Telekom vélemények
Értékelés: 2.17 - 814 vélemény

Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%468 darabdb
11.54%54 darabdb
6.41%30 darabdb
9.62%45 darabdb
12.61%59 darabdb
59.83%280 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.82 - 795 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.47 - 812 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Telekomról

506 vélemény 51 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 46 47 48 49 50 51

Márk
T 2017.03.29. 19:15

Mit szeretsz a Telekomban?
A legnagyobb Magyarországon.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Túl nagy behemót, lassan és rosszul reagál a piacra. Borzasztó drága EU-s összehasonlításban...

Hálózat
Ügyintézés

ISTVÁN
T 2017.03.29. 19:02

Mit szeretsz a Telekomban?
A szolgáltatás jó!! Net szolgáltatás jó!!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézök lecserélése, illetve a képzésük.Az ügyintézés minden értékesítő helyen hagy még fejlödést, az alkalmazottaknál!! Ha vásárolsz te vagy az ISTEN, ha valami problémád van amiért egy kicsit kellene dolgozni, leráznak!!

Hálózat
Ügyintézés

Jóska Pista.
T 2017.03.29. 19:00

Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Garanciális szerviz Szinte mindenre azt a választ kapod, hogy rongálás te vagy a hibás garanciában nem javítják, de jópénzért elvállalják a javítást. Szervizből vissza érkezet telefonomat egy darab, azaz egy darab fogpiszkálóval megjavítottam azóta is használom !!!

Hálózat
Ügyintézés

Rédli Marika
T 2017.03.29. 18:08

Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Alig várom hogy lejárjon a hűségidő. Utána váltok. Nagyon drága!

Hálózat
Ügyintézés

Szász Margit
T 2017.03.29. 11:54

Mit szeretsz a Telekomban?
Korrekt, megbízható, tradicionális cég.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Rahan
T 2017.03.29. 10:04

Mit szeretsz a Telekomban?
Tulajdonképpen a Telekom által üzemeltetett BLUEMOBIL rendszert csípem, ami a LIDL "saját telekommunikációs márkája". Előnyök: 1. ügyfélszolgálaton terresztriális emberi lénnyel lehet kommunikálni, ostoba géphangok és robot-ügyintézési központok helyett, ezzel érdemben lehet gyorsan, rugalmasan ügyet intézni, félreértések nélkül; 2. nincs kifejezetten BLUEMOBIL ügyfélszolgálat, ezért minden ügyet telefonhívással szóban, vagy elektronikusan írásban lehet intézni, hangsúlyozom, még céges dokumentumokat is elfogadnak elektronikus úton benyújtva - ez egyáltalán nem jellemző más mobil rendszert üzemeltető szolgáltatókra, amelyekkel súlyos bürokratikus harcokat kell vívni egy-egy pitiáner ügy elintézéséhez (halálom, amikor egy szaros papír miatt "be kell fáradni személyesen" az ügyfélszolgálatra, ahol a kismillió suttyót kivárását követően az ügyintéző simán elzavar olyan piszlicsáré dolog miatt, amit mondjuk az ügyfélszolgálat egyéb munkatársa elfelejtett előzetesen közölni ...)

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A BLUEMOBIL úgy jó, ahogy van. Egyelőre nem változtatnék rajta, meg kell mondjam, hogy messze a legjobb telekommunikációs szolgáltató az összes között, ezt pedig az általam szerzett kismillió tapasztalatra lapozom, amit a többi "mobil szolgáltatóval" kapcoslatban szereztem az elmúlt évek során.

Hálózat
Ügyintézés

Attila
T 2017.03.29. 09:19

Mit szeretsz a Telekomban?
Rugalmasak és gyorsak.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az EU-ban történő telefonálásnál még olcsóbb tarifák elérése, akár a roaming szolgáltatás kihagyásával is.

Hálózat
Ügyintézés

Sándor
T 2017.03.29. 07:41

Mit szeretsz a Telekomban?
Meg vagyok elégedve vele.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Fater
T 2017.03.29. 06:45

Mit szeretsz a Telekomban?
Aránylag stabil .

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Drága és rossz ügyintézés.

Hálózat
Ügyintézés

Béla
2017.03.29. 00:21

Mit szeretsz a Telekomban?
Már kb 2 éve semmit!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Elszúrt PIN-kód után 14 000 , azaz tizennégyezer és még "párszáz"Ft-ra szerettek volna "levenni" egy díszes fiókban "kinyitás "címén-két büszke HÖLGY ,amit nem voltam hajlandó kifizetni-inkább több mint tíz év után távoztam a Telenor-hoz számhordozással.-Később kiderült-Miskolcon a plázában ingyen-kinyitották volna-ez csak a helyi szokásnak volt betudható!-ami valójában dühített-az öntelt bárgyú "mosoly"-ami felém irányult , amikor közöltem-inkább megyek-szinte boldogok voltak!-,ha egy "cég" ilyen alkalmazottakkal dolgozik-dolgoztat-nálam nincs sok esélye.Ez 2015 nyarán történt.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek