Telekom vélemények
Értékelés: 2.05 - 973 vélemény

Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.

Szöveges értékelések

Értékelés%576 darabdb
10.07%58 darabdb
5.38%31 darabdb
8.68%50 darabdb
12.5%72 darabdb
63.37%365 darabdb

Hálózat és ügyintézés

Hálózat Értékelés: 2.67 - 942 vélemény
Ügyintézés Értékelés: 2.38 - 967 vélemény


Értékelések Vélemények Vélemények Többi szolgáltató

Szöveges értékelések a Telekomról

620 vélemény 62 oldalon

oldalak: 1 2 3 4 5 ... 29 30 31 32 33 ... 58 59 60 61 62

konczlaci70@gmail.com
2018.12.12. 08:08

Mit szeretsz a Telekomban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyintézés során minden esetben élő szóra van szükség,nem egy Vandának elkeresztelt mesterséges hangra,ami az elképesztően szegény szókincse miatt kizárólag robotizált válaszokat fogad el az ügyfelektől!"Mondja ezt...,mondja azt..",stb.Az alapvető gond,hogy még az igen és a nem szavak rokonértelmű megfelelőit sem ismeri ez a mesterséges intelligenciának nevezett valami.Az élőszót semmilyen esetben sem lehet helyettesíteni,akárhogy is erőlködik a Telekom.Ha nincs elég alkalmazottjuk,akkor vegyenek még fel és tisztességesen fizessék meg őket!

Hálózat
Ügyintézés

Kollár Dániel
T 2018.12.08. 17:54

Mit szeretsz a Telekomban?

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Ügyintézés borzalmas, kicsit se segítőkészek, embertelen hozzá állás! (Pécs, Árkád)

Hálózat
Ügyintézés

Mariann
T 2018.12.07. 18:41

Mit szeretsz a Telekomban?
az idióta dolgozokat akik azt se tudják melyik üzletbe vannak

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
8 év Telekom szolgáltatás után muszáj leszek váltani, az a sok NEM NORMÁLIS ügyintéző mindegyik mást mond senki nem tud semmit nem tudnak információt adni semmiről, a számlákat duplán fizettetik ki azt persze ők észre se veszik... ! Az egyik ügyintéző Á-t mond a másik B-t és a számlám máris 33000 ft -tól kezdődik... Lekéne cseréni a nem oda illő alkalmazottakat

Hálózat
Ügyintézés

Évike
T 2018.12.04. 09:55

Mit szeretsz a Telekomban?
A szolgáltatások minősége jó.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézés borzasztó, egy dolgot legalább két, de gyakran háromszori telefonhivással tudom elintézni, ráadásul sokszor két ügyintéző teljesen mást mond. Vanda idegesítő, csak viszi az időt és persze a pénzt. Miért nem lehet rögtön számot választani mint régen?

Hálózat
Ügyintézés

Balázs
2018.12.03. 13:37

Mit szeretsz a Telekomban?
Utálom mint a szart !!

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Tudtom nélkül meghosszabbították a hűségidőt,most épp ezen megy a harc.Téves számlát is küldtek 6300ft helyett 23000 ft ot ,ahogy lejár a hűség megszüntetjük vagy lehet inkább ködbért fizetek és takarodjanak !

Hálózat
Ügyintézés

Slider
T 2018.11.22. 17:38

Mit szeretsz a Telekomban?
Alapvetően a szolgáltatások megbízhatók.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A weboldal teljes mértékben megbízhatatlan, így komolytalan az egész. Ezen változtatnék. És a Telekom is változtat azt észrevettem de mindig rosszul. Bármi is változik az mindig egy megbízhatatlan rednszert eredményez. Ennek mi értelme???

Hálózat
Ügyintézés

Sipos Tamás
T 2018.11.20. 08:28

Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A sok igérgetés! Ezen már nincs mit változtatni...

Hálózat
Ügyintézés

pusztulatba
2018.11.17. 14:57

Ezt a hozzászólást a moderátor eltávolította

Hálózat
Ügyintézés

Elégedetlen Ügyfél.
T 2018.11.17. 12:12

Mit szeretsz a Telekomban?
Semmit.

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Online készülékrendelésnél belehetett állítani, hogy más is átvehesse a készüléket, ne csak a számla tulajdonosa, erre 2 óra várakozás után az üzletben, ahova rendeltem a telefont, közlik, hogy nem vehetem át és hogy az lehetetlen, hogy én online beállítottam, hogy én is átvehessem. Senkinek nem ajánlom, kerüljék el messze a telekomos ügyintézést

Hálózat
Ügyintézés

N. Zs.
T 2018.11.17. 00:41

Mit szeretsz a Telekomban?
.....

Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Undorítónak tartom, hogy senki nem hívta fel a figyelmemet arra szerződéskötéskor (életem első előfizetése volt), hogy büntetésként plusz számlát varrnak a nyakamba, ha nem fizetem be időbe a telefonszámlát például. A plusz visszakapcsolási díjas számláról SOHA nem kapok semmilyen értesítőt, vagy figyelmeztetőt, hogy: "Bocsika megcsúsztál és légyszi fizesd be eddig és eddig, máskülönben újabb díjat számítunk fel". Majd ha ez nem volna elég, ha a "bünti számlát" nem fizeti be valaki 5-ig vagy meddig akkor az újabb büntit generál..... és így tovább és így tovább.....és persze erről mit sem tud az ember, mert semmi nem jelzi, se sms, se e-mail címre nem érkezik semmi. Mintha DIREKT titkolni akarnák, hogy te nehogy IDŐBEN rendezni tudd a kurva " bünti" számládat....Hányinger az egész. Undorítónak tartom ezt és sürgősen javítandónak. Mi van ennyire kell a pénz, hogy csak így tudtok nyerészkedni ?

Hálózat
Ügyintézés

Sütiket használunk.

A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.

Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.

Részletek