Írj véleményt a Telekomról! Nézd meg mit mondanak az emberek a Telekomról és mondd el te is a véleményedet.
Szöveges értékelések
Értékelés | % | 576 darabdb |
10.07% | 58 darabdb | |
5.38% | 31 darabdb | |
8.68% | 50 darabdb | |
12.5% | 72 darabdb | |
63.37% | 365 darabdb |
Hálózat és ügyintézés
Hálózat | Értékelés: 2.67 - 941 vélemény |
Ügyintézés | Értékelés: 2.38 - 966 vélemény |
31 vélemény 4 oldalon
Mit szeretsz a Telekomban?
A mobil és Sat Tv szolgáltatások szerintem jók, bár a vevő egység /Huawei/ szerintem egy hulladék. Jó a mobil lefedettség. Az ügyfél szolgálaton dolgozók udvariasak, segítőkészek.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az új, előfizetéses mobil tarifa nem ügyfélbarát, mivel csak internettel elérhetők. A pl. a 83 éves családtagnak nincs rá szüksége, akkor minek kellene neki erre előfizetni? Az internet szolgáltatás színvonala felénk katasztrofális, /Balaton/ elavult a kábelezés, vezetékes internet fejlesztés nincs. Még annak idején a Balatel fektette le a kábeleket akkor még azt hiszem Matáv volt a szolgálattó. Ami szerintem katasztrofális az a műszaki hiba elhárítás. Hiba esetén nálam volt olyan, hogy több mint két hónap alatt hárítottak el hibát. A hiba elhárításra 72 órán belül történő időpont adása, hát ez szerintem a mai világban katasztrófa.Most vagy szerelő hiány van, vagy szakértő hiány. A műhold beltéri egység / Huawei /szerintem nem méltó a szolgáltatás színvonalához, felvevő része "elfelejti" a beállított felvétel programozást, ami szomorú, hogy ezt a szolgáltató nem ismeri el. Ja és az egyoldalú mobil előfizetések felmondása, amire két év hűségídőt irattak alá, hát..nem korrekt.
Mit szeretsz a Telekomban?
Pontos, mindig elérhetőek
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Talán kicsit drágább mint kellene
Mit szeretsz a Telekomban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Nagyobb adatforgalom keret utáni sávszélességet minimum 128kb/s mert a 32kb/s egy kibaszott Google keresésre sem elég néha.
Mit szeretsz a Telekomban?
Korrekt partner.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Lefedettség és gyorsaság.
Mit szeretsz a Telekomban?
A szolgáltatás jó!! Net szolgáltatás jó!!
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Az ügyintézök lecserélése, illetve a képzésük.Az ügyintézés minden értékesítő helyen hagy még fejlödést, az alkalmazottaknál!! Ha vásárolsz te vagy az ISTEN, ha valami problémád van amiért egy kicsit kellene dolgozni, leráznak!!
Mit szeretsz a Telekomban?
Tulajdonképpen a Telekom által üzemeltetett BLUEMOBIL rendszert csípem, ami a LIDL "saját telekommunikációs márkája". Előnyök: 1. ügyfélszolgálaton terresztriális emberi lénnyel lehet kommunikálni, ostoba géphangok és robot-ügyintézési központok helyett, ezzel érdemben lehet gyorsan, rugalmasan ügyet intézni, félreértések nélkül; 2. nincs kifejezetten BLUEMOBIL ügyfélszolgálat, ezért minden ügyet telefonhívással szóban, vagy elektronikusan írásban lehet intézni, hangsúlyozom, még céges dokumentumokat is elfogadnak elektronikus úton benyújtva - ez egyáltalán nem jellemző más mobil rendszert üzemeltető szolgáltatókra, amelyekkel súlyos bürokratikus harcokat kell vívni egy-egy pitiáner ügy elintézéséhez (halálom, amikor egy szaros papír miatt "be kell fáradni személyesen" az ügyfélszolgálatra, ahol a kismillió suttyót kivárását követően az ügyintéző simán elzavar olyan piszlicsáré dolog miatt, amit mondjuk az ügyfélszolgálat egyéb munkatársa elfelejtett előzetesen közölni ...)
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A BLUEMOBIL úgy jó, ahogy van. Egyelőre nem változtatnék rajta, meg kell mondjam, hogy messze a legjobb telekommunikációs szolgáltató az összes között, ezt pedig az általam szerzett kismillió tapasztalatra lapozom, amit a többi "mobil szolgáltatóval" kapcoslatban szereztem az elmúlt évek során.
Mit szeretsz a Telekomban?
Meg vagyok elégedve vele.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
Mit szeretsz a Telekomban?
Előfizetéssel viszonylag normális percdíjak.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
A hálózat borzasztó gyenge.(26 ezres város)Havi egy-két alkalommal sem net,sem térerő nincs változó időtartamig. Az előfizetésemhez "kedvezményes" készülékárak 2 év hűség aláírásával a bolti kártyafüggetlen telefon áraktól 20-30%-al drágábbak-ami több mint nevetséges. A netes ügyintézés lassú és akadozik. Nagyon drága a mobilnet.
Mit szeretsz a Telekomban?
Stabil a szolgáltatás.
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
az áraik. Csak az új ügyfeleknek kedveznek!!!
Mit szeretsz a Telekomban?
Mi nem tetszik? Min változtatnál?
érthetetlen, hogy három évre visszamenőleg követel tartozást??!! az ügyintéző nem tudott semmiféle felvilágosítást adni, hogy miért van tartozásom! természetesen erről semmiféle számlát nem adnak ki?!
Sütiket használunk.
A felhasználói élmény, forgalom elemzés, személyre szabott hirdetések és közösségi média funkciók érdekében sütiket (cookie) használunk. Nem tartalmaznak olyan adatot, amivel téged személyesen azonosítani lehet.
Ha tovább kattintasz, hozzájárulsz, hogy használjuk az alábbi sütiket. Bármikor kikapcsolhatod itt.