűségedért.
Mit szeretsz a Telenorban?
Már semmit!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ahány ügyfélszolgálati ügyintéző annyi féle válasz egy adott kérdésre! Többször akarnak egy adott összeget befizettetni,bunkó stilus. Személyes űgyfrélszolgálaton is ugy néznek az emberre mint a birkákra hogy minek vagy Te itt?! Amikor telefonos ügyfélszolgálat küld személyes ügyfélszolgálatra még az üzletben azt mondják feleslegesen jöttél,többet ők sem tudnak segiteni!
Mit szeretsz a Telenorban?
Már nem tudom, hogy mi az ami szerethető.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ez az erőltetett tegezés nagyon furcsa, ilyet nem láttam egy szolgáltatónál sem. Nekem 8 napja nincs telefonszolgáltatásom, de nem lehet a központot érdemben válaszra kényszeríteni. nincs fizetési elmaradásom, egyszerűen nem tudják átírni a céges előfizetést magán előfizetésre. Itt volt a karácsony nem tudtam kapcsolatot teremteni senkivel, mert azt mondja be, ha hívnak, hogy ilyen szám nincs. Érdemes hűségesnek lenni? Nem, de majd teszünk róla.
Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Borzalmas hálózat
Mit szeretsz a Telenorban?
semmit az ügyfélszolgálat felháborító
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
ügyfélszolgálat
Mit szeretsz a Telenorban?
Semmitt
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Szeptember 14.-én megszüntettem egy előfizetésem amikor is közölték, hogy miket kell fizetnem hogy ezt megtehessem. Elmentem egy ATM-hez és rendeztem mindent. Ma reggelre a maradék 3 előfizetésem is önállóan megszüntették. Telefon majd közölték ügyfél szolgálaton segítenek mert augusztus és szeptember még tartozást mutat a megszüntetett telefonszámon és ezért törölték az összes előfizetésem. A hölgy azt sem tudta megmondani amiket bemutattam ATM.-es bizonylatokat, hogy hova lettek könyvelve mert arra a telefonszámra nem ami a papíron szerepelt.
Mit szeretsz a Telenorban?
Semmit.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
1 ügyfél előttem, másfél óra! Ott nevetgélnek, mert valami ismerős, és tojnak rá, hogy rengetegen várnak rájuk. Ráadásul az ügyemet sem tudtam elintézni, kaptam egy "sajnálom"-ot. Szemét banda, senkinek sem ajánlom, a Dunakeszi Auchanban esetemben.
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.