Telekom vélemények
Értékelés: 2.06 - 972 vélemény

Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%576 darabdb
10.07%58 darabdb
5.38%31 darabdb
8.68%50 darabdb
12.5%72 darabdb
63.37%365 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.67 - 941 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.38 - 966 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Telekomról

620 vélemény 62 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 35 36 37 38 39 ... 58 59 60 61 62

Ildikó
T 2018.07.01. 11:41

Mit szeretsz a Telekomban?
A hálózata picit jobb, mint a másik szolgáltatónak.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Pl, hogy a dominósoknak az applikáció nem teljes körű, mint az előfizetőknek. Legalább is nem látom a netem adatmennyiségét. Tudom, hogy nem hoznak annyi pénzt a szolgáltatónak, de azért Ő róluk se feledkezzenek meg.

Hálózat
Ügyintézés

Pleskonics László
T 2018.06.30. 17:29

Mit szeretsz a Telekomban?
Gyors, pontos, ügyintézés,

Mi nem tetszik? Min változtatnál?

Hálózat
Ügyintézés

Minősíthetetlen a Telekom ügyfélszolgálata
2018.06.28. 10:21

Mit szeretsz a Telekomban?
A családbarát kedvezmény jó volt, de azt is megszűntették.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézők felkészületlenek a személyes ügyfélfogadástól kezdve a 1414 telefonos ügyfélszolgálaton át minden területen, a panaszkezelés pedig egy nagy nulla kb annyi a stratégia, hogy hallgassuk meg az ügyfelet, színleljünk megértést de a gyors hatékony pontos ügyintézés teljességgel ismeretlen nekik. Nem naprakészek, a saját termékeiket nem ismerik, az aktuális hirdetményt azt se tudják hol keressék. Műszempillás mélyen dekoltált ügyintéző egy egyszerű kérdésre sem tud válaszolni és így kezdi a válaszát ,,Szerintem...” erre mondom, hogy nem a véleményedre vagyok kíváncsi hanem a hirdetményi konkrét tényekre. A profizmus teljes hiánya ez a cég, ajánlanám, hogy az üzletfilozófiájukba építsék be értéknek az ügyfél pontos tájékoztatását. Nekem nem kell, hogy jól nézzenek ki vagy hogy udvariasak legyenek, A LÉNYEG: GYORS PONTOS HATÉKONY ÜGYINTÉZÉS

Hálózat
Ügyintézés

Amint lehet, váltok
T 2018.06.27. 16:06

Mit szeretsz a Telekomban?
semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézés szégyen. Nem tudtam elintézni a családi csomaggal kapcsolatos problémámat, ami az ÉN nevemen van és ÉN fizetem a számláit. Az ügyintézőnek volt pofája azt mondani, hogy nem fizetek semmit. MIVAN? Az általam kifizetett pénzből kapja a retkes fizetését, hogy semmihez ne értsen. Szégyen. Amint lehet váltok. Mert persze 7500 a ködbér ha elege van valakinek ebből a szarból.

Hálózat
Ügyintézés

Sponga Mónika
T 2018.06.27. 15:29

Mit szeretsz a Telekomban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A dabasi ügyfélszolgálati irodában az ügyintézők felkészületlenek és próbálnak szabadulni a feladatoktól :(

Hálózat
Ügyintézés

Tóth László
T 2018.06.27. 11:11

Mit szeretsz a Telekomban?
bárhol elérhető a hálózat eddig semmi gondom nincs

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
korlátlan net kellene a féltöltősöknek a mai világban szerintem nem akadály

Hálózat
Ügyintézés

Trékom
T 2018.06.19. 21:32

Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit. Egy nagy rakat sz@r az egész "szolgáltatás"

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az egész céget eltörölném a Föld felszínéről és helyette a normálisabb cégek vehetnék át a területeiket. Digi, UPC stb...

Hálózat
Ügyintézés

60205793034
T 2018.06.14. 17:22

Mit szeretsz a Telekomban?
pontos És gyors Ügyintézés

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
sokgombot kell nyomkodni mire az Ügyintézövel beszélünk. ezenkéne változtatni

Hálózat
Ügyintézés

Egy több mint 20 éve ügyfél
T 2018.06.14. 12:11

Mit szeretsz a Telekomban?
Eddig, a tv szolgáltatást tudták hozni, hellyel-közzel, jó minőségben. Remélem, ez, nem változik.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A mobiltelefon hálózat szolgáltatásuk egy nagy nulla. Egyre többen panaszkodnak hogy nem lehet engem elérni, és ezt mind úgy hogy, kezemben a telefon. Már úgy fél éve ez megy, a feleségemnek szintén. Hol van térerő, hol nincs. Inkább nincs. 1995-óta előfizetők vagyunk, a cégeimmel is, havi 120.ezer. Ezért? Minősíthetetlen szolgáltatás!!!! Több a kedvezménye egy új előfizetőnek mint aki több mint 20 éve náluk van. Ez aztan az üzletpolitika. Gratulálok! Így kell megbízható, jól fizető, ügyfeleket veszíteni. Ennyi volt, kénytelenek vagyunk megválni ettől a lezülött, telhetetlen, nem szolgáltatótól.

Hálózat
Ügyintézés

Telecum
2018.06.13. 12:17

Mit szeretsz a Telekomban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Hol van térerő hol nincs. Hol van internet hol nincs. Hol van TV hol nincs. A weboldal hol működik,hol nem. Az árak a csillagos eget verik. Minősítetlen szolgáltatást nyújtanak elavult rendszerekkel. És ha bemész egy T-COM ba verik a nyálukat mint ha nem az emberből élnének. Ébresztő hányinger banda! Elvileg az emberekből éltek pancserok! És még ilyen szolgáltatásért pénzt kérnek ami soha de soha nem működik rendesen. Pancserok !!!!!!!!!! Bemész egy boltjukba csak lesnek mint aki nem látott még embert.

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek